JIN
Chłopak zauroczony tobą, odważnie podszedł do ciebie i powiedział
-Annyoung!- i pomachał na przywitanie.
SUGAIdąc ulicą miasta, spośród tłumu wyłonił się miętowo włosy chłopak patrzący coś w telefonie. Spodobał Ci się, był taki "orginalny i nie powtarzalny" więc postanowiłaś wykonać pierwszy krok i podeszłaś do kolorowo włosego.
-Hej. ^^- powiedziałaś.
Chłopak nic nie odpowiadając spojrzał się na ciebie ze zdziwieniem.
JHOPESiedziałaś sobie w restauracji z przyjacielem i rozmawialiście sobie. W końcu Twojemu przyacielowi zachciało się do łaźnienki więc zostawił Ciebie na chwilę samą. Po chwili nieobecności znajomego podszedł do Ciebie ciekawie ubrany chłopak mówiąc cieplutkim głosem
-Hej malutka, jesteś tutaj sama?- po krótkim czasie odpowiedziałaś nieznajomemu
-Nie z przyjacielem.- po czym zażenowany chłopak odszedł od stolika.
RAP MONSTERByłaś na mieście z siostrą. Kupywałyście ciuchy jak to dziewczyny. Po chodzeniu godzinę po mieście nabrałyście ochote na lody, więc podeszłyście do budki z lodami i poprosiłyście po jednej gałce. Kiedy mówiłaś pani jakie chcesz smaki odczułaś dyskomfort, bo czułaś jakby ktoś się wkółko w Ciebie wpatrywał. I się nie myliłaś był to jakiś chłopak o blond włosach. Kiedy tylko sie na niego spojrzałaś zobaczyłaś jak puszcza Ci oczko. Zaniemówiłaś.
JIMIN
Przechodziłaś obok sklepu sportowego w którym znajdował się Jimin. Nie znałaś go, ale akurat twój tata potrzebował nowej pary butów więc musieliście tam zajść. Jak weszłaś do sklepu Jimin popatrzył się na Ciebie chwile i powiedział Sobie w myślach -Niezła foczka. Kiedyś będzie moja.- Po czym uśmiechna się.
V
Twój brat cioteczny miał kolegę który urządzał imprezę. I byłaś tam mile widziana. V organiator imprezy patrzył się na Ciebie z zauroczeniem mrucząc pod nosem
-Jaka one jest słodka (。・ω・。) awe... ^^JUNGKOOK
Jungkook widział Ciebie już nie raz, spotkykał Cię na ulicach, w restauracjach itp. I za każdym razem zapatrywał się w Ciebie, początkowo chwile, ale później patrzył się tak dopóki nie odejdziesz z jego pola widzenia.
🌸🌸🌸
Hi!
Tutaj Minhyuxxie xdd ♥
Kolejna książka, której nikt nie przeczyta, bo jest takich książek mnóstwo?
CZYTASZ
Reakcje BTS
FanfikceChcesz wiedzieć jak dany człowiek zespołu Bangtan Boys, zareaguje na różne sytuacje? To jest książka dla Ciebie!