Scarlett
Fug...Fug...sunt urmărită în pădurea de langa casa mea. Cea mare si întunecată in care imi e frica deobicei sa intru. Cad pe jos si incerc sa ma ridic dar piciorul meu s-a prins intr-o creanga căzută de copac. El se apropie din ce in ce mai tare. Porunceste sa ii aduca pe părintii mei. Ei legati cu niste cătuse la spate nu au puterea sa riposteze. Ia un cutit care pare sa fi avut multe victime si il înfige în ei. Lacrimile mele calde si pure incep sa isi faca aparitia curgând usor peste obraz, dupa căzând pe corpurile neinsufletite ale părintilor mei. Dintr-o data aud ca ma striga cineva.-SCARLETT! TREZESTE-TE! O SA INTARZII LA ANTRENAMENT! E ORA 4:50!
-Scuze Rhett. Iar am avut visul acela cu părintii mei.
-Nu imi pasa!Mda, Rhett e cel care ma antrenează si nu sunt prea bucuroasă. Ma trateaza mereu cu indiferenta si asta ma enervează pentru ca ar trebui sa ii pese din moment ce el e cel care are grija de mine. Da....atâta tot.....niciun alt modiv ca as fi supărată din cauza comportamentului lui fata de mine...
Rhett
Ma enervează cand e incapatanata. Stie ca fac toate chestiile astea pentru ea. Chiar daca ii arat ca nu imi pasa asta o face tare. Trebuie sa nu puna la suflet tot ce aude. O iau de mana si o ajut sa se ridice din pat.-Te astept in 5 minute jos!Ii spun aruncându-i un mar verde.
Cobor si jos il vad pe Scott, prietenul meu cel mai bun care si el antreneaza persoane ca ea. Cu totii avem aceeasi inamici, Black Shadows. Omoară niste oameni nevinovati in fata copiilor lor. Fac asta din plăcerea de a ucide si de a crea suferinta. Trebuie sa ii oprim!
-Hei! Ce mai face Scarlett? Poate azi sa se antreneze cu Allison?
-Nu! S-a trezit tarziu si trebuie sa se pregătească!
-Ok. Hai ca trebuie sa plec cu Allison. Ia-o mai usor cu Scarlett, ok?Nu ii raspund si il conduc pana la usa închizând-o. Nu pot sa o iau mai usor. Daca o iau mai usor e posibil sa fac cum am facut cu Shelly...
Scarlett
Il vad pe Scott plecând le usa. Eu cobor scările grăbită si ma impiedic de ultima scara si cad. Din fericire ma prinde Rhett.-Ce impedicata esti! Fi mai atenta!
Imi pun capul in pământ dar el mi-l ridica cu doua degete si ma ia in brate punându-si mainilebin jurul taliei mele si imi sopteste la ureche.
-Scuze..Nu am vrut sa tip asa la tine
Ok. Asta e ciudat. Ce s-a intamplat cu băiatul riscant cariua nu ii pasa de mine? Poate ca are sa imi dea niste vesti proaste...sper totusi sa nu.
Iesim afara si incepem sa alergam cam 10 km pana la un parc care are aparate pentru exercitii. Prima oara fac 20 de tractiuni la bara. Ultimele 5 au fost foarte grele pentru ca e obositor sa alergi 10 km si dupa, fara pauza, sa faci tractiuni.-Am nevoie de o pauza...
-Ok. Părintii tai sigur au si ei nevoie de o pauza.Cuvintele astea m-au enervat si m-am dus la sacul de box. Am dat asa de tare incat l-am cam stricat...
-Ups!
-Ok. Bea apă si dupa faci 15 flotari.Pauza asta mica m-a ajutat mult. Flotarile acum parca păreau floare la ureche.
-Foarte bine! Acum hai!
-Unde?
-La scoala. E ora 8. Nu vrei sa întârzii.Si alergam vreo 5 km in jumatate de ora.
***ora de sport***
Din nefericire, Rhett este profesorul meu de sport. Poate ca acum va gânditi cum de un copil de 17 ani a ajuns profesor. Păi sa spunem ca e foarte convingător.-Vreau sa fiti cu totii atenti la mine! Fetele in dreapta si băietii in stanga! Băietii vor face 30 de genuflexiuni si fetele 10! A, Scarlett, tu te duci la echipa băietilor.
-Uneori am impresia ca ai ceva cu mine...Eram moartă de oboseala dar oricum tot am terminat prima. Ca premiu primesc voie sa stau pana cand terminau si colegii mei. Rhett vine langa mine pe banca si ma intreaba:
-Nu iti cauti rochie pentru bal? Mai sunt 3 saptamani.
-Nu vreau sa ma duc.
-E na. E balul de sfarsit de liceu. Trebuie sa mergi! Daca nu cauti tu iti caut eu! Apropo, ai partener?
-Din moment ce nu ma duc nu.
-Ok, ok. Trebuie sa ma ocup de toate.Sigur glumeste. El nu e cu distractia asa ca poate a fost un test.
CITEȘTI
Dirty Secrets
ActionUneori a tine un secret e mai greu decat pare. Mai ales un secret ca acesta. O singura vorba si...puf! Totul poate dispărea