Impacare sau mai multa cearta?

35 14 4
                                    

Scarlett
Dupa ce se retrage, iese din camera aruncandu-mi o ultima privire impreuna cu un zambet fermecator inainte sa inchida usa. Poate daca i-as fi spus ar fi putut sa ma ajute cu acea problema care se pare ca a urmeaza de-a lungul timpului sau poate daca nu mai spun nimanui nu o sa mai patesc cu am patit cu Cheryl..mai bine nu ii spun. As putea sa schib tot ce se petrece din bine in rau ceea ce eu nu vreu. Imi place cum merg lucrurile acum.

Pe neasteptate vad ca se deschide usa iar. Ma asteptam sa fie Rhett dar, spre mirarea mea, era Cheryl. Nu pot sa cred ca m-a urarit pana acasa! Cand eram prietene stia atunci unde stau dar de cand au murit parintii mei, am vandut acea casa care era plina de amintiri care acum ma fac sa plang.

Eu: Pleaca Cheryl, spun dându-mi ochii peste cap si fara niciun chef de viata arătându-i usa.
Cheryl: Nu..Nu plec! Noi nu trebuia sa ajungem asa. Nici macar nu m-ai lasa sa iti explic. Niciodată! Macar acum. Te rog, taci si asculta! Atunci ma speriasem. Tu daca ai vedea ca Bff ul tau omoară o fata nevinovată din cauza bauturii nu te-ai speria? Am actionat din instinct si am sunat la politie. Nu am crezut ca o sa intri la închisoare. Imi pare tare rau... Am vrut sa te vizitez la inchisoare Ca sa imi cer scuze si sa vad cum mai esti. Din nefericire, doamna de la intrare mi-a spus ca nu am voie si normal, nu am renuntat. Stii ca e nu renunt asa de repede. M-am strecurat dar dupa vreo doua usi am fost prinsă de garda si m-au dat afară. Am adus laptop ul in caz ca nu ma crezi ca sa iti arat cele doua liste cu vizitatorii care au fost lasati sa intre si cei cate nu. Uite!

Mdap, Cheryl se pricepe la calculatoare, ma rog, informatica in general. Am vazut si numele ei pe lista asa ca mi-am cerut scuze ca nu am vrut sa o ascult. I-am povestit zilele mele in care eram închisă acolo si parea foarte îngrozită. Acum vorbeam iar ca cele mai bune prietene ce am fost mai demult. Glumim, punem muzica, povestim, tot asa pana seara cand intra in camera Rhett si ne intreaba daca vrem sa o invităm si pe Allison si sa facem petrecere in pijamale. Raspunsul meu a fost rapid, sigur si pozitiv. Cheryl cam strâmba din nas dar sunt sigura ca o sa ajunga sa de inteleaga bine.

Rhett
L-am sunat pe Scott si i-am spus sa vina aici impreuna cu Allison si sa ii aduca si cateva schimburi ca va ramane peste noapte. Parea foarte încântat ca ele aveau sa isi petreacă noaptea impreuna si noi ca băietii. Nu am mai avut o seara ca asta de cand era Shelly vie. Cand a murit, la fel a facut si o parte din mine. A fost si ea cam ca Scarlett si de aceea nu prea am vrut sa ma comportat dragut cu ea. Sa nu se întâmple cum s-a intamplat cu biata Shelly. A fost omorată de o fata care nu parea sa aiba antrenament dar se luptă foarte bine. Din nefericire, in mana inamicii a aparut un cutit care a fost folosit fara mila impotriva piticii mele. Oh, daca eram prin zona! As fi salvat-o!

Se aude soneria. Probabil au ajuns Scott cu Allison. Deschid usa si cei doi nici nu mai asteapta sa fie invitati in casa. Allison isi ia geanta din mana lui Scott, ii da un pupic pe obraz si fuge sus pe scări spre camera lui Scarlett.

Eu: Voi doi...

Scott: Pai nu dar imi place de ea.

Eu: Si mie cand aveai de gand sa-mi spui?

Scott: Pai nu am mai stat de vorba de ceva timp.

Eram constient de asta doar ca nu aveam cum sa schimb trecutul.

Scarlett

Allison deschide usa si se opreste pentru o secunda uitandu-se ciudat la Scheryl.

Allison: Mh, Scarlett poti sa vi putin?
Eu: Sigur!

Ma ia de brat si ma taraste afara. Închide usa si pentru cateva secunde.

Allison: Ce cauta asta aici? ma intreaba pe un ton mirat, încet si in acelasi timp nervos.
Eu: Suntem bine acum.
Allison: Esti nebună?! Am auzit-o pr hol ca ea mereu primeste ce isi doreste si zambea malefic! Nu face asta!

Uimită de spusele ei, intru in camera ca o vijelie trantind usa.

Eu: CHERYL! PARCA AI SPUS CA VREI SA FIM IAR PRIETENE DAR TU MA JOCI PE LA SPATE! AI VORBIT CU CINEVA PE HOL SPUNÂNDU-I CA TU OBTII MEREU CE VREI SI AVEAI UN ZAMBET CIUDAT! ii traduc văzând-o ca nu ce spun. NU SUNT O PIESA DE JOC CA SA FACI ASTA! O SA REGRETI AMARNIC!
Cheryl: 1. Nu mai tipa. 2. Cine ti-a spus tampenia asta?
Eu: Allison, ii raspund aruncând privirea la ea si calmand putin tonul.

Allison lasa capul in jos si Cheryl incepe sa râdă. Neagă ce am spus eu si ridic o spranceana la Allison. Nu isi ridica capul din pământ.
Pe usa intra brusc Rhett cu Scott. Il observ pe antrenorul lui Ally ca o îmbrătisează pe la spate iar Rhett imi face la fel.

Scott: Putem sa rămânem si noi?

Dau din cap aprobatoare si cu cat am stat mai mult cu Rhett cu atat ma indragostem mai mult de el.
Totul a fost bine pana cand...
Scott si cu Allison au inceput sa se certe din nu stiu ce motiv. Parea destul de serios. Allison, cu lacrimi in ochi si  nemairezistand, scoate pe gura fara sa vrea "Te iubesc" iar, Scott, awwww, o sărută.

Dirty SecretsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum