Chapter 1

240 12 4
                                    


{Amira}

Ik wordt wakker, door mijn broer die aan het schreewen is. Ik wrijf in mijn ogen. Mijn deur gaat hard open. Mijn broer loopt binnen.

'Wat the fuck gebeurd hier' vraag ik scheef. 'Niks maak je klaar en ga naar school, Ik haal je straks op' zegt hij en pakt wat spullen en loopt dan weg.

Ik sta op en sluit de deur. Ik pak me spullen en ga dan snel douche. 'EWILIE JOUAD WAT DOE JIJ' roept mijn moeder hard. Ik zet de douche aan en stap er onder.

Als ik klaar ben stijl ik snel mijn haar. Ik pak een outfit en doe die aan. Ik doe een skinny jeans aan en pak een shirt met een vest. Ik doe een pet over mijn gestijlde haar.

Ik doe mijn make up nog snel op, en loop dan naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik doe mijn make up nog snel op, en loop dan naar beneden. Ik zie mijn moeder op de bank zitten. Ze heeft tranen op haar wangen.

'Mama wat is er' vraag ik en ga naast haar zitten. 'Jouad rookt' zegt ze zacht. 'Ewilie wat doet die zemmel' zeg ik boos en sta op.

'Rustig habiba' zegt ze en staat op. 'Ik ga eten voor jouw pakken'. Ze loopt weg en komt terug met eten.

Als ik klaar ben met eten, geef ik mijn moeder een kus. Ik doe mijn zwarte nike air max 2017 aan en loop de deur uit.

Ik zit in de bus op weg naar school. Er stappen weer nieuwe mensen in. Er is geeb plek meer in de bus alleen naast mij. Er komt een niet lelijke jongen naast me zitten.

Hij haalt ze oortjes uit ze oren. Ik zie ze mond bewegen. Ik haal mijn oortjes er ook uit. 'Had je het tegen mij' vraag ik. Hij knikt.

'Ik zei heyy' lacht hij. 'hoe gaat het'. Omg zijn lach is zo mooi. De bus stopt bij me school. 'Sorry ik moet er hier uit' zeg ik en sta op.

{soufiane}

'Sorry ik moet er hier uit' zegt ze. Ze staat op en haar kont gaat voor mijn hoofd langs. Damnn😍. 'Ik ook' lach ik en loop met haar mee naar buiten.

We lopen allebei dezelfde richting op. 'Zit je hier ook op school' vraag ik. Ze knikt. 'Oke ik ga ja' zegt ze. Ze rent weg naar een groep jongens en meiden.

{Amira}

Oke eerlijk die jongen was niet lelijk. Maar ik weet zijn naam niet eens. Waarom heb ik daar niet naar gevraagd. Echt dom van mij. Ik krijg een knuffel van Amine.

'Zo jij ziet er ook weer fleeky uit' lacht hij. 'Altijd toch' lach ik. Hij trekt een gezicht van "Sure". Ik grinnek en hoor de bel gaan. Ik loop naar de les.

Ik zie de jongen van de bus weer. Hij glimlacht. Ik glimlach terug. 'FixFixFix' roept Amine.

School is eindelijk voor bij. Ik loop naar het schoolplein. Ik zie de Audi van Jouad. 'Doei' roep ik en loop naar zijn auto toe.

Voor dat ik in stap zie ik de jongen van de bus weer kijken. Hij kijkt alleen niet blij.

 {Soufiane}

Volgensmij heeft ze al een vriend. Of het is haar broer. Hij lijkt wel op haar. Maar ja. Ik weet haar naam geen eens.

Hoe moet ik nog een keer met haar praten. Dat wordt sowieso een gênant moment.

En daar heb ik ak helemaal geen zin in. Ik doe me haar even goed en loop dan naar twee jongens, die ik heb leren kennen.

Ik geef ze een bro hug en ga met ze mee naar huis. Ik hoop dat ik dat meisje snel weer zie.

Als ik de kans krijg om haar beter te leren kennen doe ik het sowieso.

{Amira}

'Wie was die jongen die jouw achter na keek' vraag hij boos. 'Jij hebt geen vriendje toch, ik maak jouw dan dood'. Ik wordt echt bang van hem. Hij doet altijd zo als hij boos is.

Ik schud mijn hoofd. 'Waarom rook jij a izan' vraag ik boos. 'HEEFT MAMA JOUW OOKAL WEER VERTELD' roept hij boos.

Ik kruip naar achtere en ga wat meer tegen de auto deur zitten.

'Sorry ja ik ben gewoon boos omdat ik dit niet had verwacht' zegt hij en krijgt tranen in zijn ogen. 'Wat is er?' vraag ik bezorgd.

'Mama heeft me uit huis gegooid' zegt hij er rolt een traan over zijn wang. Hij begint te rijden.

First chapter ik hoop dat jullie em leuk vinden. Een like en reactie zou lief zijn.




Verboden liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu