HAHAH het is al weer een jaar laten was heel wattpad vergeten. Maar hier toch nog een hoofdstukje.
{Amira}
Ik schrik me dood. Er stormt een man binnen, en loopt op Jouad af. Hij pakt hem bij zijn keel vast, me moeder schrikt zich rot. 'MAMA GA NAAR BOVEN MET AMIRA' Schreeuwt Jouad. Me moeder pakt me vast en trekt me naar de gang. Ze trekt me naar boven, ik hoor een aantal dingen vallen. 'Mama nee laat los' Zeg ik. Ik ren de trap op en hoor haar achter me aangaan. Ik ren me kamer in en open me kast snel.
Ik schuif kleding aan de kant en pak een honkbalknuppel. Mijn moeder schrikt. 'Je gaat niet naar beneden' Zeg ze. 'Hoe kom je daar aan?' Ik luister niet en ren de kamer uit en doe de deur op slot. Ze slaat op de deur. 'AMIRA LAAT MIJ ER NU UIT OF JE GAAT WAHED SLIPPER KLRIJGEN' Schreewt ze hard. Ik luister niet en ren de trap af. Ik open de deur zacht en zie dat Jouad en die man helemaal onder het bloed zaten. Jouad geeft een paar raken klappen. Ik hou de knuppel omhoog. Jouad zet me wel maar de man niet, ik loop met trillende handen op de man af.
Als ik zie dat de man Jouad een klap geeft, aarzel ik niet en sla de man tegen ze hoofd aan. Hij valt neer, Ik laat de knuppel vallen. Mijn mond valt open. 'Is hij d-d-dood?' vraag Ik. 'Wat wou hij?'. Jouad veegt het bloed van zijn handen op zijn kleding. 'Ik ben hem geld verschuldig en heb mischien nepgeld aan hem gegeven' Zegt hij zonder me aan te kijken. Ik buk neer bij de man en voel aan ze pols. Ik zucht opgelucht zijn hart klopt nog .
'We moeten hem dumpen' Zegt Jouad alsof het niets is. Hij pakt ze telefoon en belt iemand. Ik loop de trap op en maak mijn kamer open. Ik krijg gelijk iets naar me hoofd gegooit. Ik begin te lachen. Mijn moeder kijkt me boos aan.
'Hebben ze iets bij jouw gedaan' Vraagt me moeder. 'Nee ik heb wel iets gedaan' Ik kijk haar aan. 'Die man is K.O gegaan' Mijn moeder loopt zonder iets te zeggen naar beneden. Ik loop achter haar aan. Er zit wat bloed op mijn handen. Ik hoor de deurbel gaan en schrik er van. Ik maak de deur voorzichtig open en kijk wie er staat. Als ik zie dat het die Aymen is en Soufian doe ik de deur helemaal open. Wanneer ik hem helemaal open doe zie ik achter hun een auto staan met een 2 jongens erin en daarachter nog een auto met een jongen erin. 'We komen wegens dat incidentje' Zegt Aymen. Ik laat ze binnen en sluit de deur zacht.
Ik wordt een beetje misselijk van dit. Het is niet dat ik nooit iemand zo heb gezien maar. Dit is wel een ander geval. Stel dat als hij wakker wordt dat hij wraak wil nemen. Ik kan zo iemand niet aan.