SIZ 24 YASINDA GUZEL BIR GENC KIZSINIZDIR . SIZIN EN YAKIN ARKADASLARINIZ EBRU VE FERNANDO MUSLERA DIR . SEVGILINIZIN ISMI BARIS'TIR .
BIR GUN AİLENIZ AKSAM YEMEGINE ARKADASINIZ BURAK'I CAGRIR . SIZ YEMEKLERINIZI YERSINIZ VE SALONA GECERSINIZ SOHBET ETMEYE .
BABANIZ:(ADINIZ) BIZ ANNEN ILE BIRLIKTE FRANSAYA GIDICEZ VE ISLERDEN DOLAYI 1AY ORDA KALICAZ.
SIZ:PEKI BABA BEN NOLUCAM ?
BABANIZ:(ADINIZ) BILIYORSIN EBRU ANKARA'DA , O GELENE KADAR BEN DUSUNDUM (BURAK'A DONEREK) EGER KABUL EDERSE SEN BURAKTA KAL . BILIYORSUN ONA GUVENIYORUM .
MUSLERA:TABI EFENDIM BENDE KALABILIR.
BABANIZ:SORUN COZULDU BURAK'TA KALICAKSIN .
SIZ:TAMAM.
IKI GUN SONRA ANNENIZI VE BABANIZI URLAMAYA GIDERSINIZ -HAVAALANINA , MUSLERA ILE BIRLIKTE.
BABANIZ:BURAK KIZIM SANA EMANET.
MUSLERA:GOZUM GIBI BAKICAM HIC SUPENIZ OLMASIN .
AİLENIZLE VEDALASIRSINIZ , ONLAR UCAGA BINDIKTEN SONRA SIZ UZULURSUNUZ VE AGLARSINIZ BURAK SIZE SARILIR:
MUSLERA:SSS AGLAMA , HEM BAK BIRLIKTE COK EYLENICEZ.(DER VE SIZIN GOZYASLARINIZI SILER).
SIZ HAFIFCE GULUMSERSINIZ.
SIZ:PEKI NEREYE GIDIYORUZ SIMDI?
MUSLERA:EVE KAM BAKALIM GUZEL YEMEK YAPABILIYORMUSUN , SONRADA FILM IZLERIZ.
SIZ: :)
SIZ MUSLERANIN EVINE YERLESIRSINIZ. KIYAFETLERINIZI YERLESTIRDIKTEN SONRA SALONA INERSINIZ .
MUSLERA:E HADI YEMEKLER NERDE?
SIZ:SEN BANA YARDIM ETMIYCEKMISIN :(
MUSLERA:BILMEM . HEM SEN YAPIRSAN PUAN DA VERILIM YEMEKLERINE ?
MUSLERAYII KOLUNDAN TUTUP MUTFAKA GIDERSINIZ . YEMEKLERI BIRLIKTE YAPARSINIZ VE COK EYLENIRSINIZ .
MUSLERA:PUANIM 10 UZERINDEN 9 .
SIZ:AA NEDEN BIR PUAN KIRDIN ?
MUSLERA:KAHFE YAPMADIN KI?
SIZ:HEMN YAPARIM . NASIL ISTERSINIZ BEYFENDI ?
MUSLERA:ORTA SEKERLI. :) (ATTIM :D)
SIZ:TAMAM BEN KAHFELERI HAZIRLARKEN SENDE FILM SEC.
SIZ KAHFELERI YAPARSINIZ VE BURAK'TA FILM SECER. (SECTI FILM ROMANTIK KOMEDIDIR)
SIZ:BIRSEY SORABILIRMIYIM ?
MUSLERA:TABI SOR?
SIZ:ZEYNEP KIZMASIN BURDA KALMAMA ? (ZEYNEP BURAKIN SEVGILISIDIR)
MUSLERA:YOO NEDEN KIZSIN ?
SIZ:BILMEM BENCE HER BIR KADIN KIZAR SEVGILISININ YANIDA BASKA BIR KADINLA GORDUKTEN SONRA .
MUSLERA:ZEYNEP ANLAYISLIDIR , HEM SEN BENIM ARKADASIMSIN.
SIZ:PEKI. DERSINIZ VE FILMI IZLEMEYE BASLARSINIZ.
SIZ FILMI IZLERKEN UYUYA KALIRSINIZ . BURAK SIZI KUCAGINA ALIR VEE............