Üstünde tepinmemle daha çok dağılan yatağı toplayıp mutfağa gittim.Eve girdiğimden beri mutfaktan çıkmıyordum ve hala bana ''Daha ne yiyeceksin,öküz?!'' diyen birileri olmadı.Hah!Bu planı daha önceden yapmalıydım.
Yine dolaptan ağzıma birşeyler doldururken farkettim de,kaşar bitmiş.Zayn'e almasını söylerdim tabiii ama çocuğun felç geçirmesini istemiyorum.
Tamam,bu ev çok sıkıcı.Yani tek başınaysanız.Çok sıkıcı.Çok,çok.
Televizyonun karşısında kendimden geçmeye başlamıştım.İçtiğim iki fincan kahveye rağmen göz kapaklarım ağırlaşmaya başlamıştı.Sanırım burada uyuyakalabilirim.Çok uykum v-.
Gözlerimi alan iki saniyelik ışık patlamasından sonra etraf yine karanlığa gömüldü.Olduğum yerden zorlukla kalktım.
Odanın karanlığında sadece bir kapı gözüküyordu.Kapıya kadar ilerledim.Kapıyı biraz aralamamla karanlık oda aydınlandı.Işıkla kamaşan gözlerimi henüz açabildiğimde kapıdan içeri girdim.A-anne!
Hızla anneme doğru koşmaya başladığımda görünmez bir duvara çarpıp yere kapaklandım.Hemen ayağa kalkıp duvarı yumruklamaya başladım.Bu sefer yapmalıydım!Anne!
Anneme ulaşma çabalarıma çığlıklarım eşlik ediyordu.''Anne!''
''H-ayır!Kes artık şunu!H-A-Y-I-R!!''
Koltuktan sıçradığımda gördüklerimin rüya olduğunu anlamam saniyelerimi aldı.Rüyalarım yine artmaya başlıyordu.Agh,lanet olsun!Yine ağlamaya başladım.Koltuktan kalkıp lavaboya gittim.
''Senden ve yaşattıklarından nefret ediyorum."
Suratıma çarpan soğuk su yatışmama yardım ediyordu.Yeni sakinleşebilmeyi başarmışken çalan zil bu sefer heyecan ve endişe hormonlarımı devreye sokmuştu.
Tanrım,bir günüm olaysız olsa!Bir gün!Sadece BİR gün!Aghh!
Kapıyı tabikide açmayacağım.Kapının deliğinden bakmam yakalanmamı sağlayacak değil ya.Gözümü kapının deliğine dayayıp kim olduğuna baktım.Esmer,sürtük görünümlü -Ciddiyim,sürtük gibi gözüküyor.- bir kız vardı.Hey!Kim bu?Yoksa Zayn....Yok canıım,olmaz.Zerrie var hem.Zayn Perrie'yi seviyor.O zaman kim bu kız?!Siktir!
Eğer Zayn'le veya diğerleriyle alakası olan biri olsaydı mutlaka kim olduğunu bilirdim.Buna uzman Directioner denir,dostum!Bu yüzden kapıyı açmamda hiç bir sakınca yoktu.Kapıyı açtım.''Vay canına,ne özgüven ama!'' diyenler kapatın çenenizi.
Kızın incecik sesi düşüncelerimi bölen tek şey oldu.Hayır,hayır.İşte buna çok kızarım.Ben dalmışken sen benim düşüncelerimi bölemezsin,sürtük!
''Hadi ama!Bugün ben gelecektim?!''
Ne diyor bu?Hangi konudan bahsediyor?Neler oluyor?
''Neler mi oluyor?Ben seni Zayn'in yeni sürtüğü sanıyordum?''
Dediklerine bakılırsa yine sesli düşündüm.Lanet olsun!
''Evet.Evet öyleyim.''
Kız sinirle yerden çantasını alıp evden uzaklaşmaya başladı.Ben kızın arkasından öylece bakarken kafama yıkım topu gibi az önceki konuşmamız çarptı.
''Neler mi oluyor?Ben seni Zayn'in yeni sürtüğü sanıyordum?''
''Evet.Evet,öyleyim.''
Siktir!Zayn'in bir sürtüğü var.Yani Perrie'yi aldatıyor ve ben az önce kendimi Zayn'in yeni sürtüğü olarak tanıttım!
Kızım Grace,işte şimdi boku yedin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evimdeki Kaçak
FanfictionGrace Halmer,bir Directioner.Ve babasından kaçmak için muhteşem bir plan yapıp Zayn Malik'in evinde yaşamaya başlıyor. Zayn Malik,bir One Direction üyesi.Ve haberi olmadan evini bir hayranıyla paylaşıyor. Bir hayranın idollerinin hayatına karışma hi...