2.

13 2 0
                                    

Už len pár dní už len pár dní... Opakovala som si stále dookola. Prechádzala som uskou cestou z triedy 9.A. Cestou do riaditeľne som premýšľala čo budem robiť ak ma dá poškole. Mám tam priateľov. Par chalanou a jednu babu volá sa Clair je to dlhovlasá blondýna. Stále chodí v čiernom a miluje BVB a BMTH. Mam ju rada lebo si s ňou rozumiem.

Po príchode do riaditeľne som ani nepozdravila cítim sa tam ako doma. Je to prostredie, ktore moc dobre poznám. Zdá sa mi že už ich naštvem len čo poviem dobrý. Boli to dve veľké miestnosti. Prvá bola riaditeľa a  druhá zástupkyni. Sadla som si a nohy vyložila na sôl. Vytiahla telefon a začala kontrolovať instagram.

,,Sophie daj dole nohy zo stola. Takáto si aj doma?"povedal riaditel hneď ako vošiel do miestnosti.
,,A odkial to viete?" povedala som a vypla telefon
,,Čo si vyviedla?" spytal sa a sadol si oproti mne.
,,Nadávala som v prítomnosti riaditela." povedala som
,,Kedy?"
,,Kurva už máte taky veľky zoznam ľudí čo nadávaju vo vasej,pardon, tvojej prítomnosti."
,,Vieš kde a kedy!"
,,Hej." povedala a vzala som si svoje veci. Išla som smerom do triedy. Sadla som si oproti dveriam a pozerala ake mám pesničky v telefone.

Zrazu zazvonila bola posledná hodina. Vdaka bohu idem za normálnymi ľudmi.

Ok druhá časť má 241 slov alebo viac. Zabudla som vám vlastne napísať prolog ale nevadí. Opis dám sem:
Sophie- štíhla, dlhovlasá bruneta, počúvajúca rock a.metal.
Ok 😊😊🌹🌹

Žijem aj bez návoduOù les histoires vivent. Découvrez maintenant