NEDEN BEN ?

1.5K 21 31
                                    

Selam :D Yeni bi hikayeye başlıyoruum. Umarım beğenirsiniz bol bol oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum :D ♥♥♥

Neden ben ? Bu soruyu herkez kendisine sorar. O da öyle yapmıştı. Kendisine hep neden ben diye soruyordu.  Belkide yaşadıkları o kadar kötü değildi. Sadece aşk acısı çekiyordu o da. Aynı herkez gibi. Ama o hep farklı olduğunu düşünürdü. Şimdiye kadar 3 çocuğu sevmişti. Hiçbirinde şanslı olamamıştı belkide o yüzdendi. Artık aşık olmaya korkuyor ama herseferinde de oluyordu.  Şimdi birisi daha çıkmıştı karşısına. Bu hiç beklemediği bir anda gelmişti. İlk görüşte aşktı. Ama o bukadar çok aşık olacağını düşünmemişti. Onu kendine zarar verecek kadar çok seviyordu. Neden hep böyleydi ? Neden hep aşktan yana şanssızdı ? Tek isteği Edizin onu sevmesiydi. Çok mu zoru istiyordu  ? Sadece onla mutlu olmak istiyordu. Şansını denemişti denemesine ama pekde umduğu gibi çıkmamıştı. O hiç aklından çıkmıyorken onun umursamaz tavırları çok koyuyordu. Alışmıştı ama. Onu sevmeye başlayalı uzun zaman olmuştu.  Ediz Miranın yerde bulduğu gökyüzüydü sanki. Onu öylesine çok sevmiştiki  Ona zarar versede hala sevmeye devam ediyordu. Gerçek seviyordu mira hep. Sevdimi tam severdi. Ama çok canı yanıyordu. Miranın yanından hiç bakmadan geçerken nasıl canı yanıyordu. Bu acıyı sadece o biliyordu. Anlatılamıycak bir acıydı çünkü.  Hayat aşkta ona hep zoru vermişti. Ediz, onun için herşey demekti bunu etrafındaki kimse anlamıyordu. Anlamayacaktıda. Kimse Edizi onun kadar çok sevemezdi. Miranın hala umut beslemesi ne kadar tuhaf değil mi ? Çünkü Edizin ona baktığını hissediyordu. Belki başka tarafa bakıyordu ama Mira öyle inanmak istiyordu. Yalan onu avutuyordu. Bekliyordu onun geleceği günü bekliyordu. Peki o gelecek miydi  ?

Evet arkadaşlar bu kısa oldu çünkü bu tanıtımdı. Hemde yazarın ağzındandı. Diğer bölümler Miranın ağzından olacak. Umarım beğenirsiniz. Sizi seviyorum :* :* ♥

NEDEN BEN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin