1. časť

11 1 0
                                    

"Ako ja len nenávidím túto školu!!!" musela som vyzerať ako idiot, keďže sa na mňa všetci na chodbe tak pozerali. Áno, je to úplne normálne, pretože určite niesom jediná ktorá prechováva takú nenávisť k škole. Ale možno ani nie toľko ku škole ako k ľuďom ktorý sú v nej. Chodím do druhého ročníku strednej školy, trieda B, ale neustále ma otravuje a šikanuje idiot z triedy A ktorej povera už hovorí sama o sebe (prepáčte ak niekto chodíte do A triedy).

Vlastne, ešte som sa nepredstavila... Volám sa Alexandra, ale volajú ma Alex.

Ako som už spomínala, stále ma šikanuje Ethan z triedy A. Nenávidím ho, vôbec nerozumiem tomu, prečo to robí. Ale popravde? Po tých dvoch rokoch som si už aj zvykla. Vlastne sa z toho stalo niečo ako rutina, neviem si už bez toho pomali predstaviť deň.

Je vtipné, že vám tu rozprávam o tom, aké mám problémi a pritom o mne neviete vlastne nič. Okrem môjho krstného mena a triedy.

Ako som už teda spomínala, volám sa Alexandra Finnerová. Som prírodná bruneta s dlhými kučeravými vlasmi až po zadok. Som priemerne vysoká, meriam cca 170 cm. Mám 16 rokov a o mesiac mi bude 17. Počúvam zväčša rap, ale kľudne si vypočujem aj niečo iné, hlavne nie v prehnanej forme. Nemám najlepšiu kamarátku ani priateľa, vlastne ani nikoho takého nechcem (aspoň nie z tejto školy). Milujem čiernu farbu, ale nemám problém ani z bielou. Nemám žiadne mimoškolské aktivity, okrem gaučingu a spavého krúžku. Vlastne si s tým úplne vystačím.

Hej, to bolo pár informácií o mne. Len tak, aspoň pre predstavu.
No... Keď už sme rozprávali o tom Ethanovy, je to brunet, vysoký asi 180 cm. Chodí do posilky, takže má aj nejaké tie svaly na rukách aj na bruchu. To na teraz asi stačí.

Fajn, máte nejaké základné info, a môžme sa pustiť do príbehu. Myslím...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 29, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Keď sa (ne)daríWhere stories live. Discover now