6. rész

Megérkeztem, hoztam az újabb részt ☺ remélem tetszeni fog. Tudom, nem lett túl hosszú, de igyekeztem.

Másnap reggel, amikor a többiek felkeltek, én is felkeltem velük. Jinnek segítettem reggelit készíteni, hogy időben el tudjanak indulni. Ritkán van ilyen, hogy egyikőnk nincs ott a fellépésen, olyankor mindig videón nézi élőben. De én ezt ma nem tehetem meg.
Az utolsó bőröndöket és kellékeket is bepalolták a buszba és készen álltak az indulásra.

- Akkor mi elindulunk, Suga - mondta Rapmon. - ha bármi gond van, csak hívj. A szünetekben úgy is meg tudom nézni a telefont. Vigyázz magadra!
- Rendben hyung. Ti is vigyázzatok magatokra - majd megöleltem őket. Amint kimentek, bezártam utánuk a kaput.
Visszamentem a dormba, majd kicsit rendet raktam. Végre az enyém a ház egy napra. Jó ez egy kicsit túlzás, mert nem sokat leszek itthon, de azért jól esett a gondolat.

Mikor végeztem a takarítással, úgy gondoltam, rendelek magamnak pizzát ebédre. Jin tejszínes gombát főzött.. ée tudni kell, utálom a gombát. Szerencsére fél óra múlva meg is érkezett a kedvencem vagyis a négysajtos pizza. Imádom nagyon.
Megettem a pizzám felét, a másik felét meg elraktam későbbre. Elmosogatgam a tányért, aztán bekapcsoltam a tv-t. Ismét csak nézhetetlen műsorok mentek. Már épp ki akartam kapcsolni, mikor rendkívüli híreket mondtak be.
- Az autópályás ámokfutó szerencsére több autóbalesetet nem okozott, viszont az az új "hobbija", hogy szintén ártatlan embereknek árt. Családokat rabol ki, rosszabb esetben meg is öli áldozatait, hogy ne tudják a rendőrséget hívni.
Bekapcsoltam a laptopot, kinyomtattam a térképet, hogy milyen is az a városrész. Este ez még jól fog jönni.

Mivel eommának megígértem, hogy ma is elmegyek meglátogatni, így felhívtam a kórházat, hogy mikor is mehetek. Felírtam, hogy mettől meddig van a látogatási idő, mert ez idő alatt is képes vagyok elfelejteni. Remélem abeoji is jobban van már, de kétlem.

Elindultam a kórházba, mert nemsokrára kezdődik a látogatási idő. Nem szeretnék lemaradni. Szerencsére útba esik egy virágüzlet, így vettem eommának egy csokor fehér rózsát. Az a kedvence.
Mikor odaértem, felmentem hozzá a kórterembe és beszélgettünk. Nagyon örült, hogy elmentem hozzá megint.
Ezután beszéltem a főorvossal abeoji állapotáról.. sajnos nem mutat javulást.
Nagyon súlyosak még a sérülései.
Kicsit visszamentem még eommához, de már csak pár percre, mert véget ért a látogatási idő.

Este 6 óra lett, mire visszaértem a dormba. Vacsorára megettem a maradék pizzámat, majd elkezdtem tervezgetni a mai éjszakát. Hamarosan leszáll az éjjel, én pedig elindulok megkeresni azt az ámokfutót, hogy bosszút állhassak rajta.

Váratlan fordulat //BEF.//Where stories live. Discover now