Prolog

4.9K 176 70
                                    

<3 ☆*' ღ¯'*•.¸ ღ <3 *'ღ ¸.•*ღ '¯☆ <3

" Na zemlji ovoj mnoge su duše očajne i u njima žive adrese ljubavne."

Željko Samardžić

<3 ☆*' ღ¯'*•.¸ ღ <3 *'ღ ¸.•*ღ '¯☆ <3


Petak 31. Decembar 2015/16. godine.

Noć se već uveliko spustila i obavila čitav grad Beograd

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Noć se već uveliko spustila i obavila čitav grad Beograd. Dubok sneg do članka je prekrio sve pred sobom svojim plaštom od čistog belila. Svaka ulica i kuća u centru grada je obasjana šarenom rasvetom, svakakvim išaranim crtežima na svačijem prozoru odakle se u ponekoj kući može nazirati lepa, velika zelena jelka, koja je bogato ukrašena raznim ukrasima i pri tom davajući pravu čar zimske idile svojom lepotom.

Tom prelepom i vlažnom belilu najviše se uvek obraduju mali, slatki mališani, koji jedva čekaju da naprave sneška ispred svojih domova. A Bogami ni matori tu neostaju ravnodušni, već i oni potpuno podetinje i to ih čini radosnima. Vraća ih u bezbrižno detinjstvo.

Stariji ljudi, mala deca, mladići i devojke svi negde jure i žure šetajući tamo-vamo po ulicama prepunim snegom. Sve ih je zahvatila prava novogodišnja euforija i uzbuđenje. Neki su jurili da bi kupili nešto što su zaboravili, dok drugi su žurili na doček. A kako i ne bi bili, kada za samo nekoliko sati, kada se kazaljke poklope, otkucaće dvanaest sati i ući će u novu i bolju godinu.

Nadamo se bar da će tako biti?!

Sat samo otkucava tik- tak, tik-tak!

Jedan mlađić širokih ramena, građom kao da je od brega odvaljen, plave kose, očiju boje plavog okeana, u crnom zimskom kaputu kretao se ulicom, poput pravog frajera sa jednom rukom zavučenom u đžep od plavih farmerki, dok drugom iza sebe vuče veliki putnički kofer. I on takođe pokušava da se probije kroz gužvu u koju je naleteo. Pre samo dvadesetak minuta je sleteo na aerodrom "Nikola Tesla."

Žurnim i odlučnim koracima ide samo da se što pre skloni sa snega koji neprestano pada i šiba ga pravo u lice, da jedva gleda kuda ide. Do sada se sudario sa nekoliko njih, jer ih nije video. Sneg mu mokri plavu kosu i šara malene pahuljice po njemu, zalepivši se na njegov crni kaput.

Njegove oči boje plavog okeana su se caklile od sreće, jer upravo se vratio u svoj grad nakon dugih i mučnih šest meseci odsustva.

Neki lep, poznat i prijatan miris ga prati od kako je sleteo i izašao sa aerodroma i uvlači mu se u nos, pluća, dušu i telo, a to je miris kuće, zadovoljstva, sreće i ispunjenja.

Zastavši pored jedne cvećare, široko i srećno se nasmejao poput deteta. Odlučio je da uđe unutra i nešto kupi svojoj devojci, jer kod nje upravo ide. Ali naravno to joj neće biti jedini poklon koji joj je kupio.

LJUBAVNA MRŽNJA Where stories live. Discover now