Întâlnirea😂

22 1 0
                                    

Intr-un oraș frumos locuiau 2 fete erau cele mai bune prietene Lala si Anna ele erau în aceeași școală Lala era mai mare cu un an decât Anna,dar asta nu era o problemă pentru ele. Era o zi friguroasa de iarna ele erau la patinoar cu Alexandra si Sebastian,acolo s-au întâlnit cu un bărbat pe nume Gabriel, Lala si Alexandra îl cunoșteau s-au dus să vorbească cu el. După câteva săptămâni Lala si Gabi au ajuns să se îndrăgostească unul de celălalt.....
Părinți lui Lala nu erau de acord cu relația lor așa că au încercat să îi despartă însă iubirea ce era între ei nu putea fi distrusă...... Lala cand a  văzut că părinții ei au vrut să îi despartă i-a cerut ajutorul Annei prietena ei cea mai buna!
Anna în schimb era supărată pe ea deoarece Lala petrecea mai mult timp cu Alexandra decât cu ea de când era cu Gabriel:

Convorbire telefonică:
"Ceau Anna am o problema"
"Cum ar fi?"
"Stiu ca ești supărată pe mine ca nu am mai petrecut timp împreună de când is cu Gabi dar chiar îl iubesc si nu vreau să îl pierd dar părinții mei au aflat că are 25 de ani și mi-au interzis să mă mai văd cu el 😢😢"
"Si de ce nu ii ceri ajutorul Alexandrei?"
"Pentru ca tu îmi ești cea mai buna prietena!"

(Cu asta îi înmuie inima Annei si se impacara)

"Si tu a mea zii cu ce să te ajut?!"
"Te-ar deranja dacă atunci când ieșim noi ar veni si Gabi  ca să le pot spune părinților mei că is cu tine?!"
"Nu,poate veni liniștit !!"
"Ok,mulțumesc frumos te iubesc!"

Sper sa va placa!! Voi posta in fiecare vineri!!😀❤😘

Un triunghi amoros😏Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum