+nouă+

1.3K 168 80
                                    

Mi-am deschis încet ochii. Pentru câteva secunde, am uitat de ce ma aflam într-un loc străin, dar apoi mi-am amintit. Fusesem lovită de un băiat necunoscut din cauza ca l-am văzut omorând o fata.

Am început sa ma uit prin jur. Eram întinsa pe un pat, intr-o camera goală, fără geamuri. Undeva, prin camera, era o masa mică de metal. Am vrut sa ma ridic, dar nu am putut. Nu îmi simțeam deloc corpul, ca și cum am paralizat.

- Cioc cioc! s-a auzit o voce de după usa.

Am recunoscut-o din prima. Era vocea băiatului cu care ma întâlnisem. Mi-am închis rapid ochii, căci nu voiam sa observe ca m-am trezit.

Am auzit cum s-a deschis usa, apoi cum a început sa se îndrepte spre mine.

- Știu ca vrei sa mai dormi putin, dar avem treaba de făcut. l-am auzit zicând.

"Avem treaba de făcut". Ce putea însemna asta? Eram curioasa, dar in același timp speriata de ce poate înseamna.

- Haide, chiar așa de prost ma crezi? Mi-am dat seama ca te-ai trezit, așa ca deschideți ochii odată!

Am observat cum și-a ridicat puțin tonul, așa ca, fiindcă nu-mi doream deloc sa îl enervez, mi-am deschis ochii.

- Aha, numai cu răul se poate cu tine, nu? Bine de știut. mi-a zis, venind mai aproape de mine. Haide, ridica-te și sa mergem!

- Nu pot. am spus scurt.

- Oh, da chiar. mi-a răspuns, râzând. Am uitat ca te-au injectat cu cloroform.

Ma uitam la el cu o privire nedumerită și speriata, așteptând sa contiunuie ce zicea.

- Nu știi ce e ăla cloroform, nu? E un drog ce te adoarme și te duce in frumoasa lume a viselor.

- De ce m-ați adormit? am întrebat, sperând ca îmi va răspunde.

- De ce? Nu o să îți zic eu, ci Yoongi. El s-a jucat cu tine cât ai dormit. Defapt... a făcut o pauza, apoi și-a apropiat fata de a mea... Dacă mai apuci sa îl intrebi.

S-a uitat adânc in ochii mei pentru câteva secunde, apoi a început sa rada.

- Dacă ai știi ce fata ai făcut! a zis el.

S-a auzit cum s-a deschis usa. M-am uitat in direcția ei și am văzut cum in camera a intrat un băiat cu parul blond deschis ce ținea in mana o valiza maro.

- Oh, vorbind de lup. El este Yoongi despre care îți vorbeam. a spus băiatul.

- De când e treaza? a întrebat așa zisul Yoongi, punându-și valiza pe masa de metal.

- Cred ca de câteva minute.

- Perfect. a spus el, deschizându-și valiza. Însemna ca e gata de joaca.

Speriata, m-am uitat cu frica ce era in valiza pentru a-mi da seama ce însemna "joaca". Când am văzut, am simțiți cum eram gata sa leșin din nou. Erau ustensile de torutura și 3 seringi cu ace lungi și groase.

- N, nu o sa spun nimănui! Jur! am strigat cu multă disperare, încercând sa ma mișc, dar degeaba, ca tot nu imi simteam corpul.

- Ha! a ras scurt Yoongi, fiind însă cu spatele la mine. Tu crezi ca vrei sa te torturam pentru ca ne e frica ca o sa spui poliției ca l-ai văzut pe Taehyung omorând o fata? Ești amuzanta. In primul si primul rând, nici nu ai cum sa spui poliției, fiindcă nu prea cred ca o sa mai pleci de aici, iar in al doilea rând, nu ăsta e motivul.

In timp ce spunea toate astea, s-a întors cu fata spre mine. A început sa înainteze cu o seringa in mana.

- Și de unde ai tras ideea ca vrei sa te torturam? Am doar o simpla seringa in mana, vezi?

- Ei, nu-i da speranțe degeaba. Spune-i ce vei face cu seringa aia. a spus așa zisul Taehyung.

- Corect. Vezi tu, fiindcă noi doi și încă cinci baieti trăim pe baza faptelor rele, avem nevoie sa fim rezistenți la orice, inclusiv bătăi și gloanțe. De aceea, m-am gândit ca trebuie sa creez o substanța care sa te facă sa nu simti durerea absolut deloc sau, și mai bine, sa te ajute sa te vindeci pe loc. Am creat o substanța, dar am nevoie sa o testez, știi? spunând asta, a ajuns lângă mine, așezându-se încet pe pat. Și fiindcă avem nevoie de corpurile noastre întregi, nu putem testa asta pe noi, ci pe altcineva de care nu ne pasa, adică tu!

Cu fiecare cuvânt rostit de el, cu atât inima începea sa imi bată din ce in ce mai tare. Știam ce consecințe urmau: dacă substanța asta nu avea nici un efect, aveam sa simt toate rănile care urmau sa fie provocate de acele ustensile. Numai când ma gândeam la astea, simteam durerea.

- Deci, ești gata de distracție?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 09, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Criminal | taehyungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum