Sedím na dvou židlích. No, spíše na nich ležím. Je noc a já bych měla jít spát. Zítra mě čekají praxe a vstávám v 05:50. Jenže já nechci. Na usích mám sluchátka, ze kterých se linou smutné písně. Zastihla mě deprese. A to jen kvůli tomu, že jsem si prohlížela jeho fotky. Měla jsem tušit, že to opět nastane. Jenže jsem nepočítala s tím, že budu potřebovat jeho fotku, kde se tváří smutně. A onen smutek se přenesl na mě.
V životě už jednoho kluka mám. Chodím s ním a jsem s ním šťastná. Tohle je ovšem něco jiného. Jeho nikdy nemohu mít. A to je právě to co mě sžírá. Člověk ví, že někoho z celého srdce miluje a stejně tu dotyčnou osobu nemůže mít. Svět je nefér. Ano vím, nejsem jediná, kdo tohle také cítí a to je další nespravedlná věc. Proč všichni nemůžeme mít toho, koho skutečně milujeme? Tedy, je fakt že v mém srdci jsou dva. Ach, tento život je skutečně krutý.
Dokonalost. Ano, přesně toto slovo vystihuje Thomase Hiddlestona. Líbí se mi nejenom jeho vzhled, ale i charakter. I kdyby byl třeba obyčejný pošťák, i tak bych se do něj zamilovala. Miluji na něm všechno. Jeho narezlé až hnědé vlasy které se lehce vlní. Jeho oči jsou nádherně modré. Jeho lehce vystouplé lícní kosti mu dodávají na mužnosti. To je jedna z věcí, které mám na mužích ráda. Nemám ráda vousy, ale u něj by mi nevadili. On díky nim vypadá starší. A ten jeho úsměv. Ach, jak já ho zbožňuji. Navíc jeho styl oblékání je také úžasný. V oblecích a společenských oděvech je elegán, v tričku či košili dosti sexy. A v ležérním oblečení vypadá tak uvolněně a spokojeně.
On je anglický gentleman. A to je na mužích tak úžasné. Ty gesta která dělají. Je-li zima, nabídne vém sako/bundu. Pomůže vám s nákladem, do schodů či do dveří. No, snad vsichni víme, co takový gentleman dělá. Navíc je úžasné jak moc chce a pomáhá potřebným. Tohle musíme dělat! Sama až budu vydělávat mám v plánu spoustu věcí, jak budu pomáhat. Navíc je také neuvěřitelně zábavný. A já humor miluji. A ten jeho smích, ani nemám slov.
Plus jeho hraní. To, jak se dokáže vcítit do jakékoliv role, to jak je zahraje to vše je úchvatné. Jsem vskutku ráda, že právě on dostal do vínku talent hraní. Ať už hraje kohokoliv, vždy si to užiji. Skutečně! Dokonce jsem se kvůli němu podívala na film, na který bych se za normálních okolností nikdy zřejmě nepodívala. A bylo mi jedno, že tam není celou dobu. I tak to byl nádherný film. Vždy hraje s takovou přesvědčivostí, jak to málo kdo dokáže.
Měla bych poděkovat mé bývalé spolubydlící. To ona mě k němu přivedla. Před dvěma lety. Ano, tak dlouhá je má láska k němu. Pamatuji si, jako by to bylo včera. Byla už tma a všechny tři jsme byli na pokoji. Chtěla jsem vědět, co ta spolubydlící dělá. Řekla, že se dívá na Thora. Byla jsem zvědavá a tak jsem se šla podívat. Řekla mi, že tam hraje její nejoblíbenější herec a ať počkám, že tam za chvíli bude. A v tu chvíli jsem se zamilovala. Ano, byla to láska na první pohled. Bohužel jednostraná. I když tak moc toužím ho alespoň někdy potkat. Byla bych tou nejšťastnější dívkou na světě. Bohužel se to asi nikdy nestane a tak mi nezbývá nic jiného. než se koukat na filmy, jeho fotky a psát o něm příběhy. Třeba se splní to, co mám v plánu. Pevně v to doufám. Přeci jen se říká že naděje umírá později ne?
Asi vám již došlo, že tohle není příběh. Jedná se o pouhý výplod mých myšlenek. Měla jsem slabší chvilku a musela jsem to sepsat. Alespoň máte po delší době co číst. Proboha, hlavně si o mě nemyslete, že jsem nějaká psycho fanynka. Jsem jen zamilovaná holka. Tak, teď o mě víte něco nového. Jak to máte vy? Jste na tom stejně, podobně či jinak? Jak jste ho našli? Podělte se se svými zkušenostmi do komentáře. Budu za to moc ráda. A opravdu mě neberte jako šílence :D
Pac a pusu vaše Hiddlestonerka :* :D
ČTEŠ
I love you so much, my charming prince
RandomJéj, je to tu, znovu sem dávám své jednorázovky :D Samozřejmě o kom jiném než o mém milovaném Tomovy :3 Ovšem také se tam mohou objevovat i jiné slavné osoby ;) Hope you like it ;) Pac a pusu vaše Hiddlestonerka :* :D