Περιπλανήθυκε στην ακτή. Αναμνήσεις από την πρώτη του αγάπη του ήρθαν στο μυαλό! Τι ωραία ήταν τότε.Ούτε άγχος, ούτε κακία στον κόσμο. Έβλεπε την θάλασσα και ένιωθε πως ήθελε να φύγει μακριά. Να την ακολουθήσει σε περιπέτειες που θα τον έκαναν ξανά νέο. Να δει μέρη που δεν είχε δει στην ζωή του. Παρόλο που ήταν μεγάλος. Για τα ανθρώπινα δεδομένα έπρεπε να είναι νεκρός. Αλλά αυτός ζολυσε ακόμα και ήταν σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα από πάνω του! Και ένιωθε πως είχε ακόμα πολλά να μάθει! Τόσα να δει και τόσα να διδάξει στις επόμενες γενιές! Αλλά η αθανασία είχε το τίμημά της. Δεν άντεχε να χάνει όσους αγαπάει. Κάθε φορά ο ίδιος πόνος! Η ίδια θλίωψη. Τελικά ίσως να έπρεπε να αφοσιωθεί σε μια επιστήμη. Σε κάποιο πράγμα που δεν θα του άφηνε πολλά περιθώρια για να δεθεί με πολλούς ανθρώπους . Και κυρίως να είναι άνθρωποι που ]θα πεθάνουν από γειρατιά, όχι με βίαιο τρόπο. Έκλεισε τα μάτια του και άφησε τον εαυτό του να κοιμηθεί με τον ήχο του νερολυ στα αυτιά του. Ο ήχος να τον πάει σε μέρη που υπάρχει πράσινο. Το ηλιοβασίλεμα έκανε όλα τα δέντρα να έχουν ένα χρυσό χρώμα. Τα πουλιά! Ω τα πουλιά έλεγαν ένα ωραίο τραγούδι. Κάτι τον ηρεμούσε σε αυτό το μέρος. Υπήρχε κάτι το ωραίο, το ήρεμο. Κάτι το οποίο έπρεπε να το ζήσει! Να δει πως είναι από κοντά. Και έτσι έκανε. Πήγε στις Άλπεις. Έκτισε μια καλύβα και έζησε εκεί για αρκετό καιρό. Ένιωσε να γίνεται ένα με την φύση, να μπορεί να ζει βασισμένος στα απρόοπτα του καιρού. Στην αγριότητα της φύσης μαζί με ζώα άγρια και μη. Είδε λύκους και αρκούδες να γεννιούνται και να πεθαίνουν. Έμαθε να συμβιώνει μαζί τους χωρίς να ενοχλούν ο ένας τον άλλον.
***
Λίγο πριν φύγει ανέβηκε στην πλαγιά που είχε πάει το πρώτο του βράδυ εκεί! Έβλεπε τα αστέρια και σκεφτόταν πως τα έβλεπαν οι ναύτες κάποτε για να μπορούν να ταξιδεύουν. Ίσως μετά από τόσα χρόνια στασιμότητας να έπρεπε να πάει ένα ταξιδάκι. Θα του χρειαζόταν. Να πάει σε χώρες με διάφορες κουλτούρες. Μεσόγειο, Ειρηνικό, Αυστραλία. Σε μέρη που δεν πήγε ή πήγε πριν πάρα πολλά χρόνια! Έτσι έκανε και έγινε καπετάνιος! Πήγαινε από χώρα σε χώρα! Ισπανία, Ιταλία, Ελλάδα, Αραβία, Κίνα, Ινδία, Βραζιλία, Κολομβία. Είδε ήθη και έθιμα, γνώρισε ανθρώπους. Ανθρώπους που δεν χρειάζονταν πτυχίο για να είναι μορφωμένοι. Γνώρισε λαούς που ήταν ελεύθεροι από λάθε λογής σκέψεις που κλείνουν τα αισθήματα σε κλουβιά. Που ξέραν το νόημα της ζωής. Γιατί γι'αυτούς η ζωή είχε ένα όριο, μια ημερομηνία λήξης. Είδε μέρη που η μέρα ενώνεται με την νύχτα και τότε ξεκινά η μαγεία! Τότε οι άνθρωποι νιώθουν να πετούν. Να γίνονται ανάλαφροι και να χορεύουν ελευθερώνοντας σώμα και ψυχή στον αέρα και αφήνοντας όλα τα βάσανα πίσω. Σαν να ξαναγεννιόντουσαν. Ένιωσε εκείνην την στιγμή όπως όταν είδε πρώτη φορά ένα λυκάκι να ανοίγει τα μάτια του και να κοιτάει τον κόσμο γύρω του. Την απόλυτη ευτυχία. Αυτοί οι άμθρωποι ήξεραν να ζουν! Να ζουν τις στιγμές της ζωής και να τις κάνουν ξεχωριστές! Κάθε μια στιγμή! Και αυτο είναι αξιοσέβαστο. Κάτι που ποτέ δεν ξέχασε. Να σέβεται την κουλτολυρα του κάθε λαού ακόμα και αν δεν την καταλάβαινε. Έτσι και αλλιώς ήθελε να βρει ένα μέρος που να μπορεί να τα βρει με τον εαυτό του πρώτα και μετά να γνωρίσει καλύτερα όσα δεν καταλάβαινε!
***
Θιβέτ. Το μόνο μέρος με τόση ηρεμία! Που μπορούσες να ακούσεις τους χτύπους της καρδιάς σου! Ακόμα και τα πουλιά κόθονταν ήρεμα εκεί! Κανείς δεν βιαζόταν σαν να είχαν την αιωνιότητα μπροστά τους. Και τότε ένιωσε να συνδέεται με τους ανθρώπους αυτούς! Ότι είχε κάτι κοινό μαζί τους! Βρήκε την γαλήνη και την ηρεμία που χρειαζόταν αιώνες τώρα! Έμσθε πως η ειρήνη και ο πόλεμος είναιπάντα στοιχεία που συνηπάρχουν και δεν γίνεται να χωριστούν! Αν γίνει κάτι τέτοιο τότε έρχεται η καταστροφή! Η φύση προσπαθεί να έχει ισορροπία σε όλα, ακόμα και στον θάνατο! Και όταν το κατάλαβε αυτό βρήκε και το νόημα της αιωνιότητας. Τον λόγο που έμεινε τόσο καιρό μόνος για να βρει αυτό που θέλει! Είχε καθήκον να βογθά τους ανθρώπους πάντα. Να τους δείχνει ποιό είναι το σωστό και ποιο το λάθος χωρίς να τους καθοδηγεί όμως προς την μια ή την άλλη πλευρά! Γιατί ο άνθρωπος φτιάχτηκε για να μπορεί να σκεφτεί και να αποφασίσει ποιο είναι το σωστό! Το σωστό γι'αυτόν σύμφωνα με τις δικές του αξίες και ηθική. Αν ήταν λάθος η επιλογή ο ίδιος και η φύση μπορούν να διορθώσουν τα λάθη. Μόνο αυτοί. Οι υπόλοιποι να συμβουλεύουν μόνο μπορούν και να ελπίζουν πως η διότθωση θα είναι χωρίς πόνο και απώλειες!
أنت تقرأ
ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
غموض / إثارةΟι μικρές ιστορίες είναι ιστορίες μικρού μεγέθους,αστυνομικές και μη. Οι αδτυνομικές έχουν πρωταγονίστρια την πράκτορα Μονρόε και οι υπόλοιπες είναι απλά μικρές που ελπίζω απλά να σας συνεπάρουν!!!