❤Finale❤

16.9K 290 70
                                    

Man>>> လိုခ်င္​​ေနမွာ​ေပါ့....အခုန ငါတိုက္​တဲ့ ဝိုင္​​ေတြအကုန္​​ေသာက္​လိုက္​တာကိုး...

Lu>>> ႐ွင္​...႐ွင္​...ဒီအခန္​းထဲကို ဘာလာ လုပ္​တာလဲ....

Manho>>> ခင္​ဗ်ား​ေလးဆီလာတာ​ေလ....

Lu>>> ထြက္​သြား.....ဒီအခန္​းထဲက​ေနထြက္​သြား...

အဲ့လူႀကီးရဲ႕ ​ေျခလွမ္​း​ေတြက တျဖည္​းျဖည္​း ​ေ႐ွ႕တိုးလာ​ေနတယ္​...

Lu>>> ႐ွင္​...​ေ႐ွ႕တိုးမလာနဲ႔​ေနာ္​....

Manho>>> ဝိုင္​ထဲမွာ...​ေဆး​ေတြထည္​့ထား​ေတာ့ မင္​းဘယ္​လိုမွ...ခုခံႏိုင္​​မွမဟုတ္​ဘူး...

Luရဲ႕ လက္​ႏုႏု​ေလးကို အားနဲ႔ဆြဲကာ ကုတင္​​ေပၚပစ္​တင္​လိုက္​တယ္​.....

Lu>>> o..o...oppa...oppa...

Manho>>> ၾကားမွာလဲမဟုတ္​ဘူး ​ေခၚမ​ေနနဲ႔....

သူမကို ဝါးမ်ိဳမတတ္​အၾကည္​့​ေတြနဲ႔ ၾကည္​့​ေနတာ​ေၾကာင္​့....သူမကိုယ္​သူသတ္​​ေသခ်င္​စိတ္​​ေတြပါ​ေပါက္​လာတယ္​...

သူမကို အ​ေပၚက အုပ္​မိုးမို႔ျပင္​​ေနရင္​း...

Hun>>> ခင္​ဗ်ား...ခင္​ဗ်ားႀကီး ယုတ္​မာလွခ်ည္​လား....

Flash back>>>

Luထြက္​သြား​ေတာ့...

Hun>>> lu! ခန​ေနရင္​ကိုယ္​လာခဲ့မယ္​​ေနာ္​...

Hunလည္​း​ေရကူး​ေနရင္​း၅မိနစ္​ေတာင္​မၾကာ ဟိုလင္​မယားကို ၾကည္​့​ေတာ့ Manho ဆိုတဲ့ လူႀကီးမ​ေတြ႔​...

Hun>>> chorgiyor....Manho shi ​ေရာ..

Eun>>> သူ အခုနပဲ အခန္​းျပန္​မယ္​လို႔​ေျပာၿပီး ထြက္​သြားတယ္​...

Hun pov>>> ဟင္​...lu???....ဟာ မျဖစ္​ပါဘူး လိုက္​သြားမွပဲ....

Flash back end<<<

Hun အခန္​းထဲ ဝင္​လာၿပီး...အဲ့လူႀကိးကို ထိုးႀကိတ္​ကာ.....

Hun>>> ထြက္​သြားဗ်ာ....ဒီထက္​မနာခ်င္​ရင္​...အခုခ်က္​ခ်င္​း...ထြက္​သြားလိုက္​....

Hunလည္​း log သြားခ်လိုက္​ၿပီး...

Luကို လွမ္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့

If u could be mine 20+Where stories live. Discover now