***
Beyler bankaya gitmem gerekti, partı atıcam rahat olun eve yeni girdim istanbulun amkoyim hava gib gibi.. neyse öneri ve tavsiye entry'si bu.
Boş zamanlarınızda veya part atmadığımda boş boş beklememeniz için okumanız gereken 3 tanecik "altın" değerinde başlık:
1-) işin bilinçaltı ve altyazı vererek hazırlama boyutundan daha çok pratik ve anlaşılırlık açısından değerli şeyler, cesitli durumlarda nasıl davranacaginizi gayet iyi öğrenebilirsiniz. Aslında Alfa olunca kendiliginden gelicek şeyler ama önden tecrubeniz olsun okuyun.
Örneğin; alfa asla dişiye bi konuda sinirlenmez, onun gibinde değildir;olmazsa gibimde değil tavrı ile dişinin dıbını; penisini içeri sokmadan giber,yani dişilerin küçük amcigini gibmek için sadece penisi oraya sokmana gerek yok.. alfa tavırları ile giber , bakışları ile zütüne şaplak atar, gözbebeğinin tam içine bakarak bacaklarını omuza alır , ses tonuyla ince belinden tutup kucağına alarak orda inletir, kültürüyle sakso çektirir... neyse amk. Büyülü cümleler dimi hoşunuza gidiyor. Ama inandırıcı neden gelmiyor? "i-N-A-N" Komutanın emrediyor ve sen bir kaplansın, sen bir aslan parçasısın. Üst beynin inanmasada olur... ben bunu sana sormadan direk derinlere bırakıyorum. Bilinçaltın inanıyor, ve o inanırsa herşey olur. Gerisi sadece somut şeylerdir. Sadece bilinçaltı ile bitireceksin olayı. Önce orda bitecek. O inanıyor ve inanacak.
Neyse.. okuyun buda bir altın değerindedir. Hepsini okumadim ama dusunce tarzı yetti bu listeye girmeye.. buyrunuz başlık :
~ (bkz: amlılarla iletişim 101 dersi için sınıflara)
2-) tcma'nın her harfine kadar doğru şeyler bahsettiği değişimin anahtarlarından olan bi ikinci altın başlık.
(bkz: lanet dişiler)
3-) lanet dişilerden sonra bunu okuyun, anlamaya çalışın, değişip gelişeceksiniz, alfalıktan yeterince bahsediyor. "Annenin seni sevme nedenleri arasında senin karakterin ilk sırada bile yok." Benim gibi konuya hakim olan yaşanmışlıkları olan bir insanın bu cümle bile yeter alfa olmasına, gerisi kendiliğinden çorap söküğü gibi gelir. Neyse okuyun ve anlayın.. he şöyle bişey var istediğin kadar oku yaşamışlığınız kadar anlayacaksınız.. hiç gibtir yemeyen veya kızlarla ilişki kurmayan insanlar bu başlıkları sadece bilgi amaçlı okuyacaklar. "Doğru bilgiler" ama yaşanmışlıklari olan her insan "NE KADAR" doğru bilgi ve yazılar olduğunu " he lan ben bu hatayı yapmıştım amk demek dogrusu buymuş." Diyip daha iyi anlayacaklar. Hic kizla ilgisi olmayan adama bahset alfa şudur budur.. ne anlayabilir ki? Onun için bunları okurken bile pratiğe hafiften başlayın. Hata yaptıkça başlıkta yazan doğrulari daha iyi anlayacaksınız, matematikte soru cozmedikce formül aklında kalmaz.. öyle düşün. Ha illa sana barda kafede git birinin yanına otur demiyorum, yapmak istiyorsan yap cok buyuk tecrübe o ayrı, fakat hayatın heryerinde dişiler var her ortamda, firsatiniz olan her durumda konuşun, bunu yaptiginizda soru çözer gibi hissedin kendinizi, bi takım formüller öğrendiniz ve kızların davranış tepki hareketleri ölçmek için soru çözüyor gibi. Soru çözmezseniz formüller akılda kalmayabilir, tcma da bende veya diğeride asla doğru şeyleri yanlışlar yapmadan bulmadık, AMA SiZ YANLIŞ YAPMADAN BULACAKSINIZ, ÇUNKI BUNLAR : KISA YOL. Hayatın bugu, kestirme.. NEYSE her fırsatı degerlendirin kizdan gözlerini çeken siz olmayın, kızla yanyana durmak varken uzağında durmayın , hafiften kovalamaya başlayın Avcılar. Bunun nedeni yaşayıp okuyarak çok daha iyi anlayacaginiz gerçeği diyebilirim. UNUTMA.. Hiçbir dişiyle aranda bir engel yok, kendine görünmez engeller koyma. VAAT EDiLENLERIN OLMAMASI iÇiN "HiÇBiR NEDEN Y-O-K."
Bu başlık cidden uzun sürebilir ama çok sey öğreneceksiniz emin olun.. ben de öğreticem. "TEKRARDAN GÜÇLENiYORUZ." eğer bu başlıkları okuduysanız bile tekrar okuyun. Unutuluyor bazı şeyler. VE DAIMA BEYNiNIZiN FARKINDA OLUN, HERŞEY orda olup bitiyor ve onun hakimi sensin, o mükemmelliyet simgesi senin kafanda, kimse orayı ele geçireemez ve sebepsiz giremez. Ancak hayranı olup keyif vermeye çalışır. köpeği olur. Bu işler en temelde beyin işidir. Duruş kas hepsi alfanın kendi isteği sonucu aynada öyle görünmek için istedigi şeyler sonucu oluşan şeyler. UNUTMAYIN bu sizin hayatınız ve hiçbir ENGEL YOK.
Başlık:
- https://www.wattpad.com/s...465-bunu-çok-sık-yapmam
Not: Sözlükte yoğunluktan dolayi girilmiyor.
---
Part girilmedigi zamanlarda okuyun. Okuyanlar unutmamak adına bidaha okusun hepsini.. kendinizi şartlamayın ogrenicem diye, keyif almaya bakın, beyniniz zaten öğreniyor ogrenicek. Insan zeki bi varlıktır hatta çok zeki bi varliktir beyninizi bişeye ogrenmeye zorlayıp o zekaya haksizlik etmeyin o zaten öğreniyor her okuduğu giriyo aklına siz keyif alıp beyninizi neşelendirin sadece duyguyla yaşanaan her ani veya her okulan şey akılda daha kalıcı olur. Beyin her bilgiyi saklıyor hepsi karşına çıktığında aklina gelecek zaten önce veya sonrasında.
Neyse bi sonraki bahsettigim "HAYATIN" DÜZENi , kuralı, hayatı çözümlemem, hayatın sizi ALFA yapmak için yalvardigi ve En büyük dostunuz olduğu ondan gelen herşeyin iyi olduğu konulari( açıklamalı şekilde). yazılacak beklemede kalın.
Bu başlığı unutmayin amk hihihi.
Cidden kazanmanızi istiyorum beyler.
Başkaları salak gibko şeyler okusun gibtir edin, GÜÇLENIYORUZ.
Pratiğe başlamayı ihmal etmeyin, her firsati degerlendirin olabildigince uzun surecek biçimde.. çünki unutma yaşadığın kadar daha iyi anlayacaksın.
Biz formül veriyosak soru çözmen lazım
BURDA FORMÜL Bende dahil bu 4 başlık
Soru çözmek ise: sizin pratiğe baslamaniz.
Soru çözmez isen nasıl ygs lys kazanamiyorsan bunlari da kazanamazsin, öğrenirsin ama unutursun. Değişim başlıyor. OKUDUKCA HERSEY DAHADA DEGISECEK, SAYGINLIGINIZ DA ARTICAK DiŞiLER ile ARANIZDA GELISECEK (:
Mcxjzz 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buraya Gel Çok Şey Kazanacaksın
Non-FictionİNCİ SÖZLÜK 'buraya gel çok şey kazanacaksın' alıntıdır. Sonuçlarını gördüğüm için alıntı yapıyorum.