9

1.8K 7 2
                                    

***

dün köpekler saldırdı amina koyim ya, 30 taneler biri havladi hepsi havladi anasını bacisini gibtigimin itleri allahtan uyarı şeklinde bir havlamaydı.. sadece biri ısırsa gibi tutardık amk yaaaa neyse.

Onlar saldırinca ne oldu biliyor musunuz? 1 saniye önce benimde düşündüğüm bütün dertler veya düşünceler birden yok oldu, kalp atışlarım hızlandı, kalbim kaslara fazladan kan pompalamak için deli gibi calismaya başladı, 1 saniye önce farklı şeyler düşünen ben, o köpek havladiktan sonra "sadece" hangi araba daha yüksek üstüne çıkayım düşünüyordum, O KÖPEK HAVLADIKTAN SONRA BEYNiMDE Bir ACiL DURUM DÜĞMESiNE BASILDI ; "iLKEL BEYiN" DEVREYE Girdi, yani beni bu hayatta yaşamamı sağlayan bölge!

o an sizce ne bir aşk acısı , keyfi bisey , kız , sex , iş düşünebilir miydim?

Einstein'e köpek saldırsa einstein atomu, enerji yasalarını, formülleri, bilimi veya diğer bütün insansı düşüncelerini düşünebilir miydi? HAAYIRR HAYIR HAYIRR. Dünyanın en zeki insanına dahi saldırsa o an düşüneceği tek şey CANINI KURTARMAK, olur.

ilkel beyin düğmeye basar , onun için senin taktan dertlerin, ruh hallerin, hiçbirşey onun için önemli değildir, o hayvansıdır, sana geçmişten kalmıştır,o sadece seni yaşatır ve "tehlikeden uzaklaşman" için vücudunda gerekli ayarlamaları yapar. ilkel beyin düğmeye bastığı an ister Başbakan, ister cumhurbaskani, ister aynstayn, ister prens, ister prenses ol.. SADECE "KA-ÇAR-SIN." onun için insanlık terimlerinin konumlarin veya hicbirseyin bi anlamı yoktur. Tüm insanlar temelde tamamen aynıdır, insanın dünyayı anlamlandırmak için çıkardığı bütün kavramlar paradan duygulara ne olursa olsun bunlar üst beyinin işidir.

Geniş düşünmeliyiz beyler, hayatın kuralıni çözmeliyiz.. ben bi tık yaklaştım diyebilirim çözmeye.

içinizdeki alfayı ortaya çıkarmadığınız sürece "ACI ÇEKMEYE, DERTLENMEYE" Devam edeceksiniz.

ŞiMDi Size ilginç birşey söyleyeceğim.

Peki içimizdeki alfayı ortaya çıkarmamıza en çok kim YARDIM ediyor biliyor musunuz? Cevabı veriyorum "HAYAT."

Şaşırdın değil mi? Halbuki onu sevmiyorsun seni gibiyor diye, sana acı veriyor diye.. ( dünyanın en yanlış düşünceleri, hayatı nasıl seveceksiniz öğreticem size, cunki yanlış pencereden bakiyorsunuz, cunki cahilsiniz şuan. Demistim size bilgili insanlar acı cekmez, ceksede inan bana çok az..)

şimdi o bakış açını 180 DERECE değişme vakti sayın BUNU huur EVLADI! (Evet heycanla dinliyoruz lan devam et.)

BAKIN CANLARIM, KANKALARIM, KARDEŞLERiM, KOCA YÜREKLi iNSANLAR, BU DEDiĞiMi DEFTERE 10 KEZ ARD ARDA YAZACAKSINIZ VE HER GECE UYUMADAN, SABAH KALKTIGINIZDA OKUYACAKSINIZ. Artık siz farklı bi siz'siniz.

Birazdan size hayatın öyle mükemmel bi sırrını vericem ki ARTIK HAYATI SEVECEKSINIZ, YAŞADIGINIZ HERSEYi KABULLENECEKSINIZ, GÜÇLENMEYE DAHADA HIRSLI OLACAKSINIZ, O GiTMEK ISTEMEDIGIN YERLERE 2 KAT ÖZGÜVENLi GiDECEKSINIZ ARTIK.(cümleyi söyleyecegim okumaya devam et.)

BAK KARDEŞiM SENiN BU dünyada am Yalamaman, bi ortamda övulmemen, balık gibi amdan ama atlamaman için "HiÇBiR NEDEN YOK" , BUNA TEK ENGEL "SENSiN." Bunu görmelisin, tek neden içinde yatan ALFA, BUNA NEDEN OLAN ENGELLERI SIRAYLA YAZAYIM MI? (Sıralama çok önemli.)

1-) PgibOLOJiK OLARAK HAZIR VE YETERSIZ OLMAN (özgüven)

2-) Koku (istediğini giyerse giysin bi kız veya erkek, eğer ter kokusu geliyorsa.. karşıdaki insan için çoktan diğer bütün özellikleri anlamsızlaşır.. illa ter değil kötü koku da buna örnek.

3-) beden dili ve duruş

4-) giyim

5-) diksiyon ve ses tonun

6-) kültür seviyen

7-) mizah yeteneğin

8-) küstahlık seviyen (hafif egolu bir pic olmalısın, ayarında ve dengeli. Bu o kızların dıbını sana çekecek olan şey.)

Bunlar bazı engeller bu sıra 1-2 madde daha uzayabilir belki.

Ama ilk engeli sende gördün degil mi? Ilk engel "PgibOLOJiK" Yani BUNLARIN OLACAĞINA "iNANMAMAN" Bilinçaltina "Ben kiz gibemicem." Demen, EZiK PgibOLOJISI YAŞAMAN.. HAYAT SENI iÇiNDEKi ALFAYA CIKARMAYA NE Kadar çok iterse itsin direnmen. Ama hayat elbet kazanacak pic kurusu onu yenemezsin, hayat en güçlü denizdeki en güçlu dalga.. senin kulaçların onu geçmene yeterli olmaz, benim derdim hayat kazanmadan önce erken fark edip "ZAMAN" denen en önemli kavrami boşa gibmemeniz.

Bakın beyler "pgibolojik" olarak hazır olmadığınız bütün işlerde başarısız olursunuz, önce herşeyi kafada bitirmek lazım. insan AZMiNiN ÖNUNDE DURACAK Hicbirsey YOKTUR. BU gökdelenler, bu yollar, metrolar, köprüler.. dahada mı buna inanmıyorsunuz amina koduklarim?

Konuya geri dönüyorum, şimdi sebepleri yazdık değil mi? Ilk sebep pgibolojik.. Pgibolojide okuyup konuşulurak duzeltilecek bişey, somut bişey değil. O yüzden burdasınız. ben Sizi pgibolojik olarak HAZIRLAYACAGIM O iLK MADDE BENDE RAHAT OLUN, diğerlerine de yardımcı olacağım. ama beyler ORDAKi SIRALAMA ÇOK Önemli. Biri olmadan diğerine geçmeyeceksiniz, sen 1. Maddeyi halletmeden istersen 7 sinide hallet kardeşim inan bana hicbir gibe yaramayacak. Sen kafada mutlu olacaksin gerisi teferruat.

NEDEN MUTLU DEGILSINIZ? SiZi MUTSUZ EDEN NE?

CEVAP= HAYAT.

- AMA BEN SiZE HAYATIN Sizi yükseltmek için zütünü YIRTTIGINI SÖYLÜYORUM, HAYATIN ALFANIZI ORTAYA ÇIKARTMANIZDAKi EN AMA EN BÜYÜK YARDIMCINIZ OLDUĞUNU, HAYATIN SiZi SEVDiĞiNi SÖYLÜYORUM? O NEFRET ETTiĞiNiZ ŞEYiN SiZiN ASLINDA EN BÜYÜK TETiKLEYICINIZ EN BÜYÜK YARDiMCiNIZ OLDUGUNU SÖYLÜYORUM TUHAF DEĞiL MI?? (:

TUHAF DiMi???

EVET TUHAAAFFF ÜSTAT TUHAF DiYECEKSiNiZ BANA, YATAĞINI Pürüzsüz katlamış asker gibi olacaksınız, sesi o taşaklarından gelen güç ile "EMRET KOMUTANIM!" Diye BAĞIRAN, ETRAFA ERKEKLiK SiNYALi YAYAN O ASLAN PARÇALARI, KAPLANLAR GiBi OLACAKSINIZ, BEN Sizin KOMUTANINIZIM VE Size şuan BASKINLIK KURDUM. Çünki DiSIPLIN GEREK veee Disiplinde gerekli züt korkusunu benden alırsaniz olur.. işim bitene kadar Hepiniz ER'siniz. Ben KOMUTANIM ve dediklerim KOŞULSUZ ŞARTSIZ doğru şeyler, benim dediklerim üst beyininize değil; ilkel beyininize gidecek, yani üst beyininize gidip o gibik insansı kavramlarinizda değerlendirilip yorumlanmadan, doğrudan O ARKADAKi KISIMA GiDECEK. (Manipüle.) BiRAZDAN SiZE DiYECEĞiM CÜMLE SANA HAYATI SEVDiRECEK, Hayatınin sonuna kadar beynine KAZINACAK, HAYAT SANA ALFA OLMAN iÇiN YALVARIYOR bin KURUSU , "YAL VA RI YOR."

BUNU HALEN SEBEBiNi AÇIKLAYARAK YAZMADIM beyler , erler. Ben biraz muallakyimdir lafı dolandirmayi severim önemli bir bilgi vermeden önce kusura bakmayın ama yazıcam :D

Bugün boş günüm bi sonraki entry de HAYATA BAKIŞ ACINIZ DEĞiŞECEK, ŞU ŞEKiLDE OLACAK, NEFRET ETTIGINIZ HAYAT ARTIK Sizin dostunuz olacak , YASAMA SEViNÇ VE HIRSI GERi GELECEK. KAHVALTIDAN SONRA DEVAM EDECEĞiZ BURADA KALIN. GENiŞ DÜŞÜNECEGIZ.

--

mcxjzzz.

♢ UNUTMA "ER." ,, "gibECEKSiN." ♢ BiLiNÇALTINA NE DERSEN o olur.

Buraya Gel Çok Şey Kazanacaksın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin