1 poglavje

27 4 1
                                    

Jaz in Ana smo se odločile za pižama party in to v moji novi hiši.Staršev ni doma, ker so šli k teti na večerjo.Jaz pripravimo konice in pijačo.Imela sem občutek,da me nekdo gleda..
Ampak nisem se zmenila za to.
Potekalo je po vratih bila je moja BFF in moj fant Peter in njen fant Carl.Ta večer bo postal še zanimiv sem si rekla v glavi.In tako smo jedli konice, pozneje še pico in pili glazirane pijače.Ana se je dolgočasila in rekla:a gremo klicati duhove kr mim grede to je hiša duhovXD
Carl:A si ti čist ok?!
Peter:Pa pejmo no..Bejbi sej te bom js varoval(in me poljubi)
Končno sem po dolgem času privolila.Nismo imel tiste plošče za sporazumevanje z duhovi ampak baje da deluje tudi aplikacija.Ana si jo jr naložila na tablico in potem smo se skupaj odločili koga bomo poklicali.
Poklicali smo mojega pravega očeta.Če še neveste je umrl ker ga je policaj mogel ustreliti ,ker je ranil drugo osebo.Nepogrešam ga saj me je že večkrat pretepel.
In smo začeli.Prvo vprašanje je bilo:ali si tu?
Odgovor: ja
Uprašanje:ali nam boš kaj naredil?
Odgovor:mogoče
-----------------------------------
Prestrašili smo se in nehali Ana je zbrisala aplikacijo.Mi pa smo se še naprej pogovarjali in ležali tesno drug ob drugem ker nas je bilo tako strah.Ko smo zaspali smo vsi imeli nočne more.IN TO SKORAJ ISTE!
Bilo je zelo grozljivo.Peter se je odločil da nam gre iskat za pit.Hitro je prišel nazaj brez pijače ampak samo z rano na roki.Vsi smo vedeli kaj s je zgodilo..
Začeli smo šepetati od strahu
Peter:ej pejmo k men pr en sta usaj tastara dva doma pa še u moji sobi smo Lah k jr tuk vlka pa še TV ma.Pa itak mtka usakih pet minut pride pogledat če se kej čudnga dogaja.Vsi smo mu odgovorili ok.Toplo smo se vsi skupaj oblekli ker nismo hoteli da se komu kaj zgodi.Do njegove hiše smo morali čez gozd.Medve z Ano smo se držale za roko,Peter je še mene,Carl pa Ano....
Slišimo krik...
Obrnemo se in....

Se nadaljuje

Hi upam da vam je bilo  všeč to je bila moja prva zgodba ever.Obljubim da bo naslednji del boljši.Prosim napišite mi še kakšne ideje ki jih lahko vključim v zgodbo.
   Hvala               
                         Elly

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 01, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Grozljiva resničnostDonde viven las historias. Descúbrelo ahora