1. Aby odpowiednio przygotować się do swojej roli, odtwórca roli Zimowego Żołnierza, przeszedł pięciomiesięczny trening fizyczny.
2. W scenie strzelaniny podczas pościgu samochodowego z udziałem Nicka Fury'ego można dostrzec, że w wielu ujęciach nie widać na samochodzie śladów po pociskach.
3. Kiedy Kapitan Ameryka, Falcon i Czarna Wdowa są schwytani przez wroga, zostaje im odebrana broń. Po umieszczeniu ich w czarnym vanie, widać, że Kapitan nie ma przy sobie tarczy, a Falcon skrzydeł. Gdy udaje im się uciec, nadal kontynuują misję. Steve Rogers kradnie wówczas swój stary kostium z muzeum. Nie wyjaśniono jednak, w jaki sposób odzyskał on z powrotem tarczę, a Falcon skrzydła.
4. Podczas sceny pościgu mającej miejsce w Waszyngtonie, można dostrzec oznaczenie autostrady US-6/US-322. Droga z takim numerem znajduje się w Cleveland.
5. Na wyświetlaczu w muzeum Smithsonian ukazuje się informacja, że Bucky Barnes urodził się w roku 1916, jednak na dole eksponatu jest napisane, że żył on w latach 1917-1944.
6. Pomimo tego, że Triskelion, wysoki budynek będący główną siedzibą Tarczy, znajduje się na Wyspie Theodore'a Roosvelta, w początkowej scenie filmu kiedy Steve i Sam przebiegają obok Pomnika Lincolna, nie widać go wówczas w tle. Budynek ten powinien być widoczny od północnej strony pomnika.
Piszcie czy chcecie więcej ciekawostek. :)
Ps.Czy tylko ja szaleje na punkcie tej piosenki. XD