Headcanon dodatkowy, który cóż, trochę osładza tę książkę.Więc nie bierzcie go na poważnie, bardzo ładnie proszę.
❝Przypominam, że mordercy mogą odczuwać uczucia, zaś psychopaci już nie!; DLA WASZEJ INFORMACJI: NIE WSZYSTKIE CREEPYPASTY TO PSYCHOPACI. TAK SAMO JAK POSTACIE Z MH❞
JAK CREEPYPASTY, POSTACIE Z MH I LEGENDY MIEJSKIE OZNACZAJĄ SWOICH KOCHANKÓW?
Jeff the Killer: wycina swoje imię na plecach osoby za pomocą noża, w taki sposób, aby powstała skaryfikacja; następnie oczyszcza ranę i spędza ze swoją kochankę noc.
Laughing Jack: wycina swoimi pazurami na plecach swojej kochanki ogromne, demoniczne skrzydła, zaczynające się przy ramionach, a sięgające aż do dolnej części pleców; następnie liczy rany i śpiewa usypiającą melodyjkę.
Rainbow Laughing Jack: wycina nożykiem małe skrzydełka pod łopatkami swojej kochance, które przez swój rozmiar wyglądają na małe i słodkie; przez następne parę tygodni opiekuje się kobietą i w dodatku jest bardzo łagodny dla niej.
Eyeless Jack: wycina swoje inicjały skalpelem na brzuchu, w okolicach, gdzie są nerki, swojej kochanki, a później oczyszcza ranę szmatką namoczoną alkoholem i ją opatruje; spędza potem dwa tygodnie, trzymając swoją ukochaną w łóżku i zapewniając wszelaki komfort.
Ben Drowned: na karku swojej kochanki pisze za pomocą kawałków gorącego metalu napis LOS; później spędzą z nią parę tygodni, niemal ciągle smarując jej ranę maścią na oparzenia oraz poprawiając jej humor.
Masky: na prawym biodrze przy pomocy ostrza do golenia wycina krzyżyk swojej ukochanej, po czym troskliwie się nią opiekuje do momentu, aż ból zniknie.
Hoodie: na lewym biodrze przy pomocy ostrza wycina mały krzyżyk swojej kochance, a następnie oczyszcza ranę i opatruje ją, aby później opiekować się kobietą przez parę tygodni i sprawić, aby nie zapomniała o naznaczeniu.
Ticci Toby: z boku małego palca u lewej ręki wycina nożykiem swojej kochance małe kółko, w którym znajduje się literka T, a następnie starannie obmywa ranę i z miłością opiekują się swoją ukochaną.
The Puppeteer: swoje sznurki podpala, a następnie przykłada je szyi swojej ukochanej, tym samym ją oznaczając - dzięki temu wie, że po tym, jak od niej odejdzie ona bez żadnego problemu popełni samobójstwo; po oznaczeniu opiekuje się nią, dopóki mu się nie znudzi.
Bloody Painter: swojej ukochanej wykonuje tatuaż, ciągnący się od szyi po palce, przedstawiający gałąź pełną kwiatów sakury; na ostatnim kwiatku znajduje się jego podpis; później, po tym wszystkim, przez parę dni troskliwie się nią opiekuje.
Jason the Toymaker: używając igły nasączonej tuszem wykonuje swojej ukochanej tatuaż, przedstawiający ogromnego smoka, którego połowa ciała składa się z samych kości; ma to na celu przypomnieć, iż kobieta związała się z kimś, kto nigdy nie umrze.
Candy Pop: przy pomocy noża wycina z tyłu szyi swojej ukochanej cukierka, którego potem nasącza rożnymi kolorami, używając do tego igły pożyczonej od Jasona; po tym wszystkim spędza z nią upojną noc.
Slenderman: wycina swojej ukochanej na plecach znak przynależności do niego za pomocą macek, po czym przez kolejne miesiące, dopóki rana się nie zagoi, cierpliwie i dobrze się nią zajmuje.
Splendorman: umieszcza gdziekolwiek jego ukochana chce tatuaż przedstawiający uśmiechniętego kwiatka, a następnie tak dobrze się zajmuje swoją ukochaną, że wszyscy zaczynają jej zazdrościć tak wielkiej miłości.
Offenderman: wycina nożem na lewym ramieniu swojej kochanki małą różę, która po tym, jak kobieta umrze wypełnia się jakimś kolorem, oznaczającym to, jak jej życie było dobre; po czymś takim spędza z nią upojną noc.
Zalgo: wycina swoimi pazurami na całym ciele swojej ukochanej własne imię, a potem jest dumny z tego, że nosi jego znak i nie ukrywa go przed światem (manipulacja).
CZYTASZ
𝐂𝐑𝐄𝐄𝐏𝐘𝐏𝐀𝐒𝐓𝐀 𝐇𝐄𝐀𝐃𝐂𝐀𝐍𝐎𝐍𝐒 𝟐
Randommartwe, straszne, śmieszne lub głupie i nie mające sensu headcanony o postaciach z creepypast, legend miejskich albo seriali, część druga. © martwytrup, 2016/18 all rights reserved