Duben
,, Už máš většinu města!!",, Jestliže chceš něco převést přes moje území musíš zaplatit..",, Přijdu o prachy!!",, Tak se rozmysli co vlastně chceš.. Máš čas do půlnoci..",, Ale Kenny.. Kámo..",, Gun jdeme.."
,, Někdo by ho měl vytlačit z města.. Je úplně slabej..",, Taky tu jen zastupuje.. Jsem zvědavej kdo to je.. Dvojčata nic neví??",, Nevím Kenny.. Nějak se s nima nebavím..",, Jak to??!!",, Nepohodli jsme se.. Toť vše.. Jednou mě napadli při cestě ze školy..",, A jak to, že o tom nevím??!! Děláš si zase co chceš Gun??!!",, Ne.. Já jsem si to chtěla vyřešit sama..",, Vytoč mi toho staršího!!",, Ale Kenny už je to v poh..",, Nemůže to být v pohodě, jestliže s nimi nemluvíš!! Čekáme na příchod toho nového a ty to takhle posereš!! Vypadni do pokoje!!" co jiného mi zbývalo než poslechnout ho.. Jak jsem mohla vědět, že jsem jeho spojka k nim?? Kdyby mi nic nezatajoval!!
,, Dobrý den tady Gun Captons, ročník 92.. Chtěla bych mluvit s panem starostou..",, Ah.. Slečna Captons?? Jistě hned vás přepojím.." alespoň, že moje jméno budí respekt..,, Gun?? Co potřebuješ??",, Paule.. Posrala jsem něco.. Potřebuju, aby jsi zjistil koho zastupuje Robert Doregn..",, Informace pro Kennyho??",, Jo.. Potřebuju vědět s kým budeme mít tu čest..",, A proč neřekneš šerifovi??",, Jede s Dvojčatama.. A já byla spojka a posrala jsem to..",, Dobře zkusím to.. Ještě něco??",, Jo.. Jak jsi daleko s tím hledáním mých rodičů??",, Mám už pár typů, ale nemám žádné důkazy.. Nevíme ani kdy jsi se narodila.. Jméno pravé neznáme.. Je to těžký.. Navíc jsi mulatka.. Nevíme zda máš bílou matku a černého otce nebo naopak..",, Já vím.. Dělej na tom prosím dál..",, Neboj se.. A něco na oplátku pro mě nemáš??",, Budu mít.. O půlnoci se dozvím přesné údaje a hned ti dám vědět.. Mělo by se něco převážet přes naše území.. Bude to dodávka zboží na území toho neznámého.. Kenny čeká jestli mu kývne na to, že si za to vezme nějakou ulici..",, To zní dobře.. Zase bych byl v novinách.. A šerif taky.. Fajn budu čekat na tvé informace..",, Díky starosto..",, Měj se Gun.." tak to by bylo..
,, Gunie pojď dolů..",, Enrique co se děje??" seběhla jsem dolů do obýváku, kde bylo 6 plně ozbrojených chlapů..,, Co se děje??",, Máme schůzku s Dvojčatama.. Budeš doma s Klaudiem, ano??",, Schůzku smrti??",, Nevíme.. Buď opatrná.. Tady máš zbraň..",, Ale Kenny.. Víš, že si raději spočítám kolik jich už vystřelili..",, Tak si dělej co chceš hlavně to vždycky přežij.." Kenny mě objal a všichni odešli..,, Klaudio jdu se učit..",, Jasně dám pozor.."
Jenže jich bylo více.. Klaudio zemřel po chvíli bránění a mě došly náboje.. Asi ani nevěděli, že jsem uvnitř, ale pro jistotu zapálili dům a pak odjeli.. Vyjít ven už mi nezbývaly síly..
,, Gun!! Gun!! Kde jsi!!",, Její pokoj je prazdnej Kenny.. Musíme ven!!",, Ne!! Musí tu být!!",, Koupelna?!" vletěli do koupelny a viděli Gun ležet na zemi.. Spala.. Musí ven jinak usnou navždy i oni..
,, Gunie!! Dýchej holka!! Gunie!! No tak!!" škubal s ní, první pomoc jí dával, ale pořád nic.. Už to vzdával.. Vzteky jí praštil do hrudníku.. Neměl naději..
,, Á.." konečně jsem se nadechla..,, Gunie!! Jsi celá?? Bolí tě něco??",, Kenny?? Ty brečíš??",, Myslel jsem, že jsi mrtvá.. Bolí tě něco??",, Ne.. Jsem v pohodě..",, Fajn.. Musíme k nám do bytu.. Policie je na cestě.. A v zachránce tě jen zkontrolují..",, Kenny a co Klaudio??",, Zastřelili ho..",, Bože..",, Slečno musíte jít s námi.."
V zachránce mě zkontrolovali jak říkal Kenny.. Byla jsem lehce přidušená, ale to prý rozdýchám.. Kenny s klukama mě vzali do našeho bytu, kam jsem mohla jen když ho chtěli uklidit.. Vozili si tam štětky a drogy.. No jejich doupě..
,,Fajn.. Tohle teď bude tvůj pokoj.. Lehni si a zkus usnout..",, Kenny já ti musím říct co vím..",, Ano, ale až ráno.. Musíme s klukama na výslech.. Jen sem dolů do vestibulu.. Nenechám tě samotnou.. Teď nemůžu nic vědět.. Před policajtama nic nevíme.. Ráno mi to všechno řekneš..",, A co řeknu já na výslechu??",, To taky probereme ráno.. Spi.. Doktorka říkala, že máš být v klidu..",, Kenny chci, aby jsi mě naučil střílet.. Bít se nikdy nenaučím, ale chci umět střílet.. Kdybych to pořádně uměla možná by Klaudio..",, Nebreč.. Klaudio měl úkol tě ochránit a ten úkol splnil.. I když při něm položil život, ale ty jsi ta priorita, chápeš.. Ty musíš žít..",, Kenny.. Strašně mě to bolí..",, Já vím.. Ani nevíš jak mě bolelo, když jsem tě nemohl probudit..",, Kenny je čas.." Enrique nás vyrušil a popoháněl Kennyho..,, Dobrou noc Gunie..",, Dobrou Kenny.. Mám tě ráda..",, Já tebe taky.."
,, Enrique??",, Spi klidně.. Jen jsem tě přikrýval.. Ráno přijdou Dvojčata, tak buď připravená na vše..",, Enrique já už se nechci bát.. Prosím..",, To ti nemůžu slíbit, ale slibuji, že se ti nic nestane..",, Dobře.. Dobrou..",, Dobrou Gunie.."
Kdyby se to náhodou někomu zalíbilo nechť se ozve a já budu pokračovat :)