Ik haat mezelf! Ik haat mezelf! Ik haat mezelf hoe kan ik zo stom zijn om dit echt te hebben gedaan..! Ik wil dood!! Ik zit op de wc met een zwangerschapstest in mijn hand, 1 probleem is hij is positief! Maar ik wil het niet! Hoe kan ik zo stom zijn om me om te laten praten om geen condoom te gebruiken! Hoe kan ik ZO stom geweest zijn! Ik haat mezelf! Ik haat mezelf! Oké rustig mo. Rustig. Ssstt. Het komt wel goed! Oké we gaan even nadenken. Wat gaan we nu doen? 1 ding is zeker. IK GA HEM NIET WEGLATEN HALEN!! Want dan ben je echt een moordenaar! Ik ben daar zwaar tegen! Dus ja.. ik moet geld gaan sparen.. maar 1 probleem ik heb geen geld... Dus ik moet een baantje gaan zoeken..! Oké dat is 1 ding dat moet. Ik ga gewoon een to-do list maken! Dan komt alles goed!
To-do list:
-baan zoekenZo dat is het tot nu toe. Maar nu het volgende probleem... Ik moet het de vader gaan vertellen.. Dat word een ramp.. Hij gaat sowieso zeggen dat het weg moet! Maar dat kan hij op zijn buik schrijven en vergeten! Het is mijn kind en dat blijft het voor altijd en eeuwig! Ik ga mijn kind met mijn hele hart beschermen voor die k*t vader! Omg ik kan mezelf nog steeds killen! Oké, weer rustig worden mo! Rustig!! Je weet dat je het kan! Je gaat er voor knallen! Je gaat het doen! En je gaat er voor zorgen dat je kind niet zo'n rot jeugd krijgt als jij!