Oké voor de eerste keer in maaaanden weer een deel maar okeee..!
2 weken later
Yash ik moet morgen weer naar de verloskundige! Ik heb er echt zin in, dan kan ik eindelijk weer aan iemand vertellen wat er deze 2 weken is gebeurt. Gelukkig heeft Erick niks meer van hem laten horen na de dreig brief. Maar toch ik ben in deze 2 weken misschien 3x buiten geweest voor boodschappen meer niet, omdat ik toch bang ben om hem te zien of om aangesproken te worden. Ik heb afgelopen week wel nog met Marielle afgesproken, mijn beste vriendin. Zij zei dat ik een tijdje bij haar mag komen wonen tot Erick weer helemaal rustig is geworden, en daar ben ik zo blij mee! Maar nu eerste even ontbijten, ik pak een koud stuk pizza van gisteren en eet die op.
Volgende dag
Oké mo, we gaan met een omweg naar de verloskundige want anders moet je langs Ericks huis. Eenmaal bij de verloskundige aan gekomen kan ik meteen doorlopen. Ik ga weer zitten op de stoel en we gaan eerst weer praten. De verloskundige vraagt: 'En hoe gaat het met jou?' 'Nou het gaat best wel goed, al bijna 2 weken niks meer van de vader gehoord, en daar ben ik zooooo blij mee!' Zeg ik best wel blij. 'Nou dat is heel er goed om te horen' zegt de verloskundige, 'zullen we naar de baby kijken?' 'Jaaaa heel erg graag zelfs!' Zeg ik nog blijer. 'Ga maar liggen dan kom ik zo bij je' zegt de verloskundige. Ik ga liggen en wacht eventjes, na een paar minuutjes komt ze terug. 'Zo daar ben ik weer hoor' zegt ze heel blij, 'laten we is even gaan kijken, Oohh kijk nou je baby'tje is echt al heel erg gegroeid, ik kan de teentjes al zien!' 'Omg jaaa ik zie het!!' zeg ik zo blij, 'ik smelt helemaal!!'
Na de afspraak fiets ik langs huis pak ik mijn spullen en ik ga ik naar Marielle toe. Ik ben zo blij om haat weer te zien! Ik mis haar zo in zo'n moeilijke tijd. En daarom ben ik zo blij dat ik bij haar en haar vriend Shawn mendes mag komen wonen!! Ik hou van hun 2. Ze passen zo goed samen, niet normaal! Eenmaal aangekomen is Marielle alleen thuis. Ik bel aan nou ik deed een poging tot want voordat ik met mijn vinger de bel aangeraakt had was de deur al geopend. 'HEEEEEEE MOOO!' Zegt Marielle zo blij. 'HEEEEE MARIEEEE!' Zeg ik net zo blij. 'Ik ben zo blij dat je er bent' zegt Marielle. 'Ik oook' zeg ik heeel snel, ik hoop dat nu alles rustig word en dat niemand me lastig valt.' 'En als die dat doet vermoord ik hem persoonlijk met een kettingzaag' zegt Marielle alsof het de normaalste zaak was van de wereld dat je zo iets zegt. 'Jij ook altijd met je kettingzaag' zeg ik lachend, zullen we naar binnen gaan?' 'Ja is goed laat ik meteen je kamer zien waar je je mag vertoeven' zegt Marielle nog lachend.
Okeeeee hier is je roem Marielle 😂❤️ hoop dat ik het goed verwoord heb van jou en Shawn 😂👏🏻