Fara titlu

430 28 1
                                    

Dupa ce am mancat.. Am vorbit cu ea.. Si am aflat multe chestii interesante. Părinţii ei o lasese de la varsta de 7 ani, iar de atuci a stat cu bunicii ei, care au murit anul trecut intr'un accident. A stat singura pana acum, şi fiinca se plictisea singura si-a scos casa la chirie. S-a bucurat enorm sa intalneasca pe cineva asa ca mine, si ca in sfarsit nu mai sta singura. Ceea ce m-a mirat enorm era ca..nu avea iubit..mai ales la cat arata de bine .mhmm..totusi am ales sa o intreb cam cum e pe la scoala.

- Hmm la scoala e chiar ok..presimt ca te vei intelege perfect cu toti! Si nu stiu de ce dar mai presimt ca vom sta si in aceasi banca.
Un zambet larg mi-a invadat fata...sa stau cu ea in banca ar fi fost perfect..adica de acum o cunosteam si mna..

***** After school*****

- Nu pot sa cred inca ce i-a facut Jeff profului de mate!! Spun si incepem sa radem amandoua pana ramanem fara aer..
-Ai vazut ce fata a facut? Spune ea de data asta si am ras si mai tare.. Mi-am facut azi la scoala noi prieteni..pe Jeff,Scott si Max.. Mai sunt si cateva fete drăguţe. Sunt foarte prietenoşi.. Mergeam si ma tot gandeam la ziua de azi,.. Afara era aproape intuneric. ..cum mergeam noi, am simtit doua maini cum ma infoasoara intr'o imbratisare puternică. Din instinct am facut asemenea, ce a fost mai grav, a fost ca mi-am simtit buzele cuprinse într-un sarut parca magic, ridic capul si.. Era Andu... Am ramas cateva clipe blocată.. Ahh la naiba cu tine fato, am stranso mai tare si de data asta am sarutat-o eu.. La inceput a fost mai dezordant, dar dupa.. Simteam cum tot corpul imi vibra, iar mii de fluturaşi isi faceau loc prin stomacul meu..

Heii guys iata si capitolul nou! Vreau păreri, şi.. Hmm cam perverse fetele noastre.. Asta nube nimic.
Nu uitati sa apasati pe steluta daca v-a placut, si scuzati eventuale greşeli. Kiss&Hugs ❤❤

Another love (GirlxGirl)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum