3

12 2 0
                                    

Usile se deschise .Exact scenariul prost la care ma gândeam .
-Elias ,vezi-ti de treaba ! Spune el împingîndu-l
-Jonas ,nu acum !
Se baga Ana între ei dar , certa este întreruptă de antrenor care ne da pe toți afara .
-Jonas calmeaza-te ! Il tine Ana .
Mă îndrept către Elias spunandu-i
-Nu ma intereseaza ce cool esti .Pentru mine esti alt adolescent rebel care nu a primit destulă iubire sau ceva de genul .Dacă nu ma ajuți sa scapi de aici..
-Ce se intampla ?
Elias se pune în fața mea mea razandu-mi in nas .Aroganța asta ma calcă pe nervi .
-O sa ma ajuți !
-Poftim ?
-Tu m-ai băgat in cacatul asta ,si tot tu ma.vei scoate .
-Mai vedem .Spuse Eliase întorcându-mi spatele ca un idiot.
-Nici sa nu indraznesti ! Dacă eu ma înec si tu te ineci cu mine !
Elias se intoarce râzând 
-Frumoasă referință din Titanic !
-Mai lasă-ma !
Zic eu dându-mi ochii peste cap .
Acest Elias este genul acela de tip super insuportabil îmi vine să îl omor .Cum m-a putut baga in asa ceva ?!
In timp ce acesta dădea cateva telefoane m-am dus la Jonas si la Ana .Se putea citi pe fata lui Jonas îngrijorarea ,însă era ceva putred la mijloc .
-Aphrodite,nu te încrede in Elias ! Asculta-mă ,tipul e rău . A mai avut probleme cu drogurile .
Mi-am mușcat buza ezitand sa il intreb dar, din pură curiozitate nu m-am putut abtine .
-Jonas , tu ai consumat droguri ?
Jonas era pe punctul de a raspunde însă Elias interveni în conversație .
-Aphrodite , pachetul era de la o alta bandă de bikeri .Probabil  ca , au avut planul asta de dinainte .
-Deci stiai ca asta se va întâmpla !
-Păi ... Nu credeam ca se va ajunge aici .Asa ca nu te mai purta ca o răsfățată de New York si cooperează .
Am răbufnit la el zicând-i
-Eu nu cooperez ? Scuza-ma !
-Tonul tau sarcastic nu ma impresionează .
-Terminati ! Țipa Ana . Vom gasi o cale Ana părea optimistă ,însă eu eram ancorată in portul negativismului așteptând un colac de salvare .
Elias m-a tras de o parte si a inceput sa imi explice cum va rezolva tampenia asta .Aparent era banda lui de bikeri in joc asa ca , nu a fost chiar atât de arțăgos de aceasta data .
-Elias , dacă nu rezolvi rahatul asta eu ...
Elias mă prinde de ambele încheieturi ale mâinilor si imi face cu ochiul .Nu am realizat ce insemna gestul acela dar, presupun ca insemna " Ok Aphrodite ,te voi ajuta ,promit !"
Elias a plecat curând rămânând in fata sălii de sport .
-Jonas ,ce ma fac ?
-Stai calma .In cel mai rau caz primesti doar doi ani ! Rase Jonas .
L-am chiontit făcându-l sa tacă pentru un moment .
-Trebuie sa ne întoarcem acasa .Pachetul este încă acolo ! Realizez eu mult mai panicată .
-Hai te duc eu !
Drumul era relativ scurt asa ca in cateva minute fusesem în scara blocului .Intrând în apartament  m-am îndreptat fix către pachetul de etnobotanice care nu erau în sertar
-Unde sunt ? Jur ca le - am pus aici dimineață !
-Parcă nu le aruncasem?
-In legatura cu asta ...
-Cine le-a putut lua ?
-Cine ce stie unde stai .
-Off
Jonas ma luase în brațele lui si imi șopti : O sa le găsim si atunci îi vom arata nenorocitului de Elias
Am rămas socata la auzul planului lui Jonas .Acum dubiile mele erau mult mai clare .Jonas avea un conflict din trecut cu Elias. Acum , vorbind sincer ,cine nu ar avea un conflict cu acel idiot .M-am așezat pe scaun oftand si prăbușindu-mi capul pe masa .
-Nu pot sta așa , trebuie sa vorbesc cu Elias !
Jonas apelează numarul .Sună .
-Alo , prostule !
-Amuzant Elias ! Ai rezolvat ceva ?
-Acum vorbesc cu cei ce mi-au înmânat drogurile .
In fracțiunea urmatoare telefonul lui Elias a zburat pe jos tot ce s-a auzit fiind o lovitura .
-O doame !
-Elias , alo ?
-Abonatul apelat nu poate fi contactat
-Trebuie sa il ajutăm !
Jonas își ridicase ochii lui mari holbandu-se la raspunsul Anei .
Ne-am urcat toți in masina si am pornit .Nu am simtit atat de multă adrenalina de mult .Era de parca sunt in mijlocul oceanului pe punctul de a ma îneca .
-Am localizat apelul ! Strigă Ana .
Nu eram uimită .Ana îmi povestise ca Era cel mai bun stalker din lume .Elias era intr-o veche fabrica din cate am auzit .Partea aceasta a orasului era diferită ,atroce chiar .După o călătorie de aproximativ 1 ora am ajuns
-Voi nu mergeți nicăieri ! Exclama Jonas scoțând cheile din contact .
-Asta o crezi tu !Din cauza mea este Elias aici ,oricum ma simt vinovată ...
Ana ma întrerupte zicându-i lui Jonas ca nu il poate lasă singur acolo .
Ne-am dat jos din masina .Nu aveam nici macar o foarfecă la noi pentru a ne apara .Jonas a intrat înaintea noastră.Era întunecat ,iar aerul era greoi .
-Sunt acolo ! Șoptește Ana .
Grupul era mic .Erau doar 4 băieți și Elias care , am putu observa ca avea nasul spart .
-Acum chiar rămâneți aici !
Jonas izbucnește in sală incepand sa arunce pumni băieților .Era chiar bun .Auzisem ca practicase box dar, nu ma asteptam la asa de la Jonas .Elias interveni si el .
La un moment dat sunete de sirene se auzeau din depărtare .
-Ai luat punga ?
-Da .Raspunde Elias alergând spre masina .
Ne-am urcat toți rasufland de parca am fi alergat la un maraton . Elias râdea iar Ana aproape își scuipa plămânii din cauza alegătorului .
-Asta a fost grozav !
-Grozav ?! Era sa mori Elias !
-Ce e ? In New York nu aveați parte de astfel de distracții ?
Am incetat sa îl mai bag  in seama si mi-am pus căștile in urechi .Elias a coborât undeva lângă o clădire făcându-mi cu ochiul .Băiatul asta chiar o da in penibil ,asa sunt idioții.
Pe parcursul călătoriei până la apartamentul meu nu a scos nimeni o vorba. Asa ca ,Jonas a hotărât să rupă tăcerea .
-Sper sa nu se mai întâmple asa ceva !
Ana îi pusese mana pe umăr pentru al consola .
-Săracul Elias !
In momentul ala mi-am dat seama de ceva .Nici macar nu i-am multumit .Desi ,m-a băgat in prostia asta ,Elias a mâncat bătaie .Nimeni nu a mai riscat atât pentru mine .Evident ,conștientizam ca a facut asta si pentru reputatia benzii lui de bikeri însă ... tot era ceva .
-Unde sta Elias ?
Jonas amuti de uimire la întrebarea pusa .
-O ,perfect ! Încă te intereseaza de prostul ăla ?
-Prostul ăla are nasul spart din cauza mea .Nici macar nu am avut ocazia de ai multumi !
-Sta pe Mont Lake ! Oftează Ana .
Am plecat trantind ușa . Nu inteleg ce are Jonas si de ce e distant .El e cel care ma evita .Însă,sunt pe cale să aflu toate secretele .
Ajunsă le Mont Lake am zărit apartamentul de care îmi zisese Ana prin mesaj .Era mai mare decat al meu .Am luat liftul si am ajuns la etajul 31 .Am sunat usor la soneria iar in capul usi stătea o fata mai mică decât mine ,brunetă .
-Elias Andrew e aici ?
-Da.
Fata imi făcuse loc si am intrat in casa lui Elias .Erau câțiva băieți și fete. Nu ma asteptam sa dea o petrecere .Sprijinit de masa stătea Elias cu o sticla de bere in mâna .Mi-a trântit un zâmbet si m-a salutat
-Sunt uimit , ce cauti aici ?
Am zâmbit lansând-mi capul in jos .
-Eu ... vreau să îți mulțumesc pentru ca ,sti tu ... ti-ai spart nasul din cauza mea .
Elias începu sa râdă trantind berea pe masa .
-Mulțumesti ?! Nu am facut asta pentru tine .
-Stiu  dar ...
-Dar ce , acum o sa imi zici ca asa fac oamenii civilizați ?
-Nu , asa fac oameni ce traiesc in Detroit ,nu in Etiopia !
Un grup de băieți începură sa fluiere la auzul replicii mele care ,nu era nici pe departe un rekt .
Elias zâmbise forțat ducându-si mana la gura .
-Ai de gând să îmi rănești orgoliul ? Imi spune el fiind foarte aproape de mine .Îi puteam simti respiratia .
-Nu pot răni ceva ce nu ai !
-Au ! Însă , nu cred ca ai venit pana aici doar pentru a îmi dă mie rekturi !
-Păi , am vrut să aflu mai multe despre Jonas !
Elias are o criză de ras la auzul lui .Mă cuprinde de spate si ma conduce pe o canapea .
-Alb sau rosu ?
-Ce ?
-vin !
-Eu nu beau !
-Aa ,îmi amintesc ! De sigur .... micuța New yorkeza nu bea alcool .Infine , ce vrei sa sti ?
-Voi doi , aveți o problema ?
-In trecut da
-Ce ?
-De ce ma întrebi pe mine ? Întreabă-l pe el .
- L-am întrebat !
-In plus , de cand iti pasa de Jonas ? De abea îl cunosti .

O tăcere jenanta s-a lăsat între noi .
-Aa, doar nu vrei sa i-l furi Anei ?
-Ce, nu nici gand !
-Păi , a consumat droguri .Iar eu , l-am pârât mamei lui
-Elias ! Strigă doua fete arătoase de lângă usa .
-Scuză-ma ! Trebuie sa ma ocup de ceva .Dacă vrei poti sa ni te alaturi ! A ,si sa nu uit .Joia asta e cursă de motoare .Ai putea sa vi !
-Nu mersi ,nu sunt adepta threesomeurilor ,ma voi gândi la faza cu cursa dar, cel mai probabil nu voi veni .

Mi-am luat geanta nervoasă si am plecat .Nu înțelegeam de ce eram oficiată .Ca Jonas m-a mintit sau ca Elias nu isi petrece timpul cu mine .
Ce mi se intampla ?

APHRODITEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum