2

15 2 0
                                    

-Aphrodite , esti ok  ? Spune iubitul Anei care ma cuprinde in brate .
-De ce te învarti ? Chicotesc eu balansandu-ma de pe un picior pe altul .
-Stai ce ?Aphrodite ,trebuie sa mergem acasa .
Neluand seama la ce a zis mi-am dat drumul la gura prea devreme .
-Vrei sa fi tu Apollo al meu ,sau Venus?
Băiatul rase ridicându-ma in bratele lui .
-Sunt Jonas dar , lumea îmi zice "Gun shot "
-De ce ?
-Poveste lungă .Acum esti biata oricum nu vei tine minte nimic dimineață.
-Cred ca o sa...
Si era prea tarziu sa mai vad ceva .Am căzut intr-un somn adânc .
Dimineata ,genele mele grele se deschise .La inceput, nu recunoscusem tavanul .Aveam o migrenă oribila iar ,pe lângă asta aveam si o durere de stomac incredibil de urâta .M-am uitat in jurul meu si ma aflam in apartamentul meu .
-Neata ! Spune Jonas cu jumatate de gura ,tocmai trezit din somn .
-Ce s-a intamplat ?
-O nimica toata ,doar ai vomitat pe tricoul lui Elias si ai leșinat in bratele mele .
-Am facut ce ? I-am spus Anei ca nu pot să beau!
-intradevar ai o rezistenta mica la alcool .

Mi-am tras covertura de pe mine si am observat ca eram îmbrăcată cu un hanorac negru care îmi ajungea deasupra genunchilor.
-Stai calma ,noi nu am facut nimic rau seara trecuta .Rase Jonas aranjandu-mi tava care avea un sandwich pe ea .
-A..nici Nu ma gândeam .Unde e Ana ?
-La liceu .Unde ar fi trebuit si tu sa fi !
-Si tu ?
-Eu ... Jonas avuse un moment de gândire ,evitând întrebarea .

Aphrodite POV :
Jonas s-a comportat extrem de drăguț cu mine iar eu ,sunt o pacoste .Plus ,cum naiba am ajuns sa vomit pe acel băiat. Totuși Jonas pare ca ascunde ceva ,avand in vedere ca suntem prieteni ar trebui să aflu .Si doar pentru ca a suntem prieteni nu ,fiindcă simt o atractie în ochii lui albastri si parul ciufulit  brunet

M-am întins pentru a-mi lua telefonul din geanta însă , am gasit altceva .Era un pachețel cu un praf alb .
-De unde ai aia ? Imi smulge Jonas pachetul investigandu-l
-De unde ai vrea sa stiu ?
-Tipii din club .Stiam ca Ana nu trebuie sa te lase singura acolo .Nenorocitul de Elias ! Jonas oftase aruncând pachetul la gunoi .
-Pare sa ii cunoaști ! Consumi (fac eu o pauza in vorbire ) droguri ?
-Nu te priveste .Dacă vin aici nu le deschide .Au avut nevoie sa scape basma curată de aceea pachetul e la tine .In New York nimeni nu ar suspecta o fata asa pură si frumoasă ca tine dar , aici e Detroit si ,polițiști suspecta de obicei genul asta de fete usor de păcălit .
Mi-am dus mâinile prin par oftand .
-Cum de mi se intampla toate mie !
-O sa te obișnuiești cu Ditroitul .Spune Jonas râzând si plecând din camera .
M-am ridicat din pat,intampinata de o pocnitura a oaselor care ,surprinzator acoperise zgomotul excesiv produs de parchet si am luat pachetelul de droguri din cos .
"Asta ramane la mine .Doar ,trebuie sa ma obisnuiesc cu orasul asta ,nu ?"
Trebuia să fac ceva ,nu puteam ramane acasa .
-Jonas ,sti un loc frumos unde ma pot duce ?
Privirea lui Jonas nu era atintita la mine ,nici macar nu era atent ca eram in cameră ,de parca as fi fost invizibilă .
-Hm... liceul ?
-Serios !
-Vorbesc serios ! Ai pierdut doar prima oră .
-Simt ca mor si tu ma trimiți la cimitir!
Jonas se ridica si se pune in fata mea  ,punându-si mâinile pe umerii mei .Postura lui era destul de misterioasa ,era înalt ceea ce chiar ma făcea mai interesată de el însă , nu ii pot face asta Anei .Iar , dacă el va încerca să aibă orice alt contact cu mine ,înafara de cel prietenesc va trebui să îi spun Anei .Nu vreau sa par o curvă doar din prima zi pentru ca ,nu sunt asa .Nu sunt fata care fura băieți ,bea si vomita pe tricourile necunoscutilor.
-Te duc eu !
Desi mintea me zicea nu ,gura iarăși m-a luat pe dinainte .
-Bine .
Mi-am luat haine din valiza , geanta si am plecat .Nu avea cine stie ce masina /nava spațială ultra moderna .Nu părea genul ala de băiat arogant care se ia dupa standardele de pe tumblr si isi pune țigara in gura doar pentru a pare cool .Era simplu si ,cred ca asta ma atrăgea la el .
-Si , Apollo sau Venus ?
Am mijit ochii la el neînțelegînd ce zice .
-Poftim ?
Jonas izbucnește in ras inrosindu-se .Nu era el cel care trebuia sa se inroseasca .
-Aseară ... Cand erai moartă de beată m-ai întrebat dacă vreau să fiu Apollo al tau sau Venus
Mi-am înghițit limba in momentul acela ,izbucnind in ras .In ce situatie penibilă m-am pus off !
-Eu ...
-Erai beată ,mi-am dat seama stai calma .Zice el ,atigandu-mi încheietura .
M-am smuls din stransura ,evitând o situatie in care mintea mea ar fi inventat alta replica penibilă din mitologia greaca .
-Aici cobori .
Am evitat să ma dau jos din masina la deschiderea portierei .Imi era ... teamă .Nu cunoasteam pe nimeni .
-Aphrodite, e bine sa explorezi .Nu trebuie sa te intereseze de alti .Tu... ai ceva special .Te vei integra .
Jonas îmi atinge obrazul iar chestia asta imi da fiori pe șina spinarii .
-Cred ca , da .Plus ,o am pe Ana .
-Exact .
M-am dat jos din masina auzind replica amuzantă a lui Jonas
-Un sfat îți dau ,dacă iti da careva Gin ,refuză !
Îi zâmbesc si il salut multumindu-i.Totuși nu am reusit sa il intreb de ce nu coboară .Are 17 ani , nu ar trebui să studieze sau ceva de genul ?
Liceul era destul de mare .Am intrat intr-o mulțime de puști care speram sa nu fie ca cei de la fostul meu liceu adică , zombie ai internetului.
Ana ma întâmpina-se la usa cu o îmbrățișare călduroasă de care aveam nevoie .Am putut observa ca nu avea parul prins si ca purta o fusta mult prea scurta .
-Si cum esti Aphro ?
-Aphro ?!
Ana zâmbise .
-De la Aphrodite !
-Aa .Zâmbesc eu uimită de porecla pusă .
-Ai ora de engleză ,eu .... mate .Peeerfect ! Cele mai nașpa ore pentru noi .
-Ana !
-Ce ?
Eram pe punctul sa deschid subiectul Jonas dar ,pentru o data in viata gura mi s-a inchis .Parcă eram intr-un film prost pentru adolescenti .Usile unei clase se deschise iar ,de acolo ieșise grupul de băieți din noaptea trecuta .Tipul care încercase sa ma atingă avea ochiul vânat .Dar,nu la el ma uitam .Era cel care m-a salvat .Era fix opusul lui Jonas .Era un cliseu prost scos din cărțile adolescentine .
-Trebuie sa îi multumesc ca m-a salvat .Si ...
Ana ma trase  De mânecă dar ,din pacate era tarziu .
Eram in fata lor blocandu-le trecere iar ,ei apăreau ca nu ma observa
-Vreau să îți ...
Elias îmi rasese in fata aprinzandu-si țigara .
-Cu cine vorbesti ?
-Cu tine !
Ana vine in spatele meu soptindu-mi sa plec.
-Amuzant .Tu încă vorbesti cu mine .După ce mi-ai vomitat pe tricou .
Elias își luase țigara din gura aruncând-mi-o la picioare .
Nervi mei erau oricum întinși la maxim ,pe lângă asta aveam o durere infernală de cap asa ca ,nu am suportat gestul si i-am smuls cafeaua Anei din mâna .
-Hei tu , invata-te sa reciclezi .
Iar ,in momentul acela cafeaua fierbinte a Anei ajunsese pe tricoul lui negru .Abia cand imi aruncate privirea neagra mi-am dat seama ce am facut .Cat de moartă sunt in momentul asta .Nu era de ajuns ca i-am distrus celalat tricou ,ma mai si comport ca fata răsfățată .
-Elias ,stai ,se duce cu ...
Elias ma opreste si imi zice
-E de ajuns .Si mai bine ai face ceva cu pachetul ăla .Poliția l-a localizat.Imi șoptește el 

In momentul acela rămăsesem masca. Am luat-o pe Ana si am dus-o afara .
-Ce ai facut acolo a fost ...genial ! Cineva trebuia sa ii arate boului aluia cum e viața .
-Boul ala ma poate baga la închisoare!
Panicata am inceput sa tremur .
-Aphrodite ,ce ai ?
-Ieri seara mi-a băgat un pachet de droguri in geantă si ,politia il va gasi .
-O doamne ,ce ....
-Nu avem timp .Suna-l pe Jonas !
-De ce Jonas ?
-Pentru ca asa zic ! Tip eu invartindu-ma stresata.
Ana imi aruncă o privire uimită însă , după cateva minute de gândire isi daduse drumul la gură
-Ok .
I-am smuls telefonul la auzul vocii lui .
-Jonas am nevoie de ajutor ! Zic eu plângând .
-Aphrodite ,fi calma .Ce s-a intamplat?
-L-au găsit .
-Ce ?
-Ști tu ! Tip eu la receptor .
-De unde ști ?
-Elias mi-a zis .
-Tu calmează-te ! Rezolv eu .Ce bătaie ii dau .
-Jonas ,nu e nevoie sa recurgi la ....
Am luat telefonul de la ureche văzând ca închise
-Ana,trebuie sa il găsim pe Elias !
-Poftim ? După ce ai dat cu cafea in el!
-Da ,trebuie .
-Cred ca e la Starbucks !
-Unde ? Nu pare genul ala de tip !
-Stai , cat e ceasul ?
-8:50
-E la ora de sport .
Eu cu Ana am fugit către sala din curte .Inima imi sărea din piept ,nu din cauza alergatului ,ci din cauza drogurilor .Dacă le găseau eram moartă .Si ,in plus trebuia sa împiedic si o bătaie .Ce mai zi .Abea am ajuns si viața mi se transformă în CSI :Miami .

Ajunsesem acolo si am intrat in sala .Acolo se afla si Elias .Juca fotbal .
-Elias ! Fug eu in mijlocul stadionului însă ,din nou , nu era ascultată .
-Elias ! E important !
-Ce mai vrei ?
-Ce mai vreau ?! Tocmai mi-ai zis ca politia ma cauta
-Și ?
-Tu chiar esti incredibil !
-Mersi ,mi s-a mai spus .Spun el alergând cu mingea iar eu ,încercând să ma tin dupa el .
I-am luat mingea din mâna strangand-o la piept .
-Bine , ai castigat ! Spune .
-Ești oribil .Ești genul de tip arogant ,care copiază tumblr-ul si e un adevărat cliseu prost .
-Wow ,imi rănești stima de sine .
Spune el râzând si dandu-si ochii peste cap
Ușa se deschise si realizez ca era Jonas ....

Capitolul doi e chiar aici .Astept o parere .Sper că va   placut

APHRODITEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum