Inima înjumatatita

2.5K 59 16
                                    

Sophie ajunse acasa, tot drumul se gandi cat de fericita se simte. Dave era in bucatarie o astepta cu cafeaua in fata.
- buna..dragule, unde sunt fetele?
- au iesit la plimbare, unde ai fost?
-am fost la sonia, sa...lamurim ce sa intamplat ...
- nu trebuia sa te duci singura, ti-a facut ceva? Pari schimbata.
- da..ma facut sa imi dau seama ca sunt femeie, ca inca sunt femeie, si ma facut sa ma simt ca una, sa ma simt dorita, apreciata, frumoasa, tot ceea ce tu nu ai fost capabil sa faci pana acum. Si trebuie sa iti multumesc, daca nu calcai stramb nu traiam experienta asta.
- sophie eu, a fost doar un angajament pentru avansarea mea la firma nu a fost nimic serios.
- nici la mine nu e nimic serios, considera chestia asta ca pe un hobby.
- poftim? Un hobby? Sa ma inseli cu o femeie e un hobby?
- scumpule cu o femeie mai inselat si tu...
Sophie iesi din bucatarie si urca in dormitor, ridica receptoru si forma un numar.
- alo..
- m-am decis...vreau sa mai revin. Dar doar ocazional.
- desigur scumpa mea, oricand doresti iti sunt la dispozitie, si dave?
- hmmm nu ne strica o jucarie din cand in cand nu-i asa?
- desigur ca nu.
Amandoua incepusera sa rada zgomotos, iar dave zambi subtil de la celalalt receptor din bucatarie...

The end..

Încătușat Între Iubire Și Obsesie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum