Son el sallayıştan sonra kulaklığımı takıp gözlerimi kapamıştım o kadar yorgundumki hemen uykuya dalmıştım gözlerimi aralayıp açtığımda bir çift yeşil gözle karşılaştım o kadar tatlı gülümsüyordu ki ne diyeceğimi bilemedim.
-A a fe der sinnn iz dalmışım kusura bakmayın sizi rahatsız etmeye hakkım yoktu.
Yeşil göz gayet sakin bir surat ifadesiyle; "sorun yok uzun zamandır böyle derin uyuyanını görmemiştim." Beni mi izlemişti bu yok artık..Yakışıklı olabilirdi ama bu beni uyurken izleme hakkı tanımıyordu ona "hep izler misiniz" diye sert bir ifadeyle yüzüne karşı söyledim..
-- Yoo sadece karşımda mırıldayan bir kedicik görünce kendimi tutamadım deyiverdi koca bir rahatlıkla ve elini uzatıp bu arada ben "Poyraz siz" diye yöneltti ben suratı asık bir şekilde "sanane: deyiverdim bir daha göremeyeceğin bir insanın adını bilsen nolur bilmesen nolur deyiverdim. Pekala kedicik öyle olsun bakalım deyip yeşilleriyle göz kırpmıştı.Benim son durağım neresiydi acaba orta okuldan sonra ülkemden uzakta Almanyada yetişmiştim neden mi 5.5 şiddetindeki bir deprem yüzünden ailemi kaybetmiştim ahh keşke bende ölseydim o depremde yaşamak için bir sebebim bile yoktu 5 yıl önce tam da bu gün 11 Eylül günü olmuştu. Bursa da her şey ne kadar da güzeldi. Depremden sonra neler oldu diye soracak olursanız amcamlar geldi ve daha acım dinmeden beni çekip Almanya' ya götürdüler.Onlara da bir şey diyemezdim hoş desemde fayda etmezdi kime ne için kızabilirdim ki...
Şimdi ise gözü yaşlı bir şekilde Ankaraya gidiyordum halamın yanına lise son sınıf olduğum için üniversteye iyi bir şekilde hazırlanmam gerekiyordu bu konuda amcamı ikna etmek bi hayli zor olmuştu. Ankara da ise halam vardı benimle ilgilenecekti. Ders çalıştıracakmış güya amcamla vedalaştıktan sonra uçağa binmiştim hüzün yine her yanımı kaplamıştı amcam, baba yarım benimle o kadar iyi ilgilenmişti ki o olmasa şu an nerede olurdum hiçbir fikrim yok.
Sonrası ise uçağın havaalanına inişini izlememle son buldu iç sesim ( keşke öyle yapmasaydın dön ve tanış dese de) boş ver be kızım bir daha nerde göreceksin demişti..
Puff hangisi halamdı acaba burda böyle bekleyecekmiyim ben diye mızmızlanırken yine yeşilleri çarptı gözüme "atla kedicik nereye gidiyorsan götüreyim seni"diye
göz kırptı -Üff sanane be nereye gideceğim sana kalmadı gazla sen hadi diyerek arkamı döndüm ukala gülüşüyle beni arkasında bıraktı sonra halamın ahh Derin kusura bakma kızım çok beklettim mi diye sarılışına karşılık verdim. Yok halacım sorun değil diyerek sulu bir öpücük bıraktım suratına halamda gülerek ahh be Derinn hiç değişmeyeceksin değilmi kızım diyerek yanağını sildi o da beni öperek arabaya doğru ilerlemeye başladık. Eve gediğimizi anladığım sıra yerimden kımıldanıp kalkacağım sıra şoför kapıyı açarak buyrun Derin hanım demişti. Ben tebessüm ederek arabadan indim bu halamın evimi diye bakarken gözlerim açılmıştı halamın evi gerçektende fazlasıyla büyüktü valizlerimi taşıyan görevli ardından halamın yanında yürüyerek eve girmiştim.AhjJjsks tabikide herkes yürüyor bunu hepimiz biliyoruz.Eve girdiğimizde eniştem Ali Bey bizi karşıladı. Samimi bir şekilde hoş geldin kızım diyerek elini uzattı bende ona karşılık vererek hoş buldum dedim. Bildiğim kadarıyla halamın bir de hayta oğlu Selim vardı aramızda 2-3 yaş falan vardı.Bir de kızı Dilara onunla da küçükken bayağı iyi anlaşırdık çünkü aynı yaştaydık küçüktük ama sevgimiz büyüktü. Hala dilara nerde diye sorunca o da Selim le beraber dışarıdalar kızım şimdi gelirler. Demeden kapı açıldı ve sürprizzz diye bağırarak Dilara koşa koşa bana sarıldı hoş geldin kuzum diyerek sulu bir öpücükte yanağıma bıraktı. Sarılmamız bittğinde Selim abi bana yaklaşarak kısa bir hoş geldin demişti.Bende karşılık verdikten sonra çok yorulduğumu anlatan bir dille halacım ben artık dinlensem diyerek yüzüne baktım halamda tabi yavrum odan hazır dilara sana göstersin demişti.Dilarayla beraber odaya çıktık çıkar çıkmaz kendimi yatağa attım Dilara da yanıma uzandı beraber eskisi gibi sarıldık sonra ben yavaş yavaş gözlerimi kapattım..
Derin bir uykunun kollarına kendimi bırakıverdim..
Gözlerimi araladığımda hizmetçi dolabımı yerleştiriyordu uyandığımı belli eder bir şekilde ben yerleştirirdim siz neden zahmet ettiniz dedim o da olur mu Derin hanım siz zaten yorgunsunuz demişti.Derin sadece Derin demiştim bana hanım diye hitap etmenize gerek yok.
Peki yavrum sen nasıl istersen.Sonra kapım çalmıştı gelen halamdı hadi Derin akşam yemeğine inelim demişti tamam halacım diyerek beraber aşağıya indik herkes sofrada bizi bekliyordu affedersiniz uykuya yenik düştüm beklettim sizi dedim onlarda tatlı bir dille sorun yok hadi gel yemeğimizi yiyelim gibi şeyler söylediler. Halam yemekte sürekli tabağıma bir şeyler koyuyordu ama ben yiyemiyordum tabi. Ee Derin hazır mısın kızım son bir yılın kaldı.Liseyi de bitirince üniversteye başlıyorsun istediğin bir bölüm var mı diye konuşmaya başladı Ali bey.
--Hayır yok yani hukuk veya pdr istiyorum ama olmazsada yapacak bir şeyim yok demiştim.
--Aa olur mu hiç öyle gideceğin kolej çok iyi bir yer mutlaka kazanaksın kızım Dilarayla aynı sınıfa ayarlayamadım ama olsun okulda beraber olursunuz demişti.. Hem bak Selim de ordan mezun ama bizim ki okumak istemiyorum diyerek şirketin başına geçti. Amann anne yine başlama ben gayet memnunum işimden hem işletme bölümüne hazırlanıyorum karışma bana artık demişti. Eniştem gülerek Selma bu sene bayağı ev tempolu geçecek 3 evladımızda sınava hazırlanıyor. --Halam da gülerek öyle bey artık bizim de biraz uğraşacağımız şey olur
İki gün sonra okul başlıyordu Dilaranın anlatmasına göre güzel bir okula benziyordu ama benim için önemli değildi bir an önce bu seneyi bitirip Uludağ üniverstesine gitmek istiyordum. Haftasonu rutin bir şekilde devam ederken Dilara nın bana sakın sana yaklaşanlara çok fazla yüz verme sonra kurtulamazsun demişti. Ayy güzelller güzeli kuzenimle bir yılaa hazırız diyerek yatağın üzerinde zıplamaya başladı..
Sonra da uyuduk zaten sabah erken kalkmalar başlıyodu yine.
6 da alarmım çaldı kalkıp yatağımı topladım kendi kendime gülüp kıyafetlerimi giyindim. Saçımı yukarıdan toplayıp sade bir makyaj yaptığımda çantamıda alarak aşağıya indim aynada kendimi süzerken Selim abinin "prenses hadi gidelim" demesiyle kendime geldim . Beraber kahvaltıya geçtik sabahları pek bir şey yemezdim aslında biraz bir şeyler atıştırdıktan sonra Dilara ön koltuğa Selim abinin yanına bende arkaya geçtim.Müzik eşliğinde okula havalı bir şekilde giriş yaptık ahh bunlar abi kardeş tam bir deli hiç değişmemişler Selim abinin kendinize iyi bakın rahat durun yerinizde demesiyle gülerek içeri girdik. Dilara arkadaşlarıyla beni tanıştırdıktan sonra bende kendi sınıfıma doğru yürümeye başladım içeri girince kızların yanının dolu olduğunu görünce içimden bir off çektim erkekler yana kayıp göz kırparken bende öyle bakıyordum buraya gel güzelim diye bir uğultu oluşmaya başladı ben napacağımı kestirmeye çalışırken tanıdık bir ses kesin laann herkes önüne dönsün onun yeri hazır diyerek bana göz kırptı herkes önüne dönerken banada seçenek bırakmamıştı zaten geçip sessizce yanına oturdum kedicik hoş geldin diyerek fısıldadı kulağımaa..Yüzümü çevirdiğimde karşımdakinin yeşil gözden başkasının olmadığını anladım.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum eleştriye her zaman açığımdır. İyi okumalar😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELASI
ChickLitYine yeni bir şehirle baş başa kalmıştım. Kocaman şehirde yalnız gibiydim. İnsanlar hep yabancıydı zaten tam alıştım derken yine başka bir şehir karşıma çıkıyordu.Şimdi nerdemiyim?"Ankara" ...