Media:Deniz
Defne
Yine ve yeniden sacma sapan bir güne gözümü acmiştim. Neden uyanmalıyız ki ? Yavaş,yavaş yatağimdan kalktım ve rutin işlerimi hal ettim. Sıra okul uniformami giymeye gelmişti . Giyindikten sonra bugünün pazartesi olduğunu anladım ve yeniden bir ic cektim . Okulda aslinda gayet başarılı bir ögrenciyim , tek insanlariyla anlaşamiyorum . Bana fazla sıyla yapmacık geliyorlar . Neyseki bazı gercek arkdaşlarim var. -Ablaaaaaa
Ilayda yine beni uyandırmaya geliyordu ama ben iyikide şuan uyanıkdım . Uyandırırken resmen işkence cekiyordum . Buarda ilayda benim kücük tatlı mı tatlı ama gıcık kardeşim olur .
-Ablaaaa uyandinmiii tosbikk?
Kendisi beni tosbik diye sever . Sevilmiyecek insanmıyım ki ya. Belki evet . Neyse daha fazla düşüncelerime dalmadan işimi hal etmeliyim.
-Uyandimmm , uyandimmm cadı . İniyorum şimdi aşağya.
Herşeyimi hal ettikten sonra aşağya indim . Annem veya babam yok ondan amcamla kalıyoruz. Ikisinide trafik kazasi kurbanı. Onlari okadar cok özlüyorum ki.. annesiz babasız .. desteğim ,gücüm, sabrım yok. Şuan onlarin geri gelmesi icin herşeyimi verirdim ama Imkansiz. Ben hergün Annemin o güzel mi güzel kokusunu unutma korkusunu yaşiyorum siz, bununun ne olduğunu biliyormusunuz ? Işte ben onu hergün yaşıyorum. Hergün onu düşünüp o güzel yüzünü özlüyorum . Babam herşeyim , ilk Aşkim . Bana güzel prensesim diyen adam şuan hayatımda yok . Ben her gece uyurmuş gibi yaparken beni icten öpmeside yok . Bana bu hisleri yaşatan insanlar artık yok hayatımda . Neden mi peki ? O kahrolası kaza yüzünden . Ben iki canımı , ruhumu o gün kayyıp ettim o günden beri kimseye yakın davranamadım . Neyseki en yakın arkadaşım Su vardı.
Ve düşüncelerimi bölen bir ses .
-Defne bugün okuldan sonra ne yapacaksın kızım ?
-Amca bir planım yok aslında . Neden ?
-Diyorum bir yemek yiyelim . Sizi yakın bir arkadaşımla ve oğlunla tanıştıracağım . Lütfen beni kırma ve teklifimi kabul et .
-Tamam amcammm,okuldan sonra görüşürüz.
Ve Su arar :
SU:
-Aloouuu kankammm
DEFNE:
-Efendim kanka
SU:
-Nerdesin assozial insan? Birgünde neşeli ac be .
DEFNE:
-He he kanka . Evden cıktım . Okulun önünde buluşalım . Hadi .
Ve yüzüne kapandı telefon. Kesin gıcık olmuştur . Ne yapayım yani ? Sabah sabah enerji bekliyo kiz, bizden . Ne bu hiddet canim. Bir tebessüm ile arabama bindim ve okulun yollunu tuttum.
Okulun önünde Su beni bekliyordu.
-Sonunda geldiniz Defne hanim .
-Sononda goldonz Dofno honom.
-Iyi sus be tamam . Hahahaha . Kanka yenii dediiikoduuu var biliyonmuuu yaa .
-Cabukkk anlatt Suu dememi bekliyorsun ama kendin bilirsin .Fazla konuşma eger anlatmak istiyorsan . Biliyorsun kısa kes.
-Off be sus bi ,anlatıyorum bak dinle . Bizim okula bi cocuk gelmiş mashallah taş, meteor halt ettmiş. Birtane daha var kankası herhalde oda cok tatlı gerci ama .
- Ehh su ? Ne yapayım şimdi. Bittimi bumuydu kankam ?
-Evet kanka . Senide baş göz etmeye calişiyorum yani .
-Sus su gel sınıfa gidelim.
Evet ve sıkıcı bir haftaya başlıyordum yine .
Benim okula gelme neden sonradan kendi ayaklarımın üstünde dura bilmem icin ve ilerde kardeşimle iyi bir hayat gecirmek icin.
Amcama yeterince yük olmuştuk zaten .
Sınıfdaki sırama gecip oturdum . Ben tek oturuyordum okulda . Birinin yanımda oturmasından fazla hoşlanmıyorum . Coğu insan fazlasıyla cok konuşuyor o nedenle tek herzaman iyidir .
Ve ögretmen sınıfa girer .
-Merhaba cocuklar bugün sınıfinıza yeni iki tane arkdaşınız daha katılıyor .
Banane ögretmenim diye düşündüm icimden.
Taki o kişi sınıfa girene kadar.
Bir yerden tanıdık geliyordu . Ama nerden ?
Neyse . Nerden tanıyım ki hemde ben onu .
-Kanka bakk gördünmüü taş , taş! Arkadaşıda girdi bak . Tatlı degilmii ?
Sanki senelerdir tanıyor gibiyim. O yüz kemikleri ,uzun mu uzun kiprikleri... mükkemel . Kusursuz.
Ne düşünüyorun ben ya ?! Tövbe tövbe ?! Aman allah sahibine bağışlasın , napıyım yani ?
-Kendinizden biraz bahsedin cocuklar , arkadaşlarınızın sizi tanıması icin .
- Ben Ateş , 22 yaşındayım izmirden geliyorum . Bu kadar.
Ay ne tatlısı be , öküz bu !
Ve sıra ona geldi . Kusursuz olana.
-Ben Deniz , bende 22 yaşındayım . Arkadaşım gibi benden izmirden geliyorum . Ögrenmek istedigniz başka birşey ?
Deniz... denizz... Aaaa. Deniz. Cocukluk aşkım . Yok ya seneler sonra nerde . Yada o mu acaba ? Sorsam mı...
Arkdaşlar bu bölüm bukdar, gercekten elimden gelenin fazlasını yapmaya calışıyorum umarım olmuştur.. ilk kitabım .
Seviliyorsunuz hepniz . 💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENIZIN MAVISI
Teen FictionEvet o .. kesinlikle eminim. Yıllarca özlemini çektiğim kişi şu an karşimda. Seneler sonra onu okulda göreceğim hiç aklıma bile gelmezdi. Hiç değişmemiş. Bakışları, gülüşü, mimikleri hala ayni. Bir insan bu kadar kusursuz olabilir mi? Çene hatları...