Jasmijn Smith

6 4 0
                                    

Jahoor, daar gaan we weer. Weer een dag naar school, waar ik gepest word. Sorry ik ben me zelf vergeten voor te stellen:
Hoi, ik ben Jasmijn Smith, deze zomer 17 geworden en zit in mijn voor examen jaar, 1x blijven zitten, vanwege thuis. Nieuwsgierig? Ik zal het vertellen: Mijn ouders zijn omgekomen, en daar door ben ik afgelopen jaar in de problemen geraakt. Je weet wel: Drugs, Roken, Alcohol en natuurlijk vooral géén school. Helaas, ben ik blijven zitten, want omg wat wil ik graag van school af zijn.

Ondertussen sta ik met moeite uit mijn bed, en zoek ik mijn kleding uit voor vandaag. Wie heeft school eigenlijk bedacht?

Als ik klaar ben loop naar beneden en mijn broer: Jens zit al aan tafel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik klaar ben loop naar beneden en mijn broer: Jens zit al aan tafel. 'Hee zusje' 'Morge Jens' Na dit uitgebreide gesprek en te hebben gegeten. Stappen we in de auto en rijden we naar school. de hel tegemoet.

Ik stap de school binnen en iedereen kijkt me bang aan. Ik begin lichtjes te grijnzen. Bij studieles zit ik achterin met mn benen op de tafel. De leraar zegt er sinds kort niks meer van. Halverwege de les stormt er een jongen binnen, die best knap is. Ik kijk hem goed aan, want ik ken hem niet. Als hij merkt dat ik staar, eh kijk grijnst hij. Ugh zo soort jongen dus...

' Jongens , dit is onze nieuwe klasgenoot: Jason Swan, ik hoop dat jullie hem van harte ontvangen in de klas. Justin ga maar naast Jasmijn zitten. ' nadat mijn mentor , meneer Zuidgeest, de laatste woorden uitspreek kijk ik hem boos aan. Wat heeft hij zojuist gezegd??

Met een grijns komt Jason aan lopen, ploft naast me neer en kijkt me aan. 'Ik ben Jasmijn, en jij laat mij met rust, iedereen haat me hier op school , dus jij ook, duidelijk?' nadat ik de woorden boos heb uitgesproken, kijkt hij me eerst verbaasd aan begint daarna nog meer te grijnzen. 'Oh schatje toch' begint hij. 'Hoe zou ik zo mooi meisje toch met rust kunnen laten, ik ga je voor me laten vallen, succes babe'
Dit wordt een hell

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 09, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Lessons On LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu