Ik en Can gingen naar school we zagen Sabri maar we zagen geen Jaymian.
Normaal lopen ze altijd samen zij ik tegen Can en toen kwam Berkay.
Berkay kwam heel haastig hij was vergeten om de tijd één uur naar achter te zetten.
Hij zij tegen ons gaan jullie niet naar binnen ik en Can zeiden dat het nog geen tijd is.
Hij zij de zomertijd is toch niet vandaag ingegaan wij zeiden jawel.
Wij vertelde Berkay over Sabri en Jaymian Berkay zei misschien heeft jaymian een afspraak.
Wij gingen naar binnen en zagen Sabri zitten en Jaymian niet.
Naar school tijd gingen we trainen want morgen hadden we schoolvoetbal.
Jaymian was gewoon gekomen maar hij praatte niet met Sabri misschien hadden ze ruzie.
Maar waarom hadden ze ruzie dacht ik,Can en Berkay.
Maar we gingen gewoon trainen net als altijd.
Na de training ging Jaymian niet met Sabri lopen maar met ons
Ik en Can vroegen aan Jaymian wat er aan de hand was.
Hij zei niks en ging naar huis.
De volgende dag op school hadden Jaymian en Sabri gevochten .
Jaymian had Sabri laten vallen en toen liet Sabri Jaymian weer vallen.
Niemand had gewonnen dus.
De meester gaf hun straf en toen gingen ze samen werken om naar huis te gaan.
De volgende dag waren ze weer vrienden.
JE LEEST
Schoolvoetbal met groep acht
AdventureSchoolvoetbal met groep acht zeven kinderen doen mee aan schoolvoetbal het enigste wat ze willen is winnen lukt het ze om te winnen.