New Home

10 0 0
                                    

Niall?Od njega ovo nisam ocekivala.Uzimam torbu i pakujem najosnovnije stvari...Idem u tajnu kucu,,,TO je kuca koju dobijes posle 5 godina dobrog rada kao spijun..Ja sam je tek dobila prosle godine...Uzimam cetkicu,nekoliko patika i sorceva..... Otkljucavam vrata i izlazim...Ispred stoji Niall...Pa ko bi....
"Molim te...Nisam tako mislio"-poceo je da me moli..
"Slusaj Niall.DOsta sam trpela tvojih sranja.... Jos si sada samo dodao so na ranu..Mogla bih ti sve oprostiti osim toga."
"ALi obecala si da me nikada neces ostaviti"-rekao je sa suznim ocima.
Flashback-
Malena devojcica crne kose i plavih ociju sedi na mokroj travici i posmatra okolinu..Do nje seda njen stariji brat plave kose i plavih ociju...Nije mnogo stariji,samo 1 godinu,ali opet se ponasa tako zastitnicki prema njoj.
"Maria?"-dozvao je.
"Molim bato?"-odazvala se njenim slatkim glasom.
"TI znas da cemo se svadjati i sve i znas da cu preterati...Samo mi obecaj da neces otici jer to ne bih podneo".-bio je veoma pametan sa svojih 8 godina.
"Necu otici ako mi ne das razlog"-rekla je te ga zagrlila.
Kraj Flashbacka:
"Izvini Niall,ali dao si mi razlog"-kazem i odgurnem ga..
Izlazim iz kuce i krecem na posao....Opet moram da idem u "White Dragon". Tako nam se zove "banda".Danas treba da dobijem 4 nova idiota na cuvanje..KO zna koji ce sada krembili biti
Ulazim i pruzam ruku gde mi stoji tetovaza.Tj tetovaza je skrivena nego samo pomocu posebnih zraka se vidi..MA nzm...
"Zdravo Gloria"-nazvao me sef..Mrzim kada me zovu srednjim imenom..Ali mora da nas neko ne bi prepoznao na misiji...
"Dobar dan"
"HAjde u kancelriju da kazem koga moras da cuvas"
Krenuli smo prema kancelariji.Usli smo i sela sam na one crne stolice na okretanjeeee..TAko ih volimmm..
"E ovako...Znas 3 njih ali ne znas jednog..On ce doci u tvoju skolu.."
"Ok..Recite mi ko su"-rekla sam uzbudjeno..
Koliko god ja mislila da su kilavi i sve,drago mi je jer ih bas ja cuvam..I svega sam se nagledala verujte mi..
"TO su Niall Horan,Liam Payne,Louis TOmlinson i Harry Styles"
"CEKAJ STA?"
"Rekao sam da ih znas"-rekao je bez ikakvog osecaja.
"JEl vi znate da ne mogu da cuvam brata..Pa posvadjali smo se.."
"To mene nije briga..Osim ako ne zelis da izgubis posao"
"Naravno da ne zelim..Znaci moramo da se pomirimo?"-upitala sam dizuci jednu obrvu.
"DA... MOzes ici".
Izasla sam i otisla prema onoj kuci..Nazvala sam Nialla.
"Halo?"-cula sam ga sa druge strane.
"Halo Niall."
"Slusaj Maria,znam da sam idiot i znam da sam sjebo,ali mozes li mi molim te"-prekinula sam ga u pola recenice.
"Oprastam ti"
"Znam da ne mozes odmah da mi opro...Cekaj sta?"-Cula sam da je zbunjen...
"DA...Oprastam ti..Ali sada se selimo kod mene"
"Otkud tebi kuca?"
"Kupila"
"Jel mogu i Liam i Harry da dodju?"-cula sam nekoliko glasova..
"Naravno...Cak sam mislila i da se oni presele posto vise provode vremena kod nas nego svojoj kuci"-rekla sam uzdisuci
"STVARNO?"-ciknuo je od srece..
"DA Niall..Ajde dolazite na ______ dok se nisam predomislila"
"Stizemo..Za 10 minuta smo tu"
Prekinula sam vezu i otisla do frizidera..Otvorim ga i napravim sendvic...Taman da uzmem prvi zalogaj,uleti Niall kao tajfun.
"HOCU I JA SENDVIC!"-rece otvarajuci frizider.
"A ni cao MAria,kako si,sta radis?"
"Jok"
Prekinula sam sa raspravom kada sam videla da Harry i Liam gledaju kucu...Stvarno je bila $_$.
Imala je plazmu Tv,svetla su se palila tapsuci..Znaci savrsena..
"WOWW"-u isto vreme su rekli...
"ADje da vam pokazem sobe"-ustala sam i krenula prema stepenicama..Prvo ide NIallova soba,pa Liamova pa moja i sada je ostalo samo Harryju da pokazem..Ovi su otisli u svoje sobe..
Otvaram teska smedja vrata i uvodim ga unutra...Beli tepih i krevet prave kontrast crno-crvenim zidovima..WOw...NIsam nikada dolazila ovde...
"Hvala!"-Kaze te zacujemo lomljenje stakla..Izlazim u hodnik i vidim Nialla i Liama kako stoje iznad slomljene zarulje...
"Sta se desilo?"-pitam ih skupljajuci obrve.
"Nista..Samo je pukla"-rekao je Liam..
"Onda vam nece smetati da vidim na kamerama?"-vise kazem nego sto pitam i vidim da su se samo pogledali.
Svo 4 odlazimo u sobu sa ekranima i krenem da premotavam video.:Dodjem do dela gde Harry i ja ulazimo u sobu..Posle nekoliko sekundi NIall i Liam izlaze i Liam pusta pesmu "Oh Happy Day".
Drali su se kao manijaci,skalali i pljeskali kao da su poremeceni.
Nakon toga je Niall poseo plesati tradiciondalni Irski ples, a Liam je pljeskao u ritmu.
"Oii Oiiii"- Liam se razderai dok su pljeskali i kontrolirali svetla sve dok se zarulja na plafonu nije rasprsila po podu.Zaustavila sam video.
Uzdahnula sam i pogledala ih,samo su se nasmejali.
"Ma dajj,zasto uopste drzis kamere u hodniku?"-NIall me pogledao.
Mozda zato sto sam tajni spijun i trebaju m dokazi protiv nekih ljudi.
"Pa ono cisto ako mi 2 idiota upadnu u kucu plesuci ipljeskajuci "Oh Happy Day"..-rekla sam sa osmehom."Ajde sada po metlu i cistite."
Odmah su otisli.
"Kako to da ih nismo culi"-upitao me Harry zbunjeno..
"Izolacija."

NADAM SE DA VAM SE SVIDJA Aha hahahaha... Pa tek sam stigla do 1001 reci hahahaha... Nadam se da ce biti bolje.... I zelena bih iskrene komentare i da li da pisem duže?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 03, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Frost Queen and Frost KingWhere stories live. Discover now