~TANITIM~

88 1 0
                                    

Kapak için @kitap_kurduKk teşekkürler..😍 Sizde başvurabilirsiniz. Çok güzel kapaklar yapar.

@kitap_kurduKk => Kapak Tasarımı

"En büyük aşklar nefretle başlar."

Saçmalık! Bunların hepsi saçmalıktı. Deli saçması. Olamazdı. O Kuzey ve ben asla olamazdık. Beni hem rezil etmişti.

Ben aşık değildim. Ve aşık falanda olmayacağım. Aşk bir saçmalık. Hemde fazlasıyla. Aşka inanıyorum. Ama o kadar saçma bir duygu gibi geliyor ki.

Aşk... Tek hece.. Tek kelime.. Üç harf.. İki yürek.. Bir bakmışsın aşık olmuşsun.

Kendini onun için feda etmek.. Onu çok sevmek.. Ve en önemlisi bazı anlamsız birbirine uymayan şeyleri ona daha fazla beslemek. Sevgi.. Kıskançlık.. Ona yaklaşana nefret.. Bana çok saçma ve anlamsız geliyor. Ve ben böyle bir duyguyu asla tadamayacağım. Hahaha.. Bana mı? Aşk bana mı uğrayacak? Aşk asla bana uğrayamaz. Bırak uğrayamazı uğramaz bile. Neden mi? Çünkü ben Yıldız Öner'im. Bu duyguyu yaşamak istiyorum ama istemiyorum. Çok karasızım. Neden olsun demiyorum. Çünkü olmayıpta rezil olmayayım diye. Yok kızım. Sen Yıldız Öner'sen gerçek aşk seni bulmayacak. Çok mu büyük konuşuyorum acaba. Beyaz atlı prensim ya beni bulursa. Ya olursa.."

"Duyduklarım karşısında birer kahkaha atamadan duramadım. Yani şimdi karşımda duran kızın adı Yıldız'dı öyle mi? İşin ciddiyetine aklım erince susstum. Aman Allam'ım. Nasıl olur? A-ama bir sorun vardı. Ben aşık olduğum kızın adının Yıldız olmasını istiyordum. Ama şimdi karşıma çıkmış. Ama ben seni sevmiyorum ki. Burda bir terslik var. Evet evet bir terslik var. Normalde ben karşıma çıkan bir kıza aşık olacaktım. Ve sonra o kız bana adının Yıldız olduğunu söyleyecekti. Ama şimdi tam tersi. Kesinlikle artık dünyalar saçması bir hayal kurduğumun farkına varmıştım. Kim bilir şimdi ne kadar çok utanıyordur. Ve benden ne kadar nefret ediyordur. Ben aşka çok inanıyordum. Ve birgün beni bulacağını ümit ederek yaşıyordum. Sanırım bu kız hayallerimi yerle bir etti. Olsun, en azından bana gerçekleri gösterdi. Hayaller gerçekleşmek için hayal edilmiyorsa neden hayal kurulsun ki? (Bu Kuzey'in tercihi. Şahsen ben gerçekleşmeyecek hayallerde kuruyorum:)) Ah.. Birgün aşık olacağıma ne kadar çok inanmıştım. Ama olmamıştı. Aşk benim için muazzam bir kelime. Sana adamış bir ömür. Verilen bir hayat. Sevilen kalpler. Ah be aşk bul beni. Resmen aşk yaşamaya aşığım ben ya:D Ya niye kendimi üzüyorum. Belki de olacak. E ama ilk çıkan Yıldız. Yani ben bu bizim Yıldız'a mı aşık olucam. İmkansız. Ama; Yıldız'a aşık olursam. Ya olursam.."

Yıldız ve Kuzey bir rastlantı sonucu tanışırlar. İkisininde ortak bir hayali vardır. Aşk... Yıldız'a saçma gelsede o da inanır, hayal ederdi. Birgün bu iki çift çok değişik bir şekilde karşılaşırlar. Ve hayatları o zamandan beri çok değişik akmaya başlayacaktır. İlk başta kendileri birbirlerinden hem nefret edecekler hem de uzak durmak isteyecekselerde hayat akışı onları hep birbirleriyle birleştirecektir. Hiç farkına olmadan... Sonra birgün bakmışlar aşık olmuşlar. İlk başta kabullenemeyecek ama sonra herşeyi görecekler. Birgün doğrusunu göreceksin. Umarım çok geç olmaz. Artık aşk için umudu kalmayanların kendilerini farkına varmadan birleştiren hayat hikayeleri...

Herkesi bu güzel maceraya davet ediyorum. Merhaba:) Ben Zeynep. Bu benim ikinci kitabım. Birinci kitabımda tanıtım yaptım. Sonrada hiç yayınlamadım. Ama şimdi yeni hesabımla yeni kitabımla karşınızdayım. Sizden ricam lütfen ilgi gösterin. Merak etmeyin. Benim kitabımda öyle klişe tipi şeyler olmaz. Şimdilik tanıtım için sınır koymuyorum. Gerçekten beğenip okuyacaklarıda çok seviyorum. Bir iki bölüm hep Yıldız'ın taşınması falan. Bir yedi bölüm sonra tam olarak olaylar başlıyor. Ben Kimim: Bir TEOG mağduruyum. Bu sene TEOG sınavım var. Ama ben yinede bu kitabı yazacağım. Sizden bana destek gelirse daha mutlu olurum. Şimdi diyeceksiniz ki neden bu sene? Arkadaşlar ben 2017 kasım ayında TEOG sınavına gireceğim. .. ay kaldı. Ama yazıyorum. Kapak, tanıtım bölümü multisinde.. #kuzeyıldızı #yılkuz #kuzyıl 😄💞😍 Hadi canlar;)😍 Ben kaçtım:)) ✋👐✋👐✋ 😍💞😍💞😍

Kuzey YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin