Otvírám oči a cítím jak se mi něco hrne do krku.
Okamžitě zvracím přes lavičku.
Kde to vůbec jsem? Snažím se okolo sebe rozkoukat. Ležím v nějakém parku na lavičce? Nejsem si jistá moje oči stále nedokážou zaostřit.Najednou ucítím na své paži něčí teplé ruce. Snažím se toho člověka poznat ale vidím rozmazaně.
Cítím jak mi dává pusu na tvář.
V dálce rozpoznávám známý hlas Sarah, Tessy a Taylora.
Teplý stisk na mé ruce zmizel.
"Kam jdeš? Nechoď pryč." vydám ze sebe.
"Neboj uvidíme se." říká neznámý a jeho kroky uz mizí v dálce..
Ten hlas je mi povědomý..
To byl přece..
"Leo!" zavolám za ním ale už je pryč.."Co řveš?" Dojde ke mně Taylor se smíchem.
"Jsi v pořádku?" stará se Sarah.
"Kdo to byl?" ptám se okamžitě. "Ten kdo tu se mnou seděl."
"Nino.. Nikoho jsme neviděli, máš jenom kocovinu." říká Tessa a sedá si na lavičku vedle mě.
Možná ma pravdu.. Jenom se mi to zdálo. Je to nemožný aby to byl opravdu on.."Tady máš mobil, nechala si ho v klubu." podává mi Sarah můj IPhone 6s.
"Je křuplej!"
"Nino, dělo se tam hodně věcí, nevíme jak se to stalo. Koukni do galerie." podívá se na mě litostne Tessa.
Ale mě galerie nezajímá.
Zajímá mě jenom Leo.
Potřebuju zjistit jestli to byl on.
"Musím jít domů." řekla jsem pomalu a pokusila jsem se zvedlehnout."Počkej, ségra přijede autem a hodí tě domů."
"Dobře děkuju." usmála jsem se na Tessu.Zhruba po 10 minutách přijela Jasmine a hodila mě domů.
"Tak co jak bylo?" vítala mě mamka.
"Mami promiň musím si jít lehnout."
A zavřela jsem se do pokoje.
Hodila jsem sebou na postel a snažila se vzpomenout si na cokoliv z minulého večera, ale nešlo to.
Tak jsem se otočila na bok a s pohledem na zdi plné plakátů Leondreho jsem usnula.Vzbudila jsem se ráno někdy v půl páté spala jsem skoro 12 hodin.
Dům byl ještě klidný, tak jsem si sešla dolů pro něco k jídlu. Nemohla jsem přestat myslet na toho kluka z klubu.
Vážně to byl Leo? Nebo se mi to jenom zdalo? Byla jsem dost opilá takze těžko rict..
Vzala jsem si banán a šla si zase lehnout.Lehla jsem si na postel a pustila televizi. A v tom mě to napadlo! Třeba najdu nějaké fotky v galerii, které mi řeknou něco víc.
Odemkla jsem mobil a projížděla galerii ale nikde žádná fotka, která by mi napověděla..Ležím tady jen tak už přes hodinu, nemůžu usnout, pořád na to musim myslet.
Otevřu YouTube a pouštím si svuj oblíbený cover od BAM - Shape of you.
*pustit písničku*
Ležím na posteli a užívám si Leův andělský hlas.
Když v tom někdo zaťuká na okno..
Vytřeštím očiPokračování příště.. :)
Napsala jsem pro vás trochu delší kapitolou, snad se líbí ❤
-cindyy-
ČTEŠ
Something special in my life
FanficZačíná se jí plnit sen✨, ale je to opravdu podle jejích představ??...