Merhaba arkadaslar bu hikaye Justin in uyusturucu mahkemesi ile ilgili sayilir ;( Bu hikayeyi Justin in Mahkemesinden ilham alarak yazdim(Nasil bir kafaysa benimki biseyler yapiyim ben o kafayi-_-) Lutden vote ve yorumlarinizi eksik etmeyin :) ;)
Suan ne yapiyorum biliyor musunuz?Tabii ki bilemezsiniz televizyonda babami izliyorum ve birde , Justin Bieber...
Eski idolum hayatimin aski bana inanmayi ogreten masum cocuk, en azindan eskiden oyleydi.....
Evet babam Justin Bieber in mahkemesine bakan yargic yani uvey babam ama bana hep gercek babam gibi davranir dort yil once annem ve babam ayrildi zengin babam ulke ulke dolasirken annem evde tek basinaydi ve yanliz ayrildiktan sonra annem uvey babam Saymen ile evlendi "zengin"ve "gercek"babam ise uc yil once öldu sasirtici bir gercek ise butun mirasinin bana kalmasi onlari istiyor muyum tartisma konusu ama inanin bana Saymen benim gercek babam gibidir , simdi ise hayatim boyunca o gozlerine hasret olucagim Justin Bieber i yargiliyor nasil aci cekiyorum hic bir fikriniz var mi ?Yanaklarinin icini kemirisi kaslarini asagi kivirip sadece Saymen i dinlemesi ve hic cevap veremeyip basini eymesi beni olduruyor hele ustundeki mahkum kiyafeti.... Canimin yanmasina neden oluyor , Saymen a yapma demeyi o kadar cok demek isterdim ki !Ama yapamiyorum korkuyorum hala onu sevdigimi ogrenirse beni bu sefer surgun edicegine eminim.... Dolan gozlerle son kez televizyona bakip Justin in cezasini dinledim...
Bu iyiydi degil mi ?Sadece 2500$ para cezasi ve 6 ay ehliyet kurali bu iyiydi ona birsey olmiycakti o hapise girmiycekti , Sevincle koltuktan sicradim tanrim bu cok iyiydi televizyonu kapatip odamda salakca daNs etmeye basladim, mutluydum o haklanmisti , tanrim bu sefer mutluydum........
Bir hafta sonra ....
Justin Bieber in Gozunden:
Bos gozlerle bana bisiler anlatan Scoot u izliyordum, sonunda dayanamayacagimi anladim
"-Tanrim Scoot tamam birdaha o zenci picle konusmam olur biter"
Umursamaz tavirlarim onu daha cok kizdirmis gibiydi ama kukremesini beklemiyordum
S:Bana bak Justin tek sorun o gerizekali zenci picin sana uyusturucu vermesi degil senin alman ve bunun butun dunyanin ogrenmesi , senin sorumluluklarin var Bieber ve bunlardan biri hayranlarin simdi su mahkeme gunu ne zamandi?"
Goz devirdim ikinci mahkeme kararini tamamen unutmustum
"-10 Mart"
Basini salladi
S:Ve bizim bir aydan az zamanimiz var"
Kaslarimi cattim
"-Ne icin ?"
Derin nefes alip deri koltuktaki yerini aldi
S:Bak Justin , farkettim ki sana bakan yargic senden hic haz etmiyor ama .. "
Duraksadi
"-Ama?"
S:Ama kizi eski bir beliebermis"
Tek kasimi kaldirdim
"-Ee ne yapalim?"
S:Gercekten hicbirsey anlamiyorsun degil mi ? Yargic dort haftaligina sehir disina gitmis ve kiz evde tek yani kizi ayartmak icin dort haftan var Justin"
Ne demek istedigini simdi anlamistim yuzume pic siritisimi yerlestiridim
"-Onu kendime asik edip babasindan beni mahkemeden haklamasini istiycem oyle mi?
Gulumsedi ve kafasini salladi ardindan ayaga kalkip bana bakti
S:Simdi biraz uyu Bieber yarin uzun bir gun olucak, birde kizin ismi miley aklinda bulunsun evine gidiceksin.........."
Miley Cyrus un Gozunden:
Tanrim sanirim basim catlayacakti , su sikik alarmin icine ediyim ben !
Yataktan dogrulup banyoya girdim islerimi halletip banyodan ciktim ve dolabindan beyaz yarim kol bluz ve siyah bir sort cikardim. Hepsini uzerime gecirdikten sonra asagi inip mutfaga girdim masa bostu (?) Ah tabii ya Saymen annesi yani uvey buyukannem oldugu icin Teksas a gitmisti , uzgun suratla cantami alip evden ciktim belkide disarda yimem en iyisiydi mini coopperimin (Yanlis yazmis olabilirim ^_^)icine binip bir kafee ye surdum.....
Arabadan inip cam kapiyi surukledim ve ferah duzenlenmis kafeye goz attim iki kisiden baska kimse yoktu bos masadaki yerimi aldiktan sonra bana bakmak icin gelen garson-afedersiniz kas parcasina dondum
"Ne alirsiniz efendim"
Sicak kanliydi gulumsedim
"-Ben bir kahfe alabilir miyim bir de corek"
Kafasini salladi ve siparisleri deftere yazip yanimdan ayrildi.
Rahatsiz olmustum hayir ciddiyim su karsidaki cocuk ya da adam her kimse bana bakiyordu gunes gozlukleri gozunde olsa bile bunu hissedebiliyordum kipidanip gozlerimi kacirdim , ayaklandiginda ve benim masama oturdugunda kaslarimi cattim
"-Cok ozur dilerim ama burasi dolu"
Biyik altindan sirittiginda agzinin ortasina bir cakasim geldi
"Burdan hicte dolu gorunmuyor ama "
Sesi tanidik gelmisti sanki, dislerimin arasindan konustum
"-Bakin bayim kim oldugunuzu bilmiyorum ama burasi benim masam lutfen yerinize gecer misiniz ?"
Cocuk guldu , gulusu gercekten host-Ne diyorum ben tanimadigim birine nasil bunlari derim!
"O zaman hanimefendi,size kendimi tanitmama izin verin, ben Justin Bieber"
Klise bir kahkaha attim
"-Yaa bende Forstlady"
Siritti ve capini ve gozluklerini cikardi agzim acilirken o konustu
"Simdi inandiniz mi bayan"
Kaslarimi cattim.
"-Justin Bieber olmaniz hicbirsey degistirmiyor "
Yuzunu burusturdu tanrim cok tatli!
"Su aramizdaki sizi bizi kaldiralim bayan...."
Ismimi mi ogrenmek istiyordu
"-Miley"
Ismimi duyunca memnunca siritti
"Guzel , Ee miley bana telefon numarani vermek ister misin"
Ani gelen bu teklif karsisinda tek kasimi kaldirdim
"-Hayir hic sanmiyorum"
Sasirmisa benziyordu
"Neden , yakisikli degil miyim yoksa "
Taktigi seye baksaniza al totosunu isir , tamam su ic sesimi durdurmaliyim....
"-Yakisikli olup olmamaniz beni ilgilendirmiyor ben o altiniza alicaginiz surtuklerden degilim"
Kaslarini catti
"Gercekten boyle mi dusunuyorsun"
Sanki kirk yillik arkadasiymisim gibi konusuyordu,kafamla onayladim
"-Bakin bay Bieber bunu bilmeme gerek yok bunu butun dunya diyor sadece bir dusunce degil"
Uzgun bakislarini bana yollarken eridigimi hissedebiliyordum, hizla bilegimi kavrayip masadan kalkmami sagladiginda resfleks olarak cantami kavradim
"-Ne yapiyorsun?!"
Kizginlikla karisik bir soru sorarken o beni kafeden cikarmisti bile bun ne curret !
J:Sana gercek Justin i gosterecegim , hazir ol ve Gercek Bieber i gor Miley...
Bu hikayeyi gercekten isteyerek yaziyorum luften vote ve yorum yapin ^-^ */* :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkeme(!)(Jiley FanFiction)
Fanfiction"Benim kalbimi de sen almak ister misin?" dedi. En içten sesi ile. Elini kalbine götürdü ve kalbini eline alırmış gibi yaptı. Ardından hayali kalbini bana uzatti. Ben hayranca ona bakarken beni sevmesinin hayalini yıllardır kurduğumu hatırladım. Tit...