İlanı Aşk

1.4K 68 6
                                    

Butun magazin biranda kalkip kapiya ilerlediginde toplantinin sona erdigini anladim.Elimi enseme atip uzunca bir kasidiktan sonra saskinca etrafa bakan Miley'e dondum.Herseyden habersiz oylece duruyordu.

Aslına bakarsaniz su 'Küçük Bieber' işi de bir sacmalikti. Sadece oylesine agzimdan kacmisti. Ne yapacagimi bilemeyip kivirmistim.

Elimi ensemden cekip omuzum ile Miley nin omzuna vurdum.Hafif vurmuştum cunku ölmesini degil sadece kendine gelmesini istiyordum.

"Sorunun ne senin."Kendine geldiginde sinirle bana dondu.Bu sorusunun ona vurmam ile alakasi yok daha demin paparazilere soyledigim ile bir alakasi vardi.

"-Sorunum yok bebegim."Umursamazca omuz silktigimda acirmiscasina bana bakti.Ardindan onune donup masanin ustune koydugu telefonunu aldı ve ayaga kalkti.

"Hey adamim!" Parker'ın sesiydi.Kafami giris kapisina cevirdim. Kasli zenci gozume carptiginda yutkundum. Bu kimsenin bilmediği şu ' belali' arkadaslarimdandi, benim tabirimle ' rahatlatan' . Onun yaninda sigara ve uyusturucudan baska bisi bulunmazdi. Bu adamla beni Chatel tanistirmisti. Ona selam vermek ve vermemek arasinda kaldigimda elimi havaya kaldirip salladim.

Miley nin yakan bakislarinin ustumde oldugunu biliyordum.Ama hadi ! Birkereden birsey olmazdı. 

"Geliyor musun Bieber?" Park'ın kaslari havaya kalktığında yutkundum.

"-Git adamim sana yetişirim."Ona sinyali verdigimde kapidan hafifce cekilip kapiyi kapadi.Koca salonda bir ben bir Miley kalmistik. Bana kizgin bir sekilde bakiyordu.

"-Ne?" Kucuk bir cocuk masumlugu ile konustugumda kaslari anin da catildi. Gozlerinin beyaz kisimlari kirmizilasiyordu.

"O kim?"Duzce konusmustu.Bana Pattie'yi hatirlatiyordu.O benim kimsem degildi. Bana karisamazdi.

"-Bir arkadaş. "Kestirip attigimda sinirli bir nefes aldi.Butun oksijeni bitirmek istermiscesine derin bir nefesti bu.Sanki sinirlerini yatistiriyordu.

"Nerden cikti bu 'Bir Arkadas." Parmaklariyla tırnak isaret yaptiginda ellerimi ceplerime koydum.

"-Chatel 'ın bir arkadasi o beni tanıştırdı. " Bir cirpida konustugunda bu sefer siniri ikiye katlanmisa benziyordu. Dislerini gicirdatti. Gozleri dolmaya başlamıştı.

"O modifiyeli tankla arkadaşlık kurman doğru mu ?!"Biranda bagirdiginda yerime civilendim. Chatel'a bu ismi mi takmisti? 'Modifiyeli Tank.' Kendimi kikirdamadan alı koyamadim.

"-Sadece disarida takilicaz."Omuz silktim.Sinirlerim bozulmuştu. Modifiyeli Tank'da ne ?

"Ben o takilmalari biliyorum Justin."Sese catlamisti. Bir adim geriledi ve kosarak arka kapıya gitti.Yuzume bakmamisti bile.Cikacagi sira omuz ustunden sulu gizlerini bana döndürdü.

"Oysa ki söz vermiştin Justin ."

Aglanakli sesi aklima uzun sure kazinirken kapiyi carpip cikmisti. Sanirim hakliydi.Derin bir nefes alip elimi cebime attim.Telefonumu cikarip Parker'a gelemeyecim ve siktir olup gitmesi icin birsuru yalan icerikli mesaj yazip telefonumu yeniden. Cebime koydum.

Kosarsam belki ona yetisirdim.Hizla kapiyi actim ve onun gittigi yolu izledim.

Yerdeki kirmizi halifleks sayesinde yuruyenlerin sesleri duyulmuyordu. Nereye gittigini bilmiyordum. Uzun koridorlar boştu.

Durup sirtimi duvara yasladim ve soluklandim.Aptal gibi sozumden dönmüştüm. Oysa gercekten de ona soz vermiştim.

Sessizligi ileriden gelen öğürme sedi bozmuştu.Biri kusuyordu.Biraz daha sesi dinleyip takip ettigimde.Koridorun solundaki çöplüğe kusan Miley 'i gordum.Kaslarim hizla catilmisti bile. Ne olmustu ona?

Mahkeme(!)(Jiley FanFiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin