Bununla Okuyun:Miley Cyrus:When I Look At You
Mutlaka bu şarkıyla okuyun,Miley nin elbisesi multimedya da var
"Şaka yapıyor olmalısın Miley,bir ödül törenine gidiyorsun ve bu Billboard ayrıca partnerin Justin Bieber!"Hayranlıkla nefes alırken ahizenin diğer tarafından bir hıçkırık sesi duydum."Gerçekten çok şanslısın.
Gözlerimi kapatıp derin nefes aldıktan sonra devasa yatağın üstündeki elbiseye baktım.Gülümseyip dudaklarımı ıslattım.
"-Seni seviyorum Ariana."Dedim titrekçe"Yanımda olduğun için teşekkür ederim."
Kısa kıkırtı sesi beni benden aldı.
"Sanırım kapatmalıyım ha?"Sonra görüşürüz seni internetten izliyor olucam."Kıkırtısı büyüdüğünde telefonu kapatıp saate baktım.
Billboard a bir-iki saat kalmıştı.Kapı çaldığında kendime çeki düzen verip gir komutu verdim.
İçeri Justin girdiğinde dikkatle onu süzdüm.Siyah kumaş bir pantolon beyaz gömlek ve kırmızı bir kumaş çeket giymişti.Saçları mukemmelliğini korkumakta kararlıken.Gözüm elindeki elindeki elbiseye gitti.
"-"Merhaba."Sevecence gülümsediğinde elindeki elbiseyi bana uzattı.
"Biliyorum siyah elbiseyi çok beğendin ama bu elbiseyi gördüm ve ikimizinde uyumlu olacağını düşündüm"Dedi nazikçe.Elimle kırmızı elbiseyi alıp inceledim,sadeliğini korurken fazlasıyla sexy olduğunu fark ettim.Onu kırmak istemiyordum.Alt dudağımı söğurdum.
"-Bunun,içinde güzel olacağıma eminim sen de istiyorsan"Şirince sırıttığımda dudaklarını ıslatıp güneş gözlüğünü taktı.
"Hazırlan ve aşağı gel seni beliyor olacağım."Koşar adımlarla odadan çıktığında biran önce giyinmek için elbiseyi hemen üstüme geçirdim.Hakikaten de zarif ve rahat bir elbiseydi.Saçlarımı maşadan çıkardığımda uçları kıvır kıvır olmuştu.Hafif bir makyajdan sonra .El çantamı anlamsız küçük şeylerle doldurup siyah platform topuklu ayakkabımı giydim.Hazır olduğuma emin olmadan önce elime geçen parfümlerden birini sıkıp koşarak merdivenlerden indim.
Aşağıdan gelen sesle kendime geldim.
"Ne zaman gel-"Justin beni gördüğünde duraksadı ve en küçük ayrıntıma kadar süzdü beni."Harika olmuşsun"
Utanamamı sağlayacak kelimeler ağzından dökülürken dodaklarımı ıslattım.
"Gitsek iyi olur"Uzattığı elini kavradım ve evden çıktım.Uzakta görünen takım elbiseli koca adamı gördüğümde kıkırdayıp ona doğru koştum.Sırtına çıktığımda eteğim olduğunu hatırlayıp .Düzgün hareketlerle sırtında kalmaya devam ettim.
"Miley tatlım tüy gibisin"dedi alayla.Yeni tanışmama rağmen onunla çok iyi anlaşmıştım.
"-Teşekkür ederim Kenny"Kim sanıyordunuz ki tabii ki de Kenny di .Hızla sırtından inip beni görmesini sağladım.
"WOAW!Harika olmuşsun,tıpkı asi bir prenses gibi."Beni sevmesi hoşuma gidiyordu.Açtığı kapıdan arabaya binip Justin in yanına oturdum.
"Seni seviyor"Sıcak bir gülümsemeyle bana baktığında kıkırdadım."Nasıl böyle olabiliyorsun?"
Sorusunu sorduğunda gülümsedim.
"-Nasıl?"Omuz silkti.
"Bir melek gibi.Herkes ile iyi anlaşıyorsun ve gönüllerini anında kapıyorsun."Bu söyledikleri bana tanıdık gelmişti.Acıklıca gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkeme(!)(Jiley FanFiction)
Fanfiction"Benim kalbimi de sen almak ister misin?" dedi. En içten sesi ile. Elini kalbine götürdü ve kalbini eline alırmış gibi yaptı. Ardından hayali kalbini bana uzatti. Ben hayranca ona bakarken beni sevmesinin hayalini yıllardır kurduğumu hatırladım. Tit...