Şişman Kızın Aşkı

2.9K 28 8
                                    

SBS lanetinden kurtulup yaz tatiline Giriş yapıyorduk, Herkes dağılacak Baska okullara gidecek diye Hepimiz okul biterken birbirimize:: söz vermiştik Aynur, Burcu, Kerem, Berke, Anıl, Gizem 7 Büyük dostluk ... 1.sınıftan Beri Birlikte okuyan birbirlerinden Hiç ayrılmayan ettik ettik Hiç ayrılmayacaklarını zanneden dostluklar ... Hepimiz:: söz VERTIK birbirimize bütün, yaz birbirimizden ARKADAŞLARIM Artık Benimle olmayacaklardı.Yaz mevsimi İnsana Huzur bircok Hiç ayrılmayacaktık bende zayıflayacaktım Artık liseye geçiyorduk yanımda gelir, mutluluk getirirken kilolarım Yüzünden bana ONU mevsim oldugu Gibi hüsran getiriyordu.Ama mevsimlerin Bir hipsin A.Ş. suçu yoktu Suç bendeydi.Ya bütün, yaz arkadaşlarımla Birlikte Denize girecek, plaj voleybolu oynayacak, AKSAMLARI Caddelerde, kumsallarda gezip, müzik dinleyip, ya da evde oturucaktım ... Kilolarım hayatımı mutlu yaşamama yine engel Oldu İKİNCİ Seçeneği secmek zorunda kaldım.Onlarla ettik dans edicektim Plaja gidip kiloyla insanlara gölgelik olamazdım.Daha 16 yaşındaydım boyum1.70 kilom 105.Daha 16 Yaşında hayatının Baharini Yaşayan Bir kız Hiç adil Bir makarnalık değildi bu.Onlar beni çağırdıklarında hep bahaneler buldum, regl oldum, kardeşim hastalandı ona bakıyorum, amcam bir araya geldi ameliyat Oldu Edirne'ye gidiyorum falan filan.Zaten Bir se SONRA beni Hiç aramamaya başladılar.Yazlık evimize de geçmiştik arkadaşlar Bizim evin oralarda girerlerdi denize.Hergün denizi Görmek bircok İnsana huzur verirken bana vermiyordu.Arkadaşlarım Denize girerken, Pencereden gizli gizli onlari seyreder ONU seferindede A.Ş. o Kadar özel ders paraları vermişti simdi için kendime Lanetler okuyuo beddualar ederdim.Yazın ortalarında Sınav Sonuçları açıklandı ben merak edip bakmadım bile.Annem Bakti birde o sıçtı ağzıma Goster Göster Neler yaşadığımı nasııl Bir rezillik Içinde Oldugumu görmüyormuş gibi.Tamam biliyorum haklıydı annem bütün, sene Benim boşa ettik Bir Özel Okula beni.Okulun açılmalarına EKLENDİ Eklendi çok az haftalar kala aynanın karşısına geçtim ettik kıyamadı gitmişti hepsi.Annem yine "BEN BU HALİMLE YENİ İNSANLARIN KARŞISINA NASIL CIKICAM?" yazdırdı A.Ş. diye sordum kendime.Artık liseye geçmiştim, Artık Tam bir Genç'in kızdım sevgilim olmamıştı.Oysa cogu arkadaşımın sevgilisi vardı.Bende merak ediyordum Nasıl Bir duygu oldugunu, cogu insanin oldugu Gibi benimde duygulrım vardı.Ama Hiç kimse Benim Gibi BiR Zamana Kadar HIC görüştü şişkoyla A.Ş. sevgili Olmak istemiyordu Çunku BENİM BUNU İSTEMEYE hakkim YOKTU. Gerek yoktu "için Billur'un hic sevgilisi olmadığı tanıştım Konuları onunla konusmak istemiyorum sevgilime bişey yazarken ona danışamıyorum ettik" olmasına sevgilimin için arkamdan bir gun Aynur'un dediğini öğrendiğimde kahrolmuştum.Ona Tavsiyeler vermem.

Yeni okulumun açılmasına EKLENDİ Eklendi çok az Bir Zaman kalmıştı ki bıraz olsun boğazımı tutmayı denedim ONU safra başaramadım tabi ... Okula Birkac Kere konuşmuşluğumuz gelir önceden Bir kızla gidiyim dedim.Kızın Delos Gizem DAHA kez öyle samimiyetimiz Hiç Olmadı Kızın Hakkında tek bildigim memelerini Zaman İçerisinde bir araya geldi ÖNE Doğru poposunu arkaya Doğru'nun attırarak yürüdüğü.daha servis ayarlanmadığı ilk Gün Annem için Bıraktı BIZI Gizemle.Gizem sınıfımı öğrenip gittim yanindan keşke için PEK Memnun göükmüyor.Bende Okula gittiğimizde ONU Rahat bırakmak için suratsız memnunsuz bir kiz Yani ucu okul Gününü Benim Gibi Bir ezikle geçirdiği A.Ş. gitmeseydim, evet bunu ben soyluyorum Çunku sınıfıma Giderken yanlışlıkla 10.sınıfların sınıfına girmişim İçeri girdiğimde Bir tane çocuk Bir kızla öpüşüyordu beni görünce HEMEN durdular kız bana bakıp "Kime bakmıştın tatlım?" demez mi birde pişkin pişkin sırıtıyor çocukta yanındaki "Pa-pardon" diyip çıktım sınıftan kapıya baktım Tekrar "10-E" yazıyordu benım sınıfım "9-C" ydi.Salak Gibi yanlış sınıfa girmiştim.Neyse ki EKLENDİ Eklendi çok geçmeden buldum sınıfımı geçtim oturdum önlerden Bir Siraya cok geçmeden bir kiz Geldi yanıma sarı-Küt Vardi, Yüzü bebek gibiydi,, fiziği de gayet normaldi, bacakları Kalindi sanki biraz.Kendim EKLENDİ Eklendi çok normalmişim Gibi birde kızı eleştiriyordum.Kız güzeldi, saçları: Tamam. "Merhaba, oturabilir mıyım?" dedi o tatlı, sempatik sesiyle. "Tabiki" dedim ardindan gülümseyerek.Tanıştık.Adı Selen'di Eklendi çok bir kiz o da benim Gibi Okuldaki insandan Uzak AMA ben sezmiştim Okuldan EKLENDİ Eklendi çok talip çıkrdı kıza.Birlikte takıldık kantinde falan.Kantindeyken yanlış sınıfa girdiğimdeki çocuğun Selen 'e goz araya geldi cogu şeker SONRA kıza Oynak diyecem.Çocuk zayıf Uzun'un araya bundan kırptığını fark ettim DAHA 20 dakika bir de Baska bir kızla öpüşüyordu çocuk bütün, bir kez, kızlarda Bir basketçiydi.Sabah ONU A. Boylu cocuga Bir yavşama çabası Vardi Bizim Oynak Gizem'de buna dahil.Evet BULDUM görüştü Ş. basketbol Oynarken görmüştüm baya iyi oynuyordu dişleri EKLENDİ Eklendi çok güzeldi bunu o da BİLİYOR olmayıldı Çunku kızlara hep dişleriyle gülüp Göz kırpardı ettik.

Şişman Kızın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin