Şu an evde salya sümük ağlıyorum.Tuvaletten çıkar çıkmaz Selen ve Olcay’a görünmeden okuldan regl oldum çok sancım var diye izin alıp çıktım.Bu basit bir kız olduğumu gösteriyormuş gibi geliyor bana ama bunu önemseyecek kimsem olmadığı için yenik düşüyorum kendime.Sanki kırk yılık arkadaşımdan kazık yemiş gibi hissediyorum kendimi.Evet ağlıyorum çünkü Olcay gibi bir çocuğa kendimi kaptırdığım için salak hissediyorum kendimi.Telefonum çalıyor , zar zor bulup açıyorum telefonu.Arayan annem.Hemen kendimi toparlayıp “Alo…”diyorum ağlamaklı olduğumu belli etmemeye çalışan ses tonumla.”Okuldan izin alıp eve gelmişsin iyi misin ? Regl oldum demişsin bu iyi bir haber”dedi.Ona göre iyi bir haberdi çünkü 105 kiloda bir genç kız olduğumdan dolayı regl olamıyordum çünkü yumurtalıklarım yağ bağlamıştı.Birçok genç kız regl olduğuna üzülüyorken ben sırf onlar gibi olabilmek için regl ağrıları çekiyormuş gibi yapıyordum.”Evet ama karnım ağrıyor”dedim.”Hastaneye gitmek ister misin?”dedi.”Hayır gerek yok sıcak su torbası yaptım kendime yatıyorum merak etme beni”diyip daha fazla uzatmaması için telefonu yüzüne kapattım.Kendime depresif birkaç şarkı bulup dinlemeye başladım ve ağlamaya devam ettim.Uyuyakalmışım.Uyandığımda mutfaktan sesler geliyordu , annem gelmişti yemek hazırlıyordu.Beni görünce “İyi misin ?”diye sordu.”Evet”diyip odama geçiyordum ki “Okulun için birkaç gün izin aldım sana evde dinlenirsin”dedi.Şoka girmiştim “Ne?Ne?Ne? Bana sormadan neden böyle bir şey yaptın , okulun ilk günleri dersleri kaçırmak istemiyorum yarın gidicem okula”dedim.Olcayı görmeden yapamazdım.Okula başlayalı nerdeyse 2 hafta olmuştu 2 haftada her şeyim olmuştu Olcay onunla yatıp onunla kalkıyordum resmen.”Sen bilirsin ağrı çekiyorum diye sızlanma sonra bana”dedi annem.Bu huyunu seviyordum işte başkalarının anneleri gibi ısrar etmiyordu her şeye.Yemek yedik birlikte sonrada uyudum zaten.Sabah kalktım ve güzel bir duş aldım saçlarımı kurutup maşayla şöyle böyle şekil verdim üzerimi giyinip indim aşağıya.Erken indiğimi gören servisci amcanın yüzündeki o alaylı gülümsemeyi bile aldırmadan servise binip Olcay’a baktım.Ama yoktu .Oturdum yerime tekrar baktım arkama acaba ben mi görmemiş olabilirim diye.Evet arkadaki 10.sınıfların salaklarından başka kimseler yoktu orada.Okula vardığımızda okula girerken arkadan Selen’in seslendiğini duydum ve yüzüme sahte bir gülümseme takınıp arkamı döndüm.O da ne ? Olcay ve Selen geliyorlar Selen’in bir eli Olcay’ın elinde diğeride bana el sallıyor.Yüzümdeki sahte gülümsemenin yok olduğunu hissedebiliyorum.”Günaydın , dün nerelere kayboldun kaçak ?”dedi neşeli bir tavırla.Olcay , Selen ve ben okulun kapısının önünde üçlü bir grup halinde konuşuyorduk Olcay’a baktım da yakından daha da yakışıklıydı.”Sonra anlatırım ya önemli bir mesele değil” dedim geçiştirerek.Arkadan salakların bana bakarak “Geçiyorsan geç geçmiyorsan yolu kapatma”dediklerini duydum ve hızla sınıf çıktım o salaklara lanetler okuyarak beni Olcay’ın yanında küçük düşürmüşlerdi.Ama asıl düşünmemem gereken bu değildi Olcay ve Selen resmen çıkıyorlardı…İnanamıyorum ya resmen çıkıyorlardı…Ağlamamak için kendimi zor tuttum ve sıranın üstüne kafamı koyup telefonumdan Olcay’ın basketbol oynarken sınıftan gizli gizli çektiğim resmine baktım.Tabiki bana bakmıyacaktı ,çünkü ben şişmandım….
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişman Kızın Aşkı
Teen FictionŞişman , başkaları tarafından hep fazlalıkları yüzünden dışlanmış ve birçok duygudan geri kalmış bir kız ; Billur...Yeni başladığı okulda daha önce hiç yaşamadığı duyguları şımarık , ukala , okuldaki kızların göz bebeği olan bir çocukta yaşamaya baş...