5.BÖLÜM

527 15 5
                                    

"Merhaba arkadaşlar :) Uzun süredir yazamadığım için çok özür dilerim ama bu aralar çok sık yazıcam.Okuyan herkese çok çok çok çok teşekkür ederim :)"

Selen ve Olcay’ın çıkmasına tabiî ki sevinmiyorum.Ama Selen benimle takılırken Olcay’da sürekli onun yanına geliyor ve bu sayede hem Olcay’ı görebiliyorum hemde onunla konuşabiliyorum.Evet şimdilik bunlarla idare etmek zorundayım.Bir keresinde bahçede otururken Olcay bana “Hiç sevgilin oldu mu?”diye sordu.O anı hatırladıkça hala ruhum daralıyor.”E-Evet geçen sene yazın olmuştu”diye çıkıverdi ağzımdan.Ne alakaysa benim hiç sevgilim olmamıştı ki.O an gururuma yenik düştüm sanırım.Yarın biyoloji sınavım var ve ben hiç çalışmadım.

Sabah yine servise son anda yetiştim.Adamın bana gıcığı mı var anlamadım ki.Servise bindiğimde Olcay yoktu.Biner binmez telefonum çaldı.Tanımadığım bir  numara arıyordu.İlk başta açsam mı açmasam mı diye tereddüt ettim ama sonradan açtım

“Alo?”

“Billur merhaba ben Selen’in annesiyim Selen’e dün geceden beri ulaşamıyoruz acaba sizde mi kaldı?”

“Hayır bende en son dün okulda gördüm”

“Sana bahsetti mi hiç nerde kalacağından?”

“Hayır”

“Peki teşekkürler hayatım haber alırsan beni arar mısın?”

“Tabiki iyi günler”

Deyip kapattım telefonu.Allah Allah nerdeydi bu kız şimdi.Acaba yoksa Olcaylarda mı kaldı?Ben unları düşünürken çoktan okula gelmiştik bile.Sınıfa çıktım.Selen hep benden önce gelirdi fakat bugün yoktu.Oturdum sırama ve Selen’i bekledim.Çok geçmeden de geldi zaten.Biraz tuhaftı suratı uykusuz kalmış gibi bir hali vardı.

“Nerelerdeydin annen aradı kadın çok merak etmiş seni”dedim.

“Çok yorgunum sana anlatmam gereken şeyler var”dedi

“Anlat hemen”

“Öncelikle dün gece Olcaylarda kaldım , annemlerde biraz tartıştık evden çıktım öylece Olcay’ı aradım beni almaya geldi.Annesi ve babası yoktu evde Ankara’ya mı ne gitmişler.dün Olcay’la evde hani anlarsın ya biraz romantik anlar yaşadık ve bana sahip olmak istedi”dedi.

Şok olmuştum.Olcay’ın böyle bir çocuk olduğunu biliyordum ama bu kadar cabuk istiyeceğini tahmin etmemiştim.

“Sakın oldu deme bana inanmıyorum sana bu kadar çabuk”dedim sinirli bir halde.

“Tam olarak izin verdim sayılmaz ama Olcay’ın beni gerçekten sevdiğini düşünmüyorum”dedi ağlayarak ve omzuma yattı.Onu teselli etmeye çalışırken Olcay geldi içeri.

“Biraz gelir misin?”dedi Selen’e bakarak.

Selen’de tüm sınıfın ortasında Olcay’a “Ara vermek istiyorum bu akşam beni bekleme sonra konuşuruz “dedi.

Olcay sinirli bir şekilde “Hayır şimdi konusucaz”dedi Selen’i kolundan tutup çekerek.Tanrım bu çocuk benim sevgilim olmalıydı ne kadar da tatlı oluyordu sinirliyken.Bu halini görünce ona bir kez daha hayran oldum.Selen’den de birkez daha nefret ettim ne buluyordu ki bu kızda………

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şişman Kızın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin