Rozdział 1

110 2 2
                                    

                                                                                  Burgess

Burgess siedział za biurkiem w swoim pokoju i patrzył beznamiętnie przez okno. Nagle zadzwonił do niego telefon.

- Tak.

- Witaj, mam dla ciebie zlecenie Vortex – powiedział męski dobrze znany mu głos. – Bądź w moim biurze za 20 minut.

Jego szef rozłączył się, a chłopak wyszedł z domu powolnym krokiem kierując się w stronę ciemnego, niezbyt wysokiego budynku. Po drodze mijał wielu ludzi i każdemu jakoś nieznacznie się przyglądał. Lecz jego uwagę przykuła błękitnooka brunetka w czarnych okularach. Siedziała samotnie na ławce w parku i słuchała jakąś piosenkę. Nie miał czasu się jej dłużej przyglądać i poszedł dalej. Po chwili stał już pod czarnymi drzwiami równie ciemnego budynku. Burgess wszedł do środka, przeszedł przez korytarz i zapukał do biura Lorens'a Kress Cosgrover'a. Mężczyzna skinął na niego, aby usiadł w fotelu naprzeciw niego.

- No więc, jakie masz dla mnie zlecenie ?

- Musisz porwać dla mnie pewną dziewczynę. Nazywa się Naomi Foutley, tu masz jej zdjęcie – Mężczyzna podsunął mu fotografie.

Burgess rzucił tylko przelotnie okiem na zdjęcie. Nie przejął się specjalnie tym zadaniem, kolejne zwyczajne porwanie tyle już tego było, że nie umiał zliczyć. Vortex wsadził zdjęcie do kieszeni, wstał z fotela i wyszedł. Skierował się do domu, by obmyślić plan schwytania niejakiej Naomi. 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Hej to moja pierwsza książka tutaj, za nami pierwszy rozdział.                                                               Mam nadzieję, że się spodobało, z góry przepraszam za wszelkie błędy i czekam na wasze opinie. Bardzo też przepraszam, że rozdział taki krótki, ale obiecuje, że następne będą dłuższe. Koniecznie napiszcie komentarz i dajcie gwiazdkę, bo to naprawdę motywuje.

                                                                                     VOX ♥

Dziewczyna w okularachWhere stories live. Discover now