-Ziara-
,,Nebojte,bude se vám tam líbit!"říkal táta,zatím co startoval jeho nový auto.Počkat,poslední kupoval kdy,měsíc zpátky?
,,To určitě,v životě jsem se nikdy víc na nic netěšil."převrátil očima Brandon a já s Chloe jsme chytly záchvat smíchu.A překvapivě i táta.
,,Jo,jasný,taky se mi tam moc nechce,ale musíme tam,kvůli práci."povzdechl si.
,,Mám tu všechno,kamarády,školu,holku.Nemůžeme jen tak odject.Co když se nám na nový škole budou smát?Šikanovat nás?Co když tam budou samý namyšlený lidi?To nejde,tati fakt není možnost aby si nás tu nechal se Ziou?"smutně se kouknul na tátu a čekal na odpověď i když ji už moc dobře znal.
,,Pokud vím,tak jsme to už probírali.Ziara není plnoletá,je jí teprve 18.Nemohl bych vás tu nechat.Navíc,kdy si mi chtěl jako sakra říct,že máš holku?"se smíchem se ho zeptal táta a Brandon byl najednou zticha.
,,Ou damn,tady se někdo prokecl!"vykřikla Chloe a já se začla s tátou smát,zatím co Brandon začal červenat a schovávat si hlavu do dlaní.Pak se ale nadechl a začal mluvit.
,,No,měl jsem.Včera jsme se rozešli,že prej vztahy na dálku nefungujou a takovýhle hovadiny."protočil očima a třísknul sebou do sedačky,jelikož táta se rozjel a brácha byl celou dobu nahlej k nám tak ten tlak ho vymrštil dozadu.
,,Hej,nemůžeš upozornit?"vykřikl na tátu.
,,Sorry vole"zasmál se táta a začal se soustředit na cestu.
,,Tak děcka,jedem.Jiný už to nebude"pustil rádio.My tři si povzdechli, koukali jsme celou cestu z okna.Občas jsme si povídali.
Asi bych vám měla něco říct.Jmenuju se Ziara Stark,mám 18,ale to už asi víte.Taky mám dva mladší sourozence.Brandona,tomu je 13.A ještě Chloe,nejvíc roztomilou malou blondýnku.Je ji 11 let.Oba dva neskutečně žeru.Jsou celý po mě.Dobře se oblíkaj.A celkově.Na nás všech je prostě vidět,že jsme na tom až moc dobře s penězma.Ego up trochu.
Brandon&Melody❤
Pokud jste zaznamenali,jsme Starkovi.Náš táta je Tony Stark.Jo,ten Tony Stark.Rádoby Iron Man,všichni chápeme.Právě se stěhujěm z našeho milovanýho New Yorku do Los Angeles.Nechce se mi tam.Vůbec,ale to už jste asi z našeho rozhovoru poznali.Co dál.Máma nám umřela když mi bylo 10.Zabil jí výbuch, kterej naplánoval nějakej blbec v budově, kde pracovala.Chloe si jí skoro nepamatuje a Brandon trochu.Byla to ta nejlepší máma na světě.I když jsem celej život měla větší pouto k tátovi,i tak mi hrozně chybí.Táta se nám ji snaží nahradit co to jde a dělá pro nás první poslední.Nejlepší táta,kdybych přišla o něj,asi bych to nezvládla.To by bylo na začátek asi všechno.Teď se přesuneme už do Los Angeles.
ČTEŠ
STARK'S DOUGHTER
FanfictionTony Stark je bezpochybovačně známý díky jeho vynalezení Iron Mana po celém světě.Nikdo však nikdy nic nezjistil o jeho soukromém životě.Věděl snad někdo,že má tři děti,které žijou už nějaký ten čas bez matky,kvůli její smrti?Co se stane,když se pře...