•Friends•

48 8 3
                                    


-Ziara-

,,Ehm,Zee?Můžu ti tak říkat že ano?"pochybovačně se mě zeptala Loren.

,,Jo,můžeš,říkají mi tak doma.Co jsi potřebovala?"usmála jsem se na ní když jsme přecházely práh školy a vydaly se směrem na parkoviště.

,,No,nezašla by jsi dneska k nám?Nebo třeba na pláž?"koukla na mě.

,,Ráda bych,ale po škole musím ject domů,táta chce abych vzala domu i bráchu se ségrou,chce nám něco ukázat.Promiň"odpověděla jsem jí když už jsme stály u mého auta.

,,V pohodě" usmála se na mě a já měla po dlouhé době pocit,že bych si mohla najít nějakou normální nefalešnou kamarádku.
Během toho,co jsem si povídala s Loren jsem si všimla,že se k nám blíží ten kluk z rána,se kterým jsem poprvé viděla Loren.Troufám si říct , že ráno mi byla ještě nějaká Loren ukradená.Ups.No co?Jsem holka,je jasný že se radši kouknu na kluka než na nějakou holku.

Přibližoval se k nám čím dál tím víc,Loren si všimla že svůj pohled očividně věnuji něčemu co je za ní.Otočila se a zářivě se usmála.

,,Ahoj"usmála se a objala toho kluka.
,,Čau"objetí ji opětoval a pohledem si mě začal přeměřovat.Zdálo se mi to nebo se snad kousl do rtu?No jasně,určitě jo,kdo by mě nechtěl,pff. Možná jsem narcis ale co.Dělám si srandu,nejsem namyšlená nebo tak,ale určitě bych neřekla že jsem nějakej odpad.

Po nějaké té chvilce jsem si připadala trapně a nevěděla co říct.Naštěstí se toho ujala Loren.

,,No,Zee tohle je můj brácha Justin.Justine tohle je Ziara,říkám jí Zee.Je to moje nová spolužačka."usmála se.Čekala jsem co bude dál,už jsem říkala,že si připadám trapně?

,,Ahoj krásko."zářivě se na mě usmál,kdybych nebyla opřená o moje auto asi bych odpadla.V klidu Ziaro,je to jenom další kluk.To tě nemůže rozhodit.

,,Uhm,ahoj." taky jsem se na něj usmála.

,,Kde vlastně bydlíš?"zeptala se Loren. Justin nás celou dobu poslouchal.

,,No,je to,ani nevím jak to popsat.Prostě,na konci města u pláže jak vede ta cesta od brány nahoru na kopec k tomu domu.Tak tam"řekla jsem a usmála se.Doufám,že mě teď nebudou odsuzovat jako nějakou namyšlenou fiflenu,jak mám ale všem vysvětlit že můj otec prostě nedokáže bydlet v malém?Nebo že prostě rád ukazuje,že má peníze?Tak by to taky šlo.Vždycky když mu říkám,že jsme přece jenom 4 a vešli by jsme se s klidem do 10x menšího domu tak mi na to vždycky řekne že když máš peníze,proč to neukázat.Žijem jenom jednou,musíme si to pořádně užít.A i přes to,že si z něj já pak snažím udělat srandu tím že mu pod nos nacpu to že je moc vtipnej,řekne mi.

,,To nemá být vtip,a když už vtip bohatého je vždy vtipný!"

Takže konec konců,pro prdel jsem mu nakonec já.

,,Cože?"vykřikli najednou.Jen jsem nadzvedla obočí.

,,To myslíš jako ten palác větší než Bílej dům?Kterej se stavěl půl roku dopředu než jste se vůbec přistěhovali a nikdo nevěděl co to vůbec bude?Dyť je to velký jak kráva.Kolik vás tam vůbec bydlí?Tyvole,pamatuju si jak jsme sedávali v létě na pláži a koukali na ten kopec jak tam všude jezdí nějaký bagry!"řekl Justin.

,,Já jsem si myslela,že to bude nový obchodní centrum."řekla Loren a stydlivě se zasmála.

Já se musela začít strašně smát.

STARK'S DOUGHTERKde žijí příběhy. Začni objevovat