هاى 👋
عاملين ايه ؟
معانا قصه جديده امنى تعجبكم
يالا نبدا
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اعرفكم بنفسى انا اسمي حسين من أسيوط وانا متابع كل الناس الي بتكتب رعب واي حاجة غريبه او مرعبه ومش كده وبس انا كنت بدور علي كل القصص الي فيها غموض وكنت بحب اقراء الكتب الغريبه الي بتتكلم عن الجن وخلافه مع العلم انه في ناس حزرتني من الكتب دي المهم ..انا بصراحه ندمت اني كنت بتابع الحاجات المبهمه الغامضه دي انا كنت عايش كويس وبالي مرتاح اي الي خلاني ادور علي وجع الدماغ بنفسي..
انا كنت بتابع قصص احمد يونس بشكل من الترفيه او نقدر نقول قتل وقت الفراغ كنت بستهزأ واسخر من القصص دي حتي لو كانت حقيقيه كنت مش بصدق الحاجات دي بس انا دلوقتي ممكن اصدق بعد الي حصلي !!!!!!!!
عشان انا مريت بالمواقف دي المواقف الي مغصت عليا حياتي خلتني اعيش ف سجن كنت اجد راحتي في النهارولكن كنت اري كل انوع العذاب في ظلمات الليل الموحشه ..
وعشان مطولش عليكم ف الشرح انا هحكيلم قصيتي وقصتي تبدأ كالتالي ...........
زي منا قولتلكم انا عايش ف قريه من قري اسيوط وكنت بسافر عشان الكليه وكنت برجع القريه تقريبا كل 15 يوم عشان اطمن علي اهلي ...
المهم انا بالفعل كنت ف طريقي للقريه وراجع من الكليه كنت راكب العربيه وفجأه تليفوني رن ..
واحد صاحبي ف القريه الي جمبنا سلمت عليه فقالي انه هيستناني ف بيتهم وكدا عشان نقعد شويه لاننا كنا بنقعد مع بعض كتير قبل الدراسه انا قولتله خلاص انا في طريقي للبيت وباليل هجيلك وقفلت معاااااااااه ..
بجد اللي نسيت اقولهلكم صديقي ده بيتهم قداااام #المقابر اه والله قدام المقابر متستغربوش عندنا ف القري عادي ممكن تكون المقابر ف وسط البيوت عادي ..
المهم انا روحت البيت وقعدت مع اهلي ورحت خارج حوالي الساعه 11 بالليل عشان اسهر مع صاحبي ده وياريتني مكنت روحت المهم .....انا بالفعل كنت ف طريقي لبيت صديقي ده الي كان يتوجب عليا عشان ادخله اني امر ف وسط المقابر وبالفعل وانا ماشي ف وسط المقابر سمعت صووووووووووت غريب طنشت وكدبت نفسي وكملت بس للأسف الصوت اتكرر وفضل يتكرر ..
عارفين اي الصووووت ده !!!!
دا اسميييييي الصوت كان بيقول يا حسين بصوت غريب ...هتفتكروني هبالغ لو قلتلكم ده مش صوت انسان !!!
بس فعلا الصوت كان غريب انا خوفت جدا طبعا وفضولي خلاني امشي ورا الصوت طبعا لو اي حد كان رجع صح ..بس الصوت اختفي بس بعد ما لقيت مصدره عارفين ايه مصدره مقبره كااااانت مفتوحه ....
عارفين يعني اي مقبره مفتوحه وانا كنت حوالي الساعه 11 باليل وسط المقابر لوحدي وبسمع صدي صوت لاسمي طبعا مش هقدر اوصف شعوري بس انتوا تخيلوه انا برضه الفضول خلاني اوجه فلاش تليفوني ناحيه المقبره بس انا لقيت فيها بقايا قماااش وجاجات كدا وممكن يكون بقايا ناس ميته انا مركزتش وفجأأأأأأأه!!
التليفون فصل شحن بقيت في ظلام دامس للاسف الصوت نده تاني انا حاسيت انه قدام وشي علي طول لاني حسيت حراره كده اكنه واحد بيتكلم ف وشك مقدرتش اصبر وجريت ع البيت بس الي مقولتلكمش عليه انه تليفوني وقع مني قدام المقبره دي من الفزعه الي كان ممكن تموتني .......
روحت البيت ومكنتش قادر انا وبالفعل قاعد تحت البطنيه بفكر لحد الصبح ما صبح رحت رايح للمكان ده عشان اجيب التليفون بتاعي..........
طبعا لو حد غيرى مش هيفكر يروح للمكان ده تاني حتي لو دبحوه بس انا قولتلكم انا كان عندي فضول وحتي لو تليفوني ما وقعش كنت هروح برضو
المهم انا روحت بس لقيت مفيش حاجه انا علطول جه فبالي انه حد دخل وخده بس وانا راجع وهمشي عيني لمحت تليفوني عارفين فيييييييييييييين!!!!!
تليفوني كان جوه المقبره ....
كنت هتجنن لا تقريبا انا اتجننت وبدون تفكير دخلت المقبره ازاي معرفش بس لما دخلت حولت اتحرك عشان اجيبه مقدرتش فعلا مكنتش قادر احرك رجليه لدرجه اني وقعت علي ايديه وطولت التليفون ومسكته ورميت نفسي كده لبره المقبرة لدرجه اني وقعت ف الارض
عااااااااااارفين التليفون بفتحه لقيته مشحون والبطاريه مليااانه شحن كلها مع انه قطع مني شحن امبارح مش دي المشكله المشكله اني لقيت رساله من رقم غريب كده مش عارف ده دولي ولا اي بس الرساله ده تقريبا قتلتني بالحيه لاني عرفت انها مش من انسان ..
ايوه الرساله الي لقيتها لما جبت
التليفون من المقبره عارفين ايه الرقم الي كااان باعتلي الرساله رقم غريب جدا اهو
000-/271*--90 ايوه متستغربوش الرقم كان فيه رموز غريبه جدا وحروف معرفش ايه لغتها
الرقم ده مثال يعني المهم الرساااله كانت
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
كالتالي ........*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
انتهى😂
هل تعتقدون ما هى الرساله ؟
اذا اردتم المعرفه انتظروا البارت القادم
باى باى 👋