Kvůli svému chování jsem po letních prázdninách, na začátku nového školního roku, musela jít na novou školu.
Chovala jsem se jako kráva, kvůli jednomu klukovi ze školy, který byl v partě,ve které byli nejoblíbenější kluci ze školy, byla jsem do něj zamilovaná. Začala jsem kouřit, mluvit sprostě a chlastat.
Přes rok mi říkal, jak jsem jeho jediná, ale pak jsem zjistila, že mě celou dobu chtěl dostat jenom do postele a tahal se s jinýma.
Preš prázdniny se toho hodně změnilo.
Moje chování se změnilo k lepšímu, mamka se rozešla s tátou, což mě nějak extra nevzalo, neměla jsem s ním moc dobrý vztah a taky si stihla najít nového přítele, Ethana, byl to sympatický blonďák s oříškovýma očima a byl asi o 2 roky mladší než mamka. Nevadil mi, docela jsme si rozuměli.
__________
,,Mami, já tam ale nechci" řekla jsem spruzele na mamku, když mě první školní den dovezla k mé nové škole.
,,Musíš, zlatíčko, nedá se nic dělat" řekla a dala mi pusu na rozloučenou.
Povzdychla jsem a vystoupila z auta.
Mamka mě má ráda i přes to, jak jsem se chovala.
__________
Vešla jsem do školy a rozhížela jsem se, nevěděla jsem, kudy se mám vydat.
,,Ty musíš být Jessie Foster, jsem pan Cobain, ředitel" řekl s úsměvem vysoký muž s černým oblekem.
,,Dobrý den, ano, jsem" dodala jsem nervózně.
,,Vítám tě u nás, pojď, půjdeme do ředitelny a já ti tam přesně povím, do jaké třídy půjdeš"
Asi po půl hodině strávené v ředitelně, kde jsem si vyslechla všechno, co mi řiditel chtěl říct, jsem se vydala do své třídy.
Zastavila jsem přede dveřmi, zhluboka se nadechla, zaťukala a vešla dovnitř.
,,Ehmm...Dobrý den, já jsem Jessie F-.." nedořekla jsem své jméno a hned mi do řeči skočila učitelka: ,, Ty jsi určitě Jessie Foster" usmála se a řekla třídě, že jsem jejich nová spolužačka.
,,Běž, posaď se, třeba támhle vedle Belly" ukázala a já si k ní šla sednout, vypadala mile, ne jako ostatní holky z téhle třídy.
Cestou k její, ale teď vlastně už i mojí lavici, jsem cítila všechny pohledy těch zmalovaných, na pohled namyšlených holek, které se do mě zabodávaly jako ostří nože.
Hodina skončila a namyšlené fiflenky si zřejmě šly přepudrovat nos na záchody a ve třídě jsem zbyla já, Bella a ještě pár dalších kluků, jejichž jména jsem ještě neznala.
,,Ahoj, jsem Bella, ale to už víš" podala mi ruku úsměvavá blondýnka s krásně modrýma očima.
,,Jessie" přijala jsem její nataženou ruku a uculila se.
*Doufám, že si budeme rozumět*
Nějak jsme se s Bellou rozpovídaly a než jsme se nadály, začala další hodina.
ČTEŠ
Jsem jiná?!
RomanceSedmnáctiletá Jessie byla jen obyčejná dívka, ale jednoho dne se vše změnilo. •UPOZORNĚNÍ• V příběhu se vyskytují vulgarismy a sexuální tématika.