Capitolul 3

240 13 0
                                    

Erai in brațele mele și te sărutăm ca și cum as putea alege care ar fi ultimul lucru pe care l-am putea face înainte de "plecare" iar eu as alege sa te simt lângă mine pentru prima și ultima data.
Mirosi a liliac, urăsc liliacul și totuși ma faci sa înnebunesc de fiecare dacă când te apropi cu pași mici spre mine și zâmbetul tău perfect.•
   Te-ai ridicat din pat, cămașă mea stătea pe tine mai bine decât ar fi stat vreodată pe mine, primii nasturi erau desfăcuți, suficient cât sa nu se numească "vulgar". Ai dispărut doua minute și deja ma cuprinde dorul, chiar dacă erai la 5m de mine...in bucatarie. M-am ridicat leneșă din pat, am venit pe urmele tale..erai prima femeie care a încercat sa mi face micul dejun. Am venit prin spatele tău și ți am cuprins trupul in brațe iar singurul lucru la care ma gândeam era locul unde am putea merge in luna de miere, dar orice loc devenea paradis când erai lângă mine.    
    Te am luat in brațe și te-am dus înapoi in pat, încă nu ți-am obținut dreptul de a pleca de acolo.
-Vin.
-Unde vii?
-Nu, pahar de vin, îmi spune râzând.
Se ridica,aduce o sticla de vin și doua pahare. Vinul nu era prea scump, dar cu siguranța nu aveam bani suficienți sa plătesc prețul timpului petrecut cu tine.
Iei paharul de vin, dar înainte sa bei te apropi și îmi lași un sărut scurt pe obraz.
Era probabil cea mai frumoasa întâmplare de pana-n prezent dacă alarma ceasului nu m-ar fi trezit și nu mi-ar fi răpit șansa sa stau cu tine la un pahar de vorba.

La un pahar de vorbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum