Capitolul 7

164 8 0
                                    

Da, e greu să învăț sa stau departe de tine. Nu-i nici măcar un proces plăcut, la început. Iar zilele în care o să-mi  doresc să te întorci vor fi, probabil multe dar promit ca intr-o zi îmi voi întreba inima de tine iar atunci nu va mai stii cine esti.
Până atunci, o sa-mi mai fie dor, însă. O zi mai mult, iar alta atât de puțin încât o să mă gândesc la tine abia seara, târziu, când o să mă pun în pat și o să fiu singură . Vor fi și zile în care o să mă izbească dorul de tine fix atunci când voi fi în fata ta, când nu mi voi mai putea controla lacrimile.
    Într-o zi, nu voi mai simți nevoia sa te caut, sa-ți vorbesc, sa știu ca ești bine și ca nu te atinge nimeni, dar până atunci o să-ți mai scriu mesaje pe care nu am să ți le trimit niciodată.
    Într-o zi, nu departe de acum sper, voi privi cu dragoste la alți ochi și mă voi lăsa înconjurată de alte brațe, fără să mă întreb unde ești sau dacă ai reușit să-ți găsești liniștea, dar pana atunci vor strânge din dinti și din pumni de fiecare data când cineva te atinge mai mult decât trebuie.
    Intr-o zi 1 Octombrie 2016 va fi doar o data, o zi ca oricare alta in calendar, nu ziua in care ți-am atins buzele pentru prima oară.
Aștept acea zi dar cu toate astea..nu vreau sa pleci de tot, vreau doar ca atunci când te privesc sa-mi pot controla bătăile inimii si sa nu mai înghit in sec și sa tremur la fiecare atingere de-a ta. De fiecare data când te vad încerc sa mi aduc aminte dezamăgit cumplit dar am nevoie anormală să fac „să fie bine" și o înclinație extrem de greu de explicat spre cazurile pierdute.
   Știam de la început ca nu sunt ce-ți trebuie ție dar a fost inevitabil, nu mi-am propus sa te caut, sa ma îndrăgostesc, sa visez la tine, la noi.Dar mi-am dezgolit sufletul și m-am Așezat în fața omului care-mi face cel mai mare rău și cel mai bine pe lume. Îi spunem: „Fă ce vrei cu mine! Rănește-mă sau chiar ucide-mă dacă ai poftă, eu voi continua să te iubesc."

La un pahar de vorbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum