Ocitl se v jakési místnosti, když se pořádně rozhlédl zjistil, že je to atrium na ministerstvu. Na zemi tam ležela Sylvie a okolo ní byli smrtijedi i s Voldemortem. "Měla jsi se k nám přidat, udělala si velkou chybu." Říkal zrovna Voldemort. Potom na ní seslal Cruciatus. Sylvie křičela a Harry se vzbudil. Má Sylvii, ona nechce být smrtijedka a Voldemort jí teď mučí. Harry okamžitě vyskočil a zoufale se rozběhl. Jenže kam mám jít? Jak se mám dostat na ministerstvo? Zastavil se a pak si vzpomněl na přenášedlo. Ale kde ho sehnat? Harry už byl zoufalý. Vždyť jsme se minulý rok učili, jak se vyrábí přenášedlo. Rychle popadl prázdný pergamen, namířil na něj hůlkou a řekl zaklínadlo. "Portus ministerstvo kouzel, atrium." Pak se přenášedla dotkl a čekal. Po chvíli se objevil přeně tam, kde chtěl být. Ale Sylvie tam nebyla. Zmateně se rozhlédl a když se podíval pozorněji, všiml si smrtijedů všude okolo. "Kde je Sylvie!" Zakřičel na ně. Ty mi to tak řeknou. Došlo Harrymu a ušklíbl se. Dopředu pomalu došel Voldemort s úšklebkem na tváři. "Tak měla pravdu. Moje nejnovější služebnice. Harry stuhl. To znamená... To muselo znamenat.... Ne! To není pravda! Nervózně pohledem propátrával řady smrtijedů. Voldemort se rozesmál. "Vidíš Harry? Teď už znáš pravdu." Znovu se zasmál. "Lžeš! Expelliarmus!" Zaječel Harry a vyslal na Voldemorta kouzlo. Ten mu jen lehce uhnul a pokynul smrtijedům, aby vystoupili ze stínů. To je v háji. "Bombardo maxima! Expelliarmus! Silencio! Reducto! Impedimenta! Petrificus totalus! Expelliarmus! Protego!" Vyslal rychla hromdu kouzel na všechny strany. Jeho nepřátelé, ale vykřikovali spíš Avada Kedavra nebo Crucio či jiná kouzla černé magie. "Petrificus Totalus." Vyslal zrovna na jednoho smrtijeda. Smrtijed se sehnul, ale spadla mu přitom z hlavy kápě. Harry stuhnul. Byla to Sylvie. Ušklíbla se jeho směrem, pak na něj namířila hůlkou a vyslovila ta dvě slova. "Avada Kedavra!" Zakřičela Sylvie. Z její hůlky vylétl zelený paprsek a mířil k Harrymu. Ten ho jen strnule sledoval, pak stočil svůj pohled na Sylvii. Zadíval se jí hluboko do očí a řekl jen. "Miluji tě." V tu chvíli do něj namířila smrtelná kletba. Jeho oči vyhasli a tělo se svezlo. Na chvíli všechno ztichlo. Ticho bylo přerušeno Fénixovým řádem, který právě dorazil krby na ministerstvo. S tím se smrtijedi vzpamatovali a Voldemort zavelel. "Jdeme, jeho tu nechte." S tím se smrtijedi a Voldemort přemístili a řádu se naskytl výhled na prázdné atrium. Tedy skoro prázdné. Na zemi leželo mrtvé tělo Harryho Pottera, chlapce-které-zemřel.
ČTEŠ
Harry potter a Snapeova dcera
FanfictionVAROVÁNÍ: Všechna práva patří J. K. Rowling Začíná Harryho pátý ročník, ale s prvňáčky přišel ještě někdo. Kdo je to? Co tam dělá? Jaký vliv bude mít na Harryho? A jaký Harry na ní? To vše a ještě mnohem víc se dozvíte v této povídce.